12:25 16.11.2018

Кількість інтернет-користувачів в Україні в III кв. продовжує скорочуватися - ІнАУ

2 хв читати
Кількість інтернет-користувачів в Україні в III кв. продовжує скорочуватися - ІнАУ

Проникнення регулярних інтернет-користувачів в Україні за підсумками другого кварталу станом на кінець третього кварталу 2018 року скоротилося до 20,8 млн (63%) з 21,35 млн, повідомила Інтернет-асоціація України (ІнАУ) на своєму сайті з посиланням на результати дослідження компанії Factum Group Ukraine.

При цьому в порівнянні рік до року цей показник скоротився на два процентних пункти.

Згідно з дослідженням, домашній інтернет є у 65% українців (21,3 млн домогосподарств) - що показує падіння стосовно другого кварталу поточного року на 4% (з 21,9 млн).

У містах із населенням понад 100 тис. жителів проживає 49% активних інтернет-користувачів (при цьому вони становлять 69% усіх жителів міст такого типу). При цьому в містах із населенням менше ніж 100 тис. проживає 21% регулярних користувачів мережі (62% жителів), а в селах - 30% (при тому, що регулярно користуються інтернетом 56% сільських жителів).

Найбільш активними в мережі є українці віком від 15-24 років - серед них частка користувачів інтернету становить 95%, на другому місці - люди віком від 25 до 34 років (92%). Користувачів старше 65 років – загалом 14%. Частка жінок у загальній кількості інтернет-користувачів становить 52%.

Середній рівень доходу мають 40% українських користувачів інтернету, 40% - нижче середнього. У 38% - середня спеціальна освіта, у 32% - повна вища.

На першому місці серед інтернет-девайсів - смартфон, друге поділяють домашній ноутбук і ПК.

Частка користувачів, що використовують для доступу в інтернет виключно мобільні пристрої, за підсумками третього кварталу 2018 року становить 32% (зростання майже вдвічі рік-до-року).

В ІнАУ також зазначили, що згідно з дослідженням інтернет-аудиторії України за жовтень до ТОП-5 популярних доменів, відвідуваних українськими користувачами увійшли: Google, Youtube, Facebook, Ukr.Net і заблокована в Україні російська соціальна мережа "Вконтакте". Так, середньоденна частка аудиторії за місяць для доменів Google становить 66%, а місячне охоплення аудиторії - 84%. Для YouTube ці показники становлять 43% і 73%, для Facebook 32% і 55%. З дослідження виключено окупований Росією Крим і тимчасово непідконтрольні території Луганської та Донецьких областей.

Дослідження здійснювалося з ініціативи ІнАУ.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Ранній кінець опалювального сезону заощадить до 500 млн куб. м газу

Пропозиція про реструктуризацію євробондів України, ймовірно, міститиме норму про часткове списання боргу

Найбільший виробник соняшникової олії Молдови зупинив два заводи й вимагає відновлення імпорту українського соняшнику

Латвійська airBaltic через три-шість місяців після відновлення польотів може розмістити в Києві п’ять власних літаків

ВВП України зріс у 2023 році на 5,3% - Держстат

Торгівля має бути взаємовигідною для сільгоспвиробників у Польщі та Україні - заява Шмигаля і Туска

"Запоріжкокс" продовжує капремонт коксової батареї №2 з інвестиціями в 60 млн грн, вкладення в оновлення за 2 роки перевищують 276 млн грн - СЕО

Шмигаль за результатами українсько-польських урядових консультацій: Розуміємо, як будемо рухатися

Прямі збитки українських ритейлерів через війну сягають майже $2,5 млрд - дослідження

"Укрнафта" планує завершити ребрендинг АЗК Glusco у квітні

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА