13:25 13.02.2019

Київ планує закупити понад 400 трамваїв, тролейбусів і електробусів до 2023 р. - програма розвитку транспортної інфраструктури

2 хв читати
Київ планує закупити понад 400 трамваїв, тролейбусів і електробусів до 2023 р. - програма розвитку транспортної інфраструктури

Депутати Київської міської ради на засіданні постійної комісії з питань бюджету та соціально-економічного розвитку погодили міську цільову програму розвитку транспортної інфраструктури міста Києва на 2019-2023 роки.

"Загальний бюджет програми, розрахованої на п'ять років, становить 76,4 млрд грн. Більшу частину - 69,8 млрд грн - фінансуватиме місто, решту суми плануємо отримати з держбюджету, а також від інвесторів і кредиторів. Значну увагу, традиційно, буде приділено капітальному ремонту столичних доріг. Також у програмі закладено витрати на будівництво нових станцій метрополітену. Їх за 5 років має бути понад 20. У рамках розвитку міського громадського транспорту мають до 2023 року закупити понад чотириста одиниць трамваїв, тролейбусів та електробусів", - цитує голову постійної комісії Київради з питань бюджету Андрія Страннікова прес-служба міськради.

Загалом програма пропонує сконцентруватися на постійній мобільності, тобто зосередитися на інфраструктурі для пішоходів, велосипедистів та громадського транспорту, тоді як раніше значну увагу приділяли лише розвитку нових автодоріг та автомобілецентризму.

В інформації зазначається, що через такий підхід у Києві за останні три роки кількість офіційно зареєстрованих автомобілів зросла більш ніж на 15%, і це без урахування автомобілів на єврономерах.

"За прогнозами експертів, до 2025 року в столиці буде більше машин на 60%. Зараз столичні мости перевантажені, деградувала трамвайна мережа, загалом відсутня пов'язана велоінфраструктура. Цільова програма покликана вирішити ці проблеми", - наголошується в повідомленні.

Зокрема запропоновано такий порядок пріоритетності учасників дорожнього руху маломобільні групи населення, пішоходи, велосипедисти, громадський транспорт, вантажний транспорт, індивідуальний транспорт, що рухається, індивідуальний транспорт, що стоїть.

"Пріоритет надаватиметься розвитку електротранспорту, зокрема запропоновано об'єднати лівобережну і правобережну трамвайні мережі. Також заплановано встановити квоти на паркомісця в центрі та підвищити комфорт громадського транспорту. Це, на думку розробників цільової програми, мотивуватиме киян відмовлятися від власних автомобілів", - зазначають у прес-службі міськради.

Крім того, цільова програма має на меті змінити модель управління транспортною інфраструктурою міста. Йдеться про впровадження систем безготівкової оплати проїзду в громадському транспорті та електронного квитка з широким набором тарифів.

Загрузка...

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

Завантаження...
РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

"ДТЕК Енерго" завершила I кв.-2020 з чистим збитком 7,5 млрд грн через кризу в енергосекторі України

Пандемія коронавірусу серйозніше позначилася на доходах афроамериканців, ніж білих громадян у США

"ДТЕК Енерго" поки не досягла домовленості зі спецкомітетом власників 35% єврооблігацій-2024 про їх реструктуризацію, переговори тривають

Ціни на продукти харчування другий тиждень зберігають стабільність, ділова активність відновлюється - НБУ

Міжнародні резерви України у травні скоротилися на 1,3%

Інвестор незахищений в Україні від адміністративних порушень або нечесної конкуренції інших суб'єктів бізнесу - посол Польщі

Польща очікує рішення українського "Нафтогазу" щодо торгівлі газом із США

Нацрада реформ розгляне питання заміни податку на прибуток податком на виведений капітал

Мінекономіки оцінює падіння ВВП України в січні-квітні- 2020 у 5%

"Нафтогаз" візьме участь у конкурсі з відбору постачальника останньої надії на газовому ринку для населення

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
Завантаження...
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА