Інтерфакс-Україна
19:18 10.04.2019

МВФ очікує ослаблення гривні у 2019 р. до 28,68 грн/$1 і в 2020 р. до 29,96 грн/$1

1 хв читати
МВФ очікує ослаблення гривні у 2019 р. до 28,68 грн/$1 і в 2020 р. до 29,96 грн/$1

Міжнародний валютний фонд (МВФ) в оновленому World Economic Outlook (WEO) при перерахунку ВВП з гривні в долари для 2019 року використає середньорічний курс 28,681 грн/$1, а для 2020 року - 29,958 грн/$1, що майже відповідає попереднім оцінкам від жовтня минулого року.

Тоді МВФ передбачав зниження курсу гривні у 2019 році до 28,655 грн/$1, а у 2020 році - до 29,925 грн/$1.

Згідно з оновленими оцінками МВФ, у 2021 році українська валюта може подешевшати до 30,55 грн/$1, у 2022 році - до 31,01 грн/$1, у 2023 році - до 31,47 грн/$1 і в 2024 році - до 31,94 грн/$1.

За цей час номінальний ВВП України в доларах зросте з $134,89 млрд цього року до $206,73 млрд у 2024 році, припускають експерти фонду.

Згідно з оприлюдненими МВФ даними, минулого року доларовий ВВП України сягнув $124,6 млрд порівняно з $112,13 млрд у 2017 році при невеликому ослабленні гривні - до 27,19 грн/$1 з 26,6 грн/$1.

Як повідомлялося, держбюджет-2019 базується на прогнозі середньорічного курсу гривні 29,3 грн/$1.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Україна відтермінує активний відбір газу з ПСГ ще на 7-10 днів завдяки відновленню імпорту з Польщі – ексміністерка енергетики

Запущено в роботу після ремонту останній 9-й енергоблок АЕС на контрольованій Україною території

Мінрозвитку розпочало розробку Концепції розвитку інфраструктури зарядних станцій для електротранспорту

Працівники "Запоріжсталі" закликають не підвищувати тарифи на вонтажні перевезення, бо це вдарить по конкурентоспроможності

Київ спрямував 548 млн грн на безперебійне водопостачання й водовідведення до 2026 року

Аграрії зібрали 37,6 млн т зернових та 14,7 млн т олійних – на 16,7% та 21,2% менше, аніж на цю дату торік

Німеччина вносить EUR60 млн у Фонд підтримки енергетики України - Свириденко

Улютін виступає за запровадження добровільної накопичувальної пенсійної системи, а не обов'язкової

Закон про безпеку та інтероперабельність залізничного транспорту планується ухвалити у 2025 році

Уряд працює над відновленням Дорожнього фонду, але з включенням в нього залізниці та міського транспорту

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА