Інтерфакс-Україна
19:01 27.02.2019

У розрахунок тарифу на проїзд у харківському метро включено витрати, не пов'язані з перевезенням пасажирів

2 хв читати
У розрахунок тарифу на проїзд у харківському метро включено витрати, не пов'язані з перевезенням пасажирів

Харківське обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України (АМКУ) під час перевірки економічного обґрунтування тарифу на проїзд у метро, затвердженого виконкомом міськради 6 лютого, встановило, що до калькуляції включено витрати, не пов'язані з наданням послуг із перевезення пасажирів.

"Територіальне відділення Антимонопольного комітету України попередньо встановило, що до калькуляції включено витрати, які не пов'язані наданням послуг із перевезення пасажирів і суперечать Порядку формування тарифів на послуги міського електричного транспорту (метрополітену), затвердженому наказом Міністерства транспорту і зв'язку України від 05.03.2007 №191... Відповідні дані направлено до прокуратури Харківської області", - йдеться в повідомленні, оприлюдненому на сайті тервідділення АМКУ.

У Харківському обласному територіальному відділенні кореспонденту агентства "Інтерфакс-Україна" відмовилися відповісти на запитання, про які саме послуги йдеться.

У прес-службі прокуратури Харківської області кореспонденту агентства "Інтерфакс-Україна" підтвердили, що отримали матеріали від територіального управління АМКУ.

"Їх буде долучено до відкритого 20 лютого кримінального провадження (за фактом невиконання рішення суду про призупинення дії нових тарифів на проїзд у міськелектротранспорті - ІФ). Ці дані вивчать слідчі та прокурори, їм буде надано правову оцінку", - сказали в прес-службі обласної прокуратури.

Водночас у прес-службі КП "Харківський метрополітен" заявили, що територіальне відділення АМК визнало економічно обґрунтованим тариф, згідно з яким вартість проїзду становить 8 грн.

"Харківський метрополітен надав до обласного теруправління Антимонопольного комітету всі необхідні документи і відповідні калькуляції. Також Антимонопольний комітет України неодноразово запитував додаткову інформацію та пояснення, які Харківський метрополітен надав у повному обсязі. За результатами ревізії було здійснено додаткову перевірку. Порушень економічної обґрунтованості тарифу виявлено не було", - йдеться в повідомленні прес-служби КП "Харківський метрополітен".

Як повідомлялося, 6 лютого виконком Харківської міськради затвердив збільшення вартості проїзду в тролейбусах і трамваях із 4 грн до 6 грн, а також у метро з 5 грн до 8 грн.

Громадська організація "Харківський антикорупційний центр" (ХАЦ) і депутат міськради, адвокат Ігор Черняк подали позови до виконкому міськради з вимогою скасувати рішення щодо підвищення вартості проїзду в міськелектротранспорті. За словами І.Черняка, підставою для скасування рішень про підвищення вартості проїзду є порушення процедури прийняття регуляторних актів (зокрема, не було оприлюднено аналіз регуляторного впливу), а також те, що рішення виконкому підписав не міський голова Геннадій Кернес, а секретар Харківської міськради Олександр Новак.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

ЄБРР надав Креді Агріколь банку гарантію для кредитування бізнесу на EUR150 млн

Швеція виділяє новий пакет цивільної допомоги Україні на суму EUR100 млн

ЄБРР надасть "Укргідроенерго" EUR75млн та розраховує на доповнення його інвестгрантами на EUR20 млн

Торговельні площі першого та мінус першого поверхів ТОК "Gulliver" відкриють з 12 грудня 2025 року

Врожай картоплі в сезоні-2025 в Україні на 50% вище за торішній – Інститут картоплярства

Мін’юст спростовує інформацію щодо "нових правил" купівлі нерухомості з 1 січня 2026 року

Клієнти банків отримали змогу в режимі 24/7 відстежувати проходження своїх платежів – НБУ

Бізнес у листопаді погіршив оцінки ділової активності нижче нейтрального рівня – НБУ

Підвищення "Укрзалізницею" тарифів на вантажоперевезення критично вплине на агроекспорт - ВАР

"Будшляхмаш" у середині 2026р. планує почати випуск автомобільних рам в Броварах в новому виробничому комплексі - Кисилевський

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА