Інтерфакс-Україна
14:50 20.03.2019

"Укрзалізниця" не планує індексацію цін на пасперевезення в 2019 році, очікує дозвіл на дерегуляцію тарифів

2 хв читати
"Укрзалізниця" не планує індексацію цін на пасперевезення в 2019 році, очікує дозвіл на дерегуляцію тарифів

 АТ "Укрзалізниця" не закладало пряму індексацію тарифів на пасажирські перевезення до фінансового плану 2019 року.

Як повідомив журналістам голова компанії Євген Кравцов у середу в Києві, компанія має намір змінити тарифні класи та здійснити дерегуляцію найбільш прибуткового сегменту пасажирських перевезень.

"У нас є ініціатива з розділення класів пасажирських вагонів на перший, другий і третій. Після чого нам буде надано можливість дерегулювати найбільш прибутковий сегмент перевезень - той, який не має впливу на соціально незахищені верстви населення, на тих, хто не може собі дозволити дорогі квитки", - зазначив він.

Як приклад такої дерегуляції Є.Кравцов назвав сполучення з Маріуполем, де новий поїзд із оновленим вагонним складом і 14-ма годинами в дорозі буде віднесено до "люксового" класу, на який компанія зможе самостійно встановлювати ціни. При цьому менш "новий" склад із часом у дорозі більше ніж 16 годин буде віднесено до категорії "стандарт", а найменш модернізований із часом у дорозі понад 17 годин залишиться поїздом "економ-класу" з низькими соціальними цінами.

"У фінплані передбачено додаткові доходи, не від індексації. Ми якраз плануємо можливість завершити реформу за класами тарифів і здійснити дерегуляцію люксового сегмента пасажирських перевезень, щоб цього року не здійснювати індексацію", - повідомив Є.Кравцов.

За його словами, проект зі зміни класності залізничних пассперевезень перебуває на підписанні у Міністерстві інфраструктури, після чого залишиться лише формальне узгодження в Міністерстві юстиції.

"Ми очікуємо, що рішення набуде чинності вже протягом декількох тижнів, може, до півтора місяців. Тому питання де-факто вирішено", - наголосив Є.Кравцов.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Експортний потенціал галузі ветпрепаратів - понад $1,5 млрд на рік – міністр агрополітики

Оман відкрив свій ринок для української продукції птахівництва

Фінкомітет Ради пропонує розширити програму "5-7-9%", зокрема для кредитування ОПК

Дешева російська сировина підриває зелений перехід металургії в ЄС і потрібна заборона імпорту ЗРС та напівфабрикатів –"Метінвест"

Гетманецев пропонує виключити представників ОГП, НАБУ, БЕБ та інших служб з переліку тих, хто може претендувати на пільгову іпотеку

Фінкомітет Ради закликає збільшити фінансування "єОселі" за рахунок Нацкешбеку та інших неефективних програм

Зерно становить третину контейнерних перевезень залізницею –дослідження

Українці задонатили на "банки" monobank 100 млрд грн з початку повномасштабної війни - Гороховський

"Нафтогаз" повідомляє про виграш арбітражу в "Газпрому" на $1,37 млрд у Швейцарії

Глава Міненерго розраховує на перезавантаження "Укренерго" після призначення Зайченка керівником

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА