Інтерфакс-Україна
15:51 17.04.2019

Український ринок медійної інтернет-реклами в 2018 році перевищив 5,2 млрд грн - IAB Ukraine

2 хв читати
Український ринок медійної інтернет-реклами в 2018 році перевищив 5,2 млрд грн - IAB Ukraine

Український ринок медійної інтернет-реклами в 2018 році сягнув 5,209 млрд грн, повідомляється в профільному огляді українського представництва міжнародного об'єднання учасників ринку реклами IAB Ukraine (Interactive Advertising Bureau Ukraine).

Як зазначено в повідомленні на сайті галузевої організації, попри суттєве збільшення витрат на медійну інтернет-рекламу, Україна посідає шосте місце з кінця серед європейських країн за витратами на душу населення.

"Для нас необхідність альтернативної оцінки ринку назрівала давно. По-перше, ринок інтернет дуже стрімко розвивається. І якщо п’ять-шість років тому можна було, оцінивши бюджет десятки локальних гравців, припускати, що це і є практично весь ринок, то зараз лише дві корпорації (Google та Facebook) перетягують на себе більше ніж половину медійного бюджету, і з цим не можна не рахуватися", - наведено в повідомленні IAB Ukraine слова профільного експерта Publicis Groupe Ukraine Ігоря Даценка.

За даними IAB Ukraine, частка мобільної реклами серед медійних форматів становила 34%, що на 32% менше за середньоєвропейський показник. Частка реклами в соцмережах (окрім YouTube) становила 17%, при цьому частка відеореклами в Україні вища, ніж в Європі, і становить близько 42%.

Дослідження відбувалося в два етапи - оцінювався повний бюджет ринку, а також обсяг ринку медійної реклами: банерна реклама, спонсорство, rich media, In-Page video, In-Stream video.

У дослідженні брали участь рекламні агентства та видавці: Dentsu Aegis Network Ukraine, razom communications, Publicis Groupe Ukraine, Sigma Digital, GroupM, Resolution (Optimum Media Ukraine), TMGU, DIEVO, MediaHead, Netpeak, NEOS, BlackBox, MixDigital by Admixer, "автоцентр", "1+1", Admixer, Adpartner, Edipresse, FISH, Go2Net, Liga, Programmatic Media Group, SLDS, "Люкс" (24 канал).

IAB Ukraine - українське представництво міжнародного об'єднання учасників ринку реклами (Interactive Advertising Bureau) відкрилося в 2018 році. Україна стала 44 країною, яка приєдналася до мережі IAB, до якої входять близько 650 медіа- та інтернет-компаній (серед них - Google, Microsoft, Amazon, Disney, Bloomberg Media та ін.). Мета IAB - розвивати медіа і маркетинг в умовах цифрової економіки.

Як повідомлялося, раніше Інтернет асоціація України (ІнАУ) повідомляла, що ринок медійної інтернет-реклами в Україні в 2018 році становив 3,511 млрд грн, що на 39,9% перевищує аналогічний показник 2017 року, а частка прямих продажів на ринку медійної інтернет-реклами за цей період становила 56%.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

ЄІБ може вкласти EUR15 млн в Ukraine Phoenix Tech Fund

Підтримка підприємницької ініціативи ветеранів має будуватися на державно-приватному партнерстві – голова НБУ

Загальний обсяг виділеного від ЄБРР фінансування для України сягнув EUR7,6 млрд

ЄБРР виділив "Новій пошті" кредит до EUR50 млн

Проєкт BGV Graphite дає початок визнанню Європою потенціалу України щодо критичної сировини – топменеджер BGV Group на URC-2025

ЄБРР надає VARUS позику в розмірі $25 млн на стале енергоефективне зелене розширення

Україна в рамках Food from Ukraine буде надавати гуманітарну допомогу продуктами харчування

ЄБРР надає понад EUR65 млн кредитів на муніципальні проєкти українських міст

Україні для відновлення та розвитку потрібні безпека, забезпечення гарантій та страхування інвестицій – CCO "Метінвесту" на URC-2025

ЄІБ надасть "Укргідроенерго" EUR120 млн кредиту на модернізацію ГЕС – угода на URS-2025

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА