15:51 17.04.2019

Український ринок медійної інтернет-реклами в 2018 році перевищив 5,2 млрд грн - IAB Ukraine

2 хв читати
Український ринок медійної інтернет-реклами в 2018 році перевищив 5,2 млрд грн - IAB Ukraine

Український ринок медійної інтернет-реклами в 2018 році сягнув 5,209 млрд грн, повідомляється в профільному огляді українського представництва міжнародного об'єднання учасників ринку реклами IAB Ukraine (Interactive Advertising Bureau Ukraine).

Як зазначено в повідомленні на сайті галузевої організації, попри суттєве збільшення витрат на медійну інтернет-рекламу, Україна посідає шосте місце з кінця серед європейських країн за витратами на душу населення.

"Для нас необхідність альтернативної оцінки ринку назрівала давно. По-перше, ринок інтернет дуже стрімко розвивається. І якщо п’ять-шість років тому можна було, оцінивши бюджет десятки локальних гравців, припускати, що це і є практично весь ринок, то зараз лише дві корпорації (Google та Facebook) перетягують на себе більше ніж половину медійного бюджету, і з цим не можна не рахуватися", - наведено в повідомленні IAB Ukraine слова профільного експерта Publicis Groupe Ukraine Ігоря Даценка.

За даними IAB Ukraine, частка мобільної реклами серед медійних форматів становила 34%, що на 32% менше за середньоєвропейський показник. Частка реклами в соцмережах (окрім YouTube) становила 17%, при цьому частка відеореклами в Україні вища, ніж в Європі, і становить близько 42%.

Дослідження відбувалося в два етапи - оцінювався повний бюджет ринку, а також обсяг ринку медійної реклами: банерна реклама, спонсорство, rich media, In-Page video, In-Stream video.

У дослідженні брали участь рекламні агентства та видавці: Dentsu Aegis Network Ukraine, razom communications, Publicis Groupe Ukraine, Sigma Digital, GroupM, Resolution (Optimum Media Ukraine), TMGU, DIEVO, MediaHead, Netpeak, NEOS, BlackBox, MixDigital by Admixer, "автоцентр", "1+1", Admixer, Adpartner, Edipresse, FISH, Go2Net, Liga, Programmatic Media Group, SLDS, "Люкс" (24 канал).

IAB Ukraine - українське представництво міжнародного об'єднання учасників ринку реклами (Interactive Advertising Bureau) відкрилося в 2018 році. Україна стала 44 країною, яка приєдналася до мережі IAB, до якої входять близько 650 медіа- та інтернет-компаній (серед них - Google, Microsoft, Amazon, Disney, Bloomberg Media та ін.). Мета IAB - розвивати медіа і маркетинг в умовах цифрової економіки.

Як повідомлялося, раніше Інтернет асоціація України (ІнАУ) повідомляла, що ринок медійної інтернет-реклами в Україні в 2018 році становив 3,511 млрд грн, що на 39,9% перевищує аналогічний показник 2017 року, а частка прямих продажів на ринку медійної інтернет-реклами за цей період становила 56%.

Загрузка...

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

Завантаження...
РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Адміністрація президента подасть до Кабміну свою версію спецзобов’язань на оптовому ринку електричної енергії

Гройсман: "Нафтогаз" знизив ціну на газ для населення на вимогу уряду

Власник "АероСвіту" відновлює позов проти України більше ніж на $695 млн

Розміщення Україною єврооблігацій на EUR1 млрд суттєво не позначиться на курсі гривні, дасть позитивний сигнал інвесторам

"Укртрансгаз" заявляє про загрозу роботі ГТС

Співвласник авіакомпанії SkyUp заявляє про атаки на бізнес

Конституція вимагає зміни для створення незалежних регуляторів - представник Зеленського в Кабміні

Зеленський ініціює законодавчу зміну формули "Роттердам+" на "Роттердам-" - Герус

ПриватБанк програв касацію у Верховному Суді в спорі з компанією Коломойського

"Нафтогаз" у червні знизив ціну на газ для населення на 11,8% від раніше оголошеної

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
Завантаження...
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА