16:43 14.03.2019

"Укрзалізниця" може запровадити знижки на окремі види вантажів, що прямують до портів Азовського регіону - Мінінфраструктури

2 хв читати
"Укрзалізниця" може запровадити знижки на окремі види вантажів, що прямують до портів Азовського регіону - Мінінфраструктури

Міністерство інфраструктури України спільно з АТ "Укрзалізниця" і представниками морських портів "Маріуполь", "Бердянськ" і "Херсон" розробили алгоритм надання додаткової знижки на формування тарифів на окремі види вантажів, що прямують до зазначених портів, повідомляється на сайті Мінінфраструктури в четвер.

На думку заступника міністра інфраструктури Юрія Лавренюка, чиї слова наведено в повідомленні, це дасть додатковий вантажопотік портам і забезпечить їхню безперебійну роботу.

Як наголосили в Мінінфраструктури, через агресивні дії з боку Російської Федерації, вантажопотік у портах "Маріуполь" і "Бердянськ" значно знизився, оскільки через довготривалі затримки суден виник дефіцит флоту і, як наслідок, зростання вартості фрахту суден.

"За 2018 рік тільки Бердянський порт втратив близько 840 тис. тонн вантажів. Зниження залізничного тарифу на доставку вантажів дасть змогу нівелювати зростання фрахту в загальному логістичному ланцюзі та дозволить збільшити обсяги вантажоперевалки", - зазначив Ю.Лавренюк.

За словами державного секретаря Мінінфраструктури Андрія Галущака, які наведено в повідомленні, пріоритетом президента України, уряду та Ради національної безпеки і оборони є розвиток портів Азова.

"Позиція держави є однозначною - ці порти ми розвиваємо. І це є нашою відповіддю на прояв агресії з боку Росії. Сьогодні ми маємо підставити плече цьому регіону і, зокрема, портам, щоб вони могли компенсувати свої збитки і були збережені для України", - наголосив він.

Розроблений алгоритм щодо надання додаткової знижки на формування тарифів на окремі види вантажів, які прямують до портів "Маріуполь", "Бердянськ" і "Херсон", враховує обсяг вантажів і собівартість тарифу.

Як повідомлялося, Маріупольський порт втратив 33% флоту в результаті будівництва Керченського мосту.

На думку Адміністрації морпортів України, порти Азова можуть збільшити вантажоперевалку на 800 тис. тонн на рік за умови безперешкодного пропуску суден через Керченську протоку.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА