19:09 06.12.2018

Бізнесмен Крючков планує масштабні інвестиції в морпорт "Миколаїв"

3 хв читати
Бізнесмен Крючков планує масштабні інвестиції в морпорт "Миколаїв"

Компанії "Авеста Транс", "Тріонта Логістікс" і "Сісайд Термінал", що належать бізнесменові Леоніду Крючкову, планують інвестувати в будівництво нових потужностей з перевалки зернових вантажів і масла в морському торговому порту "Миколаїв", а також у реконструкцію залізничної станції "Миколаїв-Вантажний".

Як повідомили агентству "Інтерфакс-Україна" у прес-службі Адміністрації морських портів України (АМПУ), план розвитку морського порту "Миколаїв" на 5-25 років, затверджений Міністерством інфраструктури України в липні 2018 року, передбачає реалізацію таких проектів: "Будівництво універсального перевантажувального комплексу (КПК) зернових, генеральних або наливних вантажів у тилу причалу №8"і "Будівництво КПК наливних і/або генеральних вантажів у тилу причалу №8".

Проект будівництва КПК зернових, генеральних або наливних вантажів є приватним інвестиційним проектом ТОВ "Авеста Транс", що реалізовуватиметься за рахунок власних і залучених приватних коштів компанії.

КПК призначений для перевантаження, зберігання і відвантаження навалювальних (зернових, олійних і продуктів їх переробки) або генеральних або наливних вантажів, або їхньої комбінації.

"Транспортно-технологічні лінії комплексу розраховані на планований річний обсяг перевалки вантажів близько 2 млн тонн. Орієнтовна вартість будівництва комплексу становитиме приблизно 900-1000 млн грн", - повідомили в АМПУ.

Будівництво КПК наливних і/або генеральних вантажів є приватним інвестиційним проектом ТОВ "Тріонта Логістікс", що реалізовуватиметься за рахунок власних і залучених приватних коштів. КПК призначений для перевантаження, зберігання і відвантаження наливних і/або генеральних вантажів.

"Річний обсяг перевалки наливних вантажів оцінюється приблизно тисячу тонн. Орієнтовна вартість будівництва комплексу становитиме приблизно 240-260 млн грн", - стверджують в АМПУ.

Остаточну вартість обох проектів буде визначено в процесі підготовки проектно-кошторисної документації.

"Авеста Транс" як і "Тріонта Логістікс" створено в 2016 році зі статутних капіталів обох компаній, що становлять тисячу гривень. Кінцевим бенефіціаром компанії визначено бізнесмена Л.Крючкова - брата екс-нардепа Дмитра Крючкова, підозрюваного НАБУ в розкраданні коштів обленерго через засновану ним компанію "Енергомережа".

Раніше ще одна компанія, кінцевим бенефіціаром якої значиться Л.Крючков - "Сісайд Термінал" - також заявила про намір вкласти близько 120 млн грн у реконструкцію залізничної станції "Миколаїв-Вантажний" для збільшення її пропускної здатності.

Як повідомлялося, Миколаївський морпорт планує залучити 1,2 млрд грн інвестицій у будівництво нових потужностей із перевалки зернових вантажів і масла, які заплановано розмістити в тилу причалу №8. За даними АМПУ, нові потужності нададуть можливість збільшити можливості Миколаївського порту з переробки зернових більш ніж на 2 млн тонн на рік, масла - на 750 тис. тонн на рік. При цьому в АМПУ відмовилися називати інвесторів, зазначивши, що це буде нова співпраця для порту.

Раніше в Міністерстві інфраструктури повідомили, що Cofco (китайська національна зернова, масло і продовольча корпорація) готова інвестувати в причальні потужності Миколаївського порту і річкову логістику до $ 30 млн.

Миколаївський морпорт розташований на території площею 97,3 га та акваторією 224,5 га. Він з'єднаний з Чорним морем Буго-Дніпровсько-Лиманським каналом. Порт має у своєму розпорядженні 15 причалами загальною довжиною 2962,2 м.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА