13:25 13.02.2019

Київ планує закупити понад 400 трамваїв, тролейбусів і електробусів до 2023 р. - програма розвитку транспортної інфраструктури

2 хв читати
Київ планує закупити понад 400 трамваїв, тролейбусів і електробусів до 2023 р. - програма розвитку транспортної інфраструктури

Депутати Київської міської ради на засіданні постійної комісії з питань бюджету та соціально-економічного розвитку погодили міську цільову програму розвитку транспортної інфраструктури міста Києва на 2019-2023 роки.

"Загальний бюджет програми, розрахованої на п'ять років, становить 76,4 млрд грн. Більшу частину - 69,8 млрд грн - фінансуватиме місто, решту суми плануємо отримати з держбюджету, а також від інвесторів і кредиторів. Значну увагу, традиційно, буде приділено капітальному ремонту столичних доріг. Також у програмі закладено витрати на будівництво нових станцій метрополітену. Їх за 5 років має бути понад 20. У рамках розвитку міського громадського транспорту мають до 2023 року закупити понад чотириста одиниць трамваїв, тролейбусів та електробусів", - цитує голову постійної комісії Київради з питань бюджету Андрія Страннікова прес-служба міськради.

Загалом програма пропонує сконцентруватися на постійній мобільності, тобто зосередитися на інфраструктурі для пішоходів, велосипедистів та громадського транспорту, тоді як раніше значну увагу приділяли лише розвитку нових автодоріг та автомобілецентризму.

В інформації зазначається, що через такий підхід у Києві за останні три роки кількість офіційно зареєстрованих автомобілів зросла більш ніж на 15%, і це без урахування автомобілів на єврономерах.

"За прогнозами експертів, до 2025 року в столиці буде більше машин на 60%. Зараз столичні мости перевантажені, деградувала трамвайна мережа, загалом відсутня пов'язана велоінфраструктура. Цільова програма покликана вирішити ці проблеми", - наголошується в повідомленні.

Зокрема запропоновано такий порядок пріоритетності учасників дорожнього руху маломобільні групи населення, пішоходи, велосипедисти, громадський транспорт, вантажний транспорт, індивідуальний транспорт, що рухається, індивідуальний транспорт, що стоїть.

"Пріоритет надаватиметься розвитку електротранспорту, зокрема запропоновано об'єднати лівобережну і правобережну трамвайні мережі. Також заплановано встановити квоти на паркомісця в центрі та підвищити комфорт громадського транспорту. Це, на думку розробників цільової програми, мотивуватиме киян відмовлятися від власних автомобілів", - зазначають у прес-службі міськради.

Крім того, цільова програма має на меті змінити модель управління транспортною інфраструктурою міста. Йдеться про впровадження систем безготівкової оплати проїзду в громадському транспорті та електронного квитка з широким набором тарифів.

Загрузка...

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

Завантаження...
РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Порошенко підписав зміни до держбюджету-2019, що уточнюють обсяги трансфертів місцевих бюджетів у зв'язку зі скасуванням виборів у громадах через воєнний стан

РНБО внесла до санкційного списку понад 15 російських і кримських будкомпаній

США поки не мають наміру скасовувати мита на китайські товари

РНБО внесла до санкційного списку "МАКО-холдинг" Януковича, EN + Group, "Силові машини", "Стройтрансгаз" і вилучила Молдовський метзавод

Трьох російських виробників крохмалю внесено до санкційного списку РНБО

РНБО України повторно обмежила виведення капіталів з українських "дочок" Сбербанку, ВТБ і ЗЕБ

Кабмін наділив себе повноваженнями призначення глави "Нафтогазу" без подання наглядової ради

Авіакомпанія SkyUp відкриє чотири нові рейси з Харкова й один із Запоріжжя

Україна планує увійти в наступну зиму із запасами в ПСГ майже 20 млрд куб. м газу - голова "Нафтогазу"

"Укрінтеренерго" відключить від е/е боржників незалежно від виду їхньої діяльності - Насалик

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
Завантаження...
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА