Інтерфакс-Україна
19:09 06.12.2018

Бізнесмен Крючков планує масштабні інвестиції в морпорт "Миколаїв"

3 хв читати
Бізнесмен Крючков планує масштабні інвестиції в морпорт "Миколаїв"

Компанії "Авеста Транс", "Тріонта Логістікс" і "Сісайд Термінал", що належать бізнесменові Леоніду Крючкову, планують інвестувати в будівництво нових потужностей з перевалки зернових вантажів і масла в морському торговому порту "Миколаїв", а також у реконструкцію залізничної станції "Миколаїв-Вантажний".

Як повідомили агентству "Інтерфакс-Україна" у прес-службі Адміністрації морських портів України (АМПУ), план розвитку морського порту "Миколаїв" на 5-25 років, затверджений Міністерством інфраструктури України в липні 2018 року, передбачає реалізацію таких проектів: "Будівництво універсального перевантажувального комплексу (КПК) зернових, генеральних або наливних вантажів у тилу причалу №8"і "Будівництво КПК наливних і/або генеральних вантажів у тилу причалу №8".

Проект будівництва КПК зернових, генеральних або наливних вантажів є приватним інвестиційним проектом ТОВ "Авеста Транс", що реалізовуватиметься за рахунок власних і залучених приватних коштів компанії.

КПК призначений для перевантаження, зберігання і відвантаження навалювальних (зернових, олійних і продуктів їх переробки) або генеральних або наливних вантажів, або їхньої комбінації.

"Транспортно-технологічні лінії комплексу розраховані на планований річний обсяг перевалки вантажів близько 2 млн тонн. Орієнтовна вартість будівництва комплексу становитиме приблизно 900-1000 млн грн", - повідомили в АМПУ.

Будівництво КПК наливних і/або генеральних вантажів є приватним інвестиційним проектом ТОВ "Тріонта Логістікс", що реалізовуватиметься за рахунок власних і залучених приватних коштів. КПК призначений для перевантаження, зберігання і відвантаження наливних і/або генеральних вантажів.

"Річний обсяг перевалки наливних вантажів оцінюється приблизно тисячу тонн. Орієнтовна вартість будівництва комплексу становитиме приблизно 240-260 млн грн", - стверджують в АМПУ.

Остаточну вартість обох проектів буде визначено в процесі підготовки проектно-кошторисної документації.

"Авеста Транс" як і "Тріонта Логістікс" створено в 2016 році зі статутних капіталів обох компаній, що становлять тисячу гривень. Кінцевим бенефіціаром компанії визначено бізнесмена Л.Крючкова - брата екс-нардепа Дмитра Крючкова, підозрюваного НАБУ в розкраданні коштів обленерго через засновану ним компанію "Енергомережа".

Раніше ще одна компанія, кінцевим бенефіціаром якої значиться Л.Крючков - "Сісайд Термінал" - також заявила про намір вкласти близько 120 млн грн у реконструкцію залізничної станції "Миколаїв-Вантажний" для збільшення її пропускної здатності.

Як повідомлялося, Миколаївський морпорт планує залучити 1,2 млрд грн інвестицій у будівництво нових потужностей із перевалки зернових вантажів і масла, які заплановано розмістити в тилу причалу №8. За даними АМПУ, нові потужності нададуть можливість збільшити можливості Миколаївського порту з переробки зернових більш ніж на 2 млн тонн на рік, масла - на 750 тис. тонн на рік. При цьому в АМПУ відмовилися називати інвесторів, зазначивши, що це буде нова співпраця для порту.

Раніше в Міністерстві інфраструктури повідомили, що Cofco (китайська національна зернова, масло і продовольча корпорація) готова інвестувати в причальні потужності Миколаївського порту і річкову логістику до $ 30 млн.

Миколаївський морпорт розташований на території площею 97,3 га та акваторією 224,5 га. Він з'єднаний з Чорним морем Буго-Дніпровсько-Лиманським каналом. Порт має у своєму розпорядженні 15 причалами загальною довжиною 2962,2 м.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Кабмін вирішив докапіталізувати "Укрфінжитло" ще на 30 млрд грн держоблігаціями

Число вантажівок для міжнародних перевезень за роки транспортного безвізу зросло більш ніж вдвічі – Мінрозвитку

Мінрозвитку планує запустити пілотний проєкт "єЧерги" для легкових авто на початку 2026р.

ЄС безстроково заморозив російські активи - AP

Україна за 11 міс. значно знизила експорт титановмісних руд, у березні-листопаді поставок не було

Бельгія вимагає від ЄС "автономних" гарантій за кредит Україні у розмірі EUR210 млрд – ЗМІ

ТОК Gulliver частково відновив роботу

АРМА озвучила пріоритети держави в управлінні активами IDS Ukraine

Ціна на дрова для населення та соцсфери до кінця опалювального сезону не зміниться – "Ліси України"

"ТК Домашній текстиль" у грудні почала експорт продукції в Швецію і новим партнерам з Балтії та Румунії

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА