Інтерфакс-Україна
16:47 06.12.2018

Українці за тиждень "чорної п'ятниці" -2018 витратили на побутову техніку та електроніку рекордні 2,5 млрд грн - GfK

2 хв читати
Українці за тиждень "чорної п'ятниці" -2018 витратили на побутову техніку та електроніку рекордні 2,5 млрд грн - GfK

Продаж побутової техніки і електроніки 19-25 листопада 2018 роки ("чорна п'ятниця") в Україні зріс майже в 1,5 разу до продажу "чорної п'ятниці" -2017 і досягли рекордного показника 2,5 млрд грн, повідомляє компанія GfK Ukraine з посиланням на дані щотижневого дослідження Point of Sales Tracking GfK Ukraine.

"Обіг продажу побутової техніки і електроніки в Україні став найбільшим за весь період проведення дослідження", - наголошується в повідомленні.

Згідно з ним, за тиждень до "чорної п'ятниці" українці витратили на побутову техніку та електроніку в 2,5 разу менше.

GfK зазначає, що найсильніше збільшився продаж телевізорів: у 3,6 разів до попереднього тижня і в 1,5 разу до торішньої "чорної п'ятниці". Найпопулярніша модель продавалася в середньому з 16% знижкою до ціни попереднього тижня, однак порівняно з минулим роком середній чек на телевізор зріс на 9%.

Продаж смартфонів у "чорну п'ятницю" виріс у 2,1 рази до попереднього тижня і в 1,5 разу до попередньої "чорної п'ятниці". За даними GfK, середній чек на смартфон за рік збільшився на 9%, а реальна знижка до ціни попереднього тижня становила лише 6%.

Згідно з дослідженням, продаж холодильників цьогорічної "чорної п'ятниці" збільшився в 3,2 рази порівняно з попереднім тижнем, пральних машин - майже втричі. Знижки за цими товарними групами становили 10-12%, проте порівняно з минулим роком вони подорожчали відповідно на 2% і 5%.

З перерахованих категорій подешевшав за рік лише чек на пилососи - у середньому на 11%. Середнє зниження цін на бестселери у цій товарній групі до попередньої "чорної п'ятниці" тижня становило 43%, що надало змогу збільшити продаж у 2,7 рази.

На ринку ноутбуків продаж збільшився в 1,8 разів у грошах і майже вдвічі в натуральному вимірнику при зниженні ціни до попереднього тижня в середньому на 6%.

Водночас у GfK Ukraine відзначили, що, незважаючи на такі рекордні показники "чорної п'ятниці" загалом у жовтні-листопаді цього року зафіксовано уповільнення динаміки ринку побутової техніки та електроніки.

"Ринок побутової техніки та електроніки зростає останні 10 кварталів, що призводить до збільшення порівняльної бази, а також вичерпання потенціалу відкладеного попиту у споживачів", - назвали дослідники одну з причин.

На їхню думку, частина покупців у жовтні-листопаді-2018 відклала покупки на "чорну п'ятницю", очікаючи знижок, однак ці кілька днів акційної активності не змогли компенсувати уповільнення попиту за попередні 4-5 тижнів 2018 року.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

IFC та "ОТП Лізинг" оголосили нову програму розвитку МСП та підтримки сталої енергетики в Україні на EUR50 млн

Уряд перерозподілив ще 30,6 млн грн на підтримку діяльності університетів Миколаївщини - Свириденко

Аграрії намолотили 24,8 млн тонн зернових з 55% площ, поки врожай на 12,8% менше аніж на цю дату торік

Товарообіг Varus.ua через "Нову пошту" у I пів.-2025 виріс в 1,61 раза

Норвегія виділила "Нафтогазу" майже $100 млн на закупівлю природного газу

АМКУ розгляне справу про набуття "Київстаром" контролю над власником сервісу Tabletki.ua "МТПК"

Заступник голови НБУ Ніколайчук став першим заступником замість Рожкової

Perfect Group вийшов із двох спільних з Saga Development проєктів ЖК

"Укрзалізниця" обговорює майбутнє вагоноремонтного напряму з бізнесом з опціями оренди, продажу та ДПП

Київський ТРЦ "РайON" розширить tenant mix завдяки оптимізації площі супермаркету

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА