Інтерфакс-Україна
15:51 17.04.2019

Український ринок медійної інтернет-реклами в 2018 році перевищив 5,2 млрд грн - IAB Ukraine

2 хв читати
Український ринок медійної інтернет-реклами в 2018 році перевищив 5,2 млрд грн - IAB Ukraine

Український ринок медійної інтернет-реклами в 2018 році сягнув 5,209 млрд грн, повідомляється в профільному огляді українського представництва міжнародного об'єднання учасників ринку реклами IAB Ukraine (Interactive Advertising Bureau Ukraine).

Як зазначено в повідомленні на сайті галузевої організації, попри суттєве збільшення витрат на медійну інтернет-рекламу, Україна посідає шосте місце з кінця серед європейських країн за витратами на душу населення.

"Для нас необхідність альтернативної оцінки ринку назрівала давно. По-перше, ринок інтернет дуже стрімко розвивається. І якщо п’ять-шість років тому можна було, оцінивши бюджет десятки локальних гравців, припускати, що це і є практично весь ринок, то зараз лише дві корпорації (Google та Facebook) перетягують на себе більше ніж половину медійного бюджету, і з цим не можна не рахуватися", - наведено в повідомленні IAB Ukraine слова профільного експерта Publicis Groupe Ukraine Ігоря Даценка.

За даними IAB Ukraine, частка мобільної реклами серед медійних форматів становила 34%, що на 32% менше за середньоєвропейський показник. Частка реклами в соцмережах (окрім YouTube) становила 17%, при цьому частка відеореклами в Україні вища, ніж в Європі, і становить близько 42%.

Дослідження відбувалося в два етапи - оцінювався повний бюджет ринку, а також обсяг ринку медійної реклами: банерна реклама, спонсорство, rich media, In-Page video, In-Stream video.

У дослідженні брали участь рекламні агентства та видавці: Dentsu Aegis Network Ukraine, razom communications, Publicis Groupe Ukraine, Sigma Digital, GroupM, Resolution (Optimum Media Ukraine), TMGU, DIEVO, MediaHead, Netpeak, NEOS, BlackBox, MixDigital by Admixer, "автоцентр", "1+1", Admixer, Adpartner, Edipresse, FISH, Go2Net, Liga, Programmatic Media Group, SLDS, "Люкс" (24 канал).

IAB Ukraine - українське представництво міжнародного об'єднання учасників ринку реклами (Interactive Advertising Bureau) відкрилося в 2018 році. Україна стала 44 країною, яка приєдналася до мережі IAB, до якої входять близько 650 медіа- та інтернет-компаній (серед них - Google, Microsoft, Amazon, Disney, Bloomberg Media та ін.). Мета IAB - розвивати медіа і маркетинг в умовах цифрової економіки.

Як повідомлялося, раніше Інтернет асоціація України (ІнАУ) повідомляла, що ринок медійної інтернет-реклами в Україні в 2018 році становив 3,511 млрд грн, що на 39,9% перевищує аналогічний показник 2017 року, а частка прямих продажів на ринку медійної інтернет-реклами за цей період становила 56%.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

БЕБ розпочало збір повідомлень про економічні правопорушення щодо продажу техніки та електроніки

Рішення АМКУ щодо відсутності порушень ПриватБанком на ринку торгового еквайрингу свідчить про те, що ринок був конкурентним – юристи

На імпорт газу буде виділено EUR5 млн з EUR25 млн підтримки енергосистеми України – глава МЗС Нідерландів

Резиденти Defence City звільнені від податку на нерухомість та землю до 2036р або вступу України до ЄС - ДПС

В Україні створено фонд Food4Impact з бюджетом EUR150 млн для фінансування агробізнесу

"Укренерго" накопичило аварійний запас обладнання втричі більше нормативу – очільник компанії

Україна за останні три місяці залучила EUR113 млн допомоги для енергетики, ще EUR33,1 задекларовані – заступник глави Міненерго

"Укренерго" працює над збільшенням пропускної спроможності інтерконнекторів та максимальним пропуском імпорту е/е

Україна має потребу в додаткових $1,9 млрд для імпорту газу, значну частину з яких уже залучили – глава "Нафтогазу"

Для сталого проходження ОЗП потрібно трішки більше 4 млрд куб. м – глава "Нафтогазу"

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА