14:48 22.11.2018

Техніку онлайн купують понад 55% українців, 30% купують одяг і взуття - дослідження "Google Україна"

3 хв читати
Техніку онлайн купують понад 55% українців, 30% купують одяг і взуття - дослідження "Google Україна"

 Згідно з дослідженням, здійсненим компанією IPSOS на замовлення "Google Україна", понад половина українців вважає за краще купувати техніку онлайн, при цьому одяг і взуття онлайн купує лише третина споживачів.

Як наголошується в презентації компанії "Google Україна" за підсумками здійсненого дослідження, для планування купівлі одягу та взуття українці активно використовують інтернет: 30% покупок було зроблено в інтернеті, при цьому 39% оффлайн-покупців користувалися онлайн-ресурсами під час планування покупки.

Серед пошукових систем в Україні частка використання Google під час пошуку одягу та взуття становить 96%.

28% українців, які купують одяг та взуття, стосуються категорії ROPO (research online - pushcase offline). 64% вважають основною перешкодою до онлайн-купівлі одягу/взуття відсутність можливості її приміряти, 40% зручніше зайти до найближчого магазину, а 38% не готові очікувати доставку.

За даними дослідження, 82% покупок одягу/взуття в Україні було зроблено через веб-сайт і сплачено наперед (59%). При цьому кожне третє замовлення було розміщено та оплачено за допомогою мобільного пристрою.

У категорії телевізорів 50% покупок було зроблено протягом тижня після прийняття рішення про придбання, 50% клієнтів починали з онлайн-пошуку в Google. На другому місці - консультації в магазині та порівняння (48% опитаних), на третьому - сайт виробника або магазину (44%). При цьому 56% покупок телевізорів було здійснено онлайн. З оффлайн-покупців частка ROPO становить 35%. Основним бар'єром, що перешкоджає покупці, вважається неможливість особисто протестувати телевізор перед її здійсненням.

До покупки ноутбука 38% опитаних користувачів готуються понад місяць, 22% - від тижня до 30 днів, 21% - від декількох днів до тижня і лише 19% роблять спонтанні покупки.

Найбільш затребуваними джерелами інформації про ноутбуки є сайти порівняння цін (51%), пошукові системи (50%), сайти магазинів і виробників (48%).

Більше ніж половина користувачів купує ноутбуки онлайн (55%). Частка ROPO-покупців у цій категорії становить 36%.

Загалом за підсумками дослідження понад 70% опитаних зазначили, що для онлайн-покупок все ще зручніше користуватися не смартфонами, а іншими пристроями. Водночас для пошуку інформації про покупку більше ніж 70% респондентів використовували смартфон через його зручність.

Дослідження здійснювалося в травні-червні 2018 року шляхом онлайн-опитування. Вибірка становить 1200 осіб.

Як повідомлялося, в серпні компанія Google запустила сервіс "Товарні оголошення Google" (Google Shopping) в Україні.

Google Shopping - рекламне рішення, спрямоване на поліпшення користувацького досвіду, що дає змогу відстежувати покупки, порівнювати різні продукти, їхні функції та ціни, а потім безпосередньо зв'язуватися з продавцями для здійснення купівлі.

За даними групи компаній EVO (маркетплейси Prom.ua та Bigl.ua), найбільшим попитом серед онлайн-покупок в українців користуються одяг і взуття (перше місце) техніка і електроніка (друге місце), косметика і парфумерія (третє місце), а також книги, товари для хобі та подарунки (настільні ігри, букети з повітряних куль, товари для рукоділля тощо).

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Ранній кінець опалювального сезону заощадить до 500 млн куб. м газу

Пропозиція про реструктуризацію євробондів України, ймовірно, міститиме норму про часткове списання боргу

Найбільший виробник соняшникової олії Молдови зупинив два заводи й вимагає відновлення імпорту українського соняшнику

Латвійська airBaltic через три-шість місяців після відновлення польотів може розмістити в Києві п’ять власних літаків

ВВП України зріс у 2023 році на 5,3% - Держстат

Торгівля має бути взаємовигідною для сільгоспвиробників у Польщі та Україні - заява Шмигаля і Туска

"Запоріжкокс" продовжує капремонт коксової батареї №2 з інвестиціями в 60 млн грн, вкладення в оновлення за 2 роки перевищують 276 млн грн - СЕО

Шмигаль за результатами українсько-польських урядових консультацій: Розуміємо, як будемо рухатися

Прямі збитки українських ритейлерів через війну сягають майже $2,5 млрд - дослідження

"Укрнафта" планує завершити ребрендинг АЗК Glusco у квітні

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА