Інтерфакс-Україна
16:03 03.06.2019

Українці найчастіше купують в інтернеті одяг і взуття

3 хв читати
Українці найчастіше купують в інтернеті одяг і взуття

Взуття та одяг є найбільш популярними товарами в Україні для інтернет-торгівлі - онлайн їх готові купувати 70% інтернет-користувачів, тоді як замикають цей список продукти харчування, які готові придбати через інтернет лише 24% користувачів всесвітньої мережі, повідомила дослідницька компанія GfK у релізі в понеділок.

"Цікаво, що для категорії харчових продуктів 13% респондентів зазначають, що хотіли б купувати їх, але не мають такої можливості. Найімовірніше, причиною є недостатня зручність процесу замовлення і доставки товарів цієї категорії, а також недостатня кількість майданчиків для таких покупок", - йдеться в документі.

Згідно з ним, у випадку зі взуттям та одягом таких виявилося лише 6%.

Популярні в інтернеті також електроніка та побутова техніка - більше ніж половина інтернет-користувачів готові придбати їх онлайн. За ними слідують косметика – майже 38%, іграшки та дитячі товари - більше ніж 25%. У дослідженні зазначається, що неможливість купити товари в цих категоріях нижча, ніж у випадку з одягом і взуттям та продуктами харчування.

За даними GfK Ukraine, в 2018 році інтернетом користувалося 66% населення України (61% у 2017 році), з них 34% роблять онлайн-покупки.

Дослідження показало, що серед онлайн-покупців вища частка жінок - 53% проти 48% серед непокупців, серед тих, що мають дітей - 46% проти 34%, а також тих, у кого дохід "середній+" - 69% проти 58%. Люди старше 46 років становлять лише чверть інтернет-покупців, тоді як серед непокупців їх понад третина - 34%.

Покупців віком 46 років і старше - 25%, діти - 46%, серед тих, що працюють - 75%, середній дохід і вище - 69%. Водночас серед тих, хто не робить покупки в інтернеті, найчастіше зустрічаються чоловіки - 52%, покупці віком 46 і старше - 34%, ті, що працюють - 73%, діти - 34%, середній дохід і вище - 58%.

Для онлайн-покупок українці частіше користуються ноутбуками - 50%, стаціонарними комп'ютерами - 49%, смартфонами - 44%, планшетами - 11%. Покупці воліють оплачувати покупки карткою на сайті - 36%. Готівковий розрахунок обирають 23% покупців, перекази на картку продавця і накладений платіж (поштою) - по 14% покупців.

Як наголошується в релізі, для покупців основним бар'єром оплати карткою на сайті є небажання платити наперед - 44%, відсутність такого способу оплати на сайті - 26%, небезпека оплат в інтернеті - 10%, висока вартість - 9% і невміння робити онлайн-оплату - 1%.

Водночас серед недоліків платіжних карток респонденти назвали недовіру до банків або технологій - 56%, відсутність терміналів, невміння співробітників торговельних точок проводити оплати карткою - 55%, раціональні підстави, серед яких висока комісія під час оплати карткою, - 32%, звичка платити готівкою, тривалість під час оплати карткою та можливість забути пін-код, відзначили 19% респондентів.

Як повідомлялося, наприкінці 2018 року "Google Україна" представила презентацію, в якій повідомлялося, що для планування купівлі одягу та взуття українці активно використовують інтернет: 30% покупок було здійснено в інтернеті, при цьому 39% оффлайн-покупців користувалися онлайн-ресурсами під час планування покупки.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

IFC та "ОТП Лізинг" оголосили нову програму розвитку МСП та підтримки сталої енергетики в Україні на EUR50 млн

Уряд перерозподілив ще 30,6 млн грн на підтримку діяльності університетів Миколаївщини - Свириденко

Аграрії намолотили 24,8 млн тонн зернових з 55% площ, поки врожай на 12,8% менше аніж на цю дату торік

Товарообіг Varus.ua через "Нову пошту" у I пів.-2025 виріс в 1,61 раза

Норвегія виділила "Нафтогазу" майже $100 млн на закупівлю природного газу

АМКУ розгляне справу про набуття "Київстаром" контролю над власником сервісу Tabletki.ua "МТПК"

Заступник голови НБУ Ніколайчук став першим заступником замість Рожкової

Perfect Group вийшов із двох спільних з Saga Development проєктів ЖК

"Укрзалізниця" обговорює майбутнє вагоноремонтного напряму з бізнесом з опціями оренди, продажу та ДПП

Київський ТРЦ "РайON" розширить tenant mix завдяки оптимізації площі супермаркету

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА