Інтерфакс-Україна
14:51 28.01.2019

Держенергонагляд із січня перейшов на 8-годинний робочий тиждень через припинення фінансування

1 хв читати
Держенергонагляд із січня перейшов на 8-годинний робочий тиждень через припинення фінансування

Державна інспекція з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії (Держенергонагляд) з кінця грудня 2018 роки не може виконувати своїх функцій через відсутність фінансування її діяльності.

"З 26 грудня 2018 року ми перейшли на восьмигодинний робочий тиждень. Зараз на роботу виходить близько 8% усього персоналу. Під загрозу поставлено безпеку роботи всіх розподільних електромереж, що у кінцевому підсумку вплине на надійність та якість електропостачання споживача", - повідомив в інтерв'ю "Енергореформа" директор Держенергонагляду - головний державний інспектор з енергетичного нагляду України Вадим Антонюк.

Він пояснив, що на сьогодні Держенергонагляд підпорядкований Міністерству енергетики та вугільної промисловості, але при цьому входить до складу НЕК "Укренерго". Закон "Про ринок е/е" наказав Кабінету Міністрів до 11 червня 2018 року реорганізувати Держенергонагляд на центральний орган виконавчої влади (ЦОВВ), що "здійснює державний нагляд (контроль) у галузях електроенергетики та теплопостачання". Однак механізму для такої реорганізації немає.

"Щоб не створювати ризиків для роботи енергосистеми, спочатку потрібно сформувати новий орган, а потім вже ліквідувати попередній. Адже якщо наш підрозділ зараз скасують, хто виконуватиме нашу роботу? Цим наразі нікому зайнятися", - наголосив В.Антонюк.

Повний текст інтерв'ю читайте на сайті Енергореформа

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Україна відтермінує активний відбір газу з ПСГ ще на 7-10 днів завдяки відновленню імпорту з Польщі – ексміністерка енергетики

Запущено в роботу після ремонту останній 9-й енергоблок АЕС на контрольованій Україною території

Мінрозвитку розпочало розробку Концепції розвитку інфраструктури зарядних станцій для електротранспорту

Працівники "Запоріжсталі" закликають не підвищувати тарифи на вонтажні перевезення, бо це вдарить по конкурентоспроможності

Аграрії зібрали 37,6 млн т зернових та 14,7 млн т олійних – на 16,7% та 21,2% менше, аніж на цю дату торік

Улютін виступає за запровадження добровільної накопичувальної пенсійної системи, а не обов'язкової

Закон про безпеку та інтероперабельність залізничного транспорту планується ухвалити у 2025 році

Уряд працює над відновленням Дорожнього фонду, але з включенням в нього залізниці та міського транспорту

BlaBlaCar зменшив максимальний сервісний збор на 13% у межах саморегуляції після рекомендацій АМКУ

Інвестиції в статутний капітал в рамках стимулюючої валютної лібералізації у вересні досягли $56 млн

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА