16:03 03.06.2019

Українці найчастіше купують в інтернеті одяг і взуття

3 хв читати
Українці найчастіше купують в інтернеті одяг і взуття

Взуття та одяг є найбільш популярними товарами в Україні для інтернет-торгівлі - онлайн їх готові купувати 70% інтернет-користувачів, тоді як замикають цей список продукти харчування, які готові придбати через інтернет лише 24% користувачів всесвітньої мережі, повідомила дослідницька компанія GfK у релізі в понеділок.

"Цікаво, що для категорії харчових продуктів 13% респондентів зазначають, що хотіли б купувати їх, але не мають такої можливості. Найімовірніше, причиною є недостатня зручність процесу замовлення і доставки товарів цієї категорії, а також недостатня кількість майданчиків для таких покупок", - йдеться в документі.

Згідно з ним, у випадку зі взуттям та одягом таких виявилося лише 6%.

Популярні в інтернеті також електроніка та побутова техніка - більше ніж половина інтернет-користувачів готові придбати їх онлайн. За ними слідують косметика – майже 38%, іграшки та дитячі товари - більше ніж 25%. У дослідженні зазначається, що неможливість купити товари в цих категоріях нижча, ніж у випадку з одягом і взуттям та продуктами харчування.

За даними GfK Ukraine, в 2018 році інтернетом користувалося 66% населення України (61% у 2017 році), з них 34% роблять онлайн-покупки.

Дослідження показало, що серед онлайн-покупців вища частка жінок - 53% проти 48% серед непокупців, серед тих, що мають дітей - 46% проти 34%, а також тих, у кого дохід "середній+" - 69% проти 58%. Люди старше 46 років становлять лише чверть інтернет-покупців, тоді як серед непокупців їх понад третина - 34%.

Покупців віком 46 років і старше - 25%, діти - 46%, серед тих, що працюють - 75%, середній дохід і вище - 69%. Водночас серед тих, хто не робить покупки в інтернеті, найчастіше зустрічаються чоловіки - 52%, покупці віком 46 і старше - 34%, ті, що працюють - 73%, діти - 34%, середній дохід і вище - 58%.

Для онлайн-покупок українці частіше користуються ноутбуками - 50%, стаціонарними комп'ютерами - 49%, смартфонами - 44%, планшетами - 11%. Покупці воліють оплачувати покупки карткою на сайті - 36%. Готівковий розрахунок обирають 23% покупців, перекази на картку продавця і накладений платіж (поштою) - по 14% покупців.

Як наголошується в релізі, для покупців основним бар'єром оплати карткою на сайті є небажання платити наперед - 44%, відсутність такого способу оплати на сайті - 26%, небезпека оплат в інтернеті - 10%, висока вартість - 9% і невміння робити онлайн-оплату - 1%.

Водночас серед недоліків платіжних карток респонденти назвали недовіру до банків або технологій - 56%, відсутність терміналів, невміння співробітників торговельних точок проводити оплати карткою - 55%, раціональні підстави, серед яких висока комісія під час оплати карткою, - 32%, звичка платити готівкою, тривалість під час оплати карткою та можливість забути пін-код, відзначили 19% респондентів.

Як повідомлялося, наприкінці 2018 року "Google Україна" представила презентацію, в якій повідомлялося, що для планування купівлі одягу та взуття українці активно використовують інтернет: 30% покупок було здійснено в інтернеті, при цьому 39% оффлайн-покупців користувалися онлайн-ресурсами під час планування покупки.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА