Інтерфакс-Україна
11:21 26.06.2019

"Укрзалізниця" має намір привести вартість пасперевезень до ринкової

3 хв читати
"Укрзалізниця" має намір привести вартість пасперевезень до ринкової

АТ "Укрзалізниця" під час реалізації стратегії розвитку суспільства планує скорегувати тарифну політику з пасажирських перевезень, привівши її в підсумку до ринкової, зазначається в проекті проспекту емісії єврооблігацій "Укрзалізниці", текст якого має в своєму розпорядженні агентство "Інтерфакс-Україна".

"Однією з цілей Програми реформ ("Укрзалізниці"- ІФ) є коригування тарифної політики таким чином, щоб ціни на пасажирські перевезення ґрунтувалися на рівнях попиту і пропозиції на ринку", - зазначає "Укрзалізниця" в тексті проспекту емісії, наполягаючи на тому, що компанія зможе скористатися можливостями, які надасть ця зміна, оскільки вона вже успішно впровадила таку цінову політику для своїх вагонів "Інтерсіті+" бізнес-класу.

Компанія також планує відкрити доступ до ринку залізничних перевезень для приватних компаній - відповідний проект закону вже поданий до парламенту.

Водночас в "Укрзалізниці" зазначили, що реалізація заходів, спрямованих на посилення конкуренції на ринку вантажних і пасажирських залізничних перевезень в Україні, може мати непередбачені наслідки, які спроможні здійснити істотний вплив на діяльність компанії і віднести дерегуляцію ринку до факторів ризику.

У проекті проспекту емісії цінних паперів зазначено, що станом на 31 грудня 2018 року поточна вартість зобов'язань "Укрзалізниці" з фінансової оренди становить 1,445 млрд грн, отриманих для фінансування придбання електропоїздів і локомотивів за договорами фінансової оренди з ПАТ "Укртранслізинг", ТОВ "ТРС Лізинг", ТОВ "Дельта Лізинг", Volkswagen Leasing і Укрексімбанком.

Більшість договорів фінансового лізингу "Укрзалізниці" розраховані на сім років, проте деякі з них є тривалішими.

Станом на 31 грудня 2018 року процентні ставки, передбачені в цих угодах, перебували в діапазоні від 12% до 21% річних.

Крім того, станом на 31 грудня 2018 року договірні зобов'язання "Укрзалізниці" з придбання основних засобів становили 4,723 млрд грн (порівняно з 3,702 млрд грн і 4,106 млрд грн станом на 31 грудня 2017 та 2016 років відповідно).

Компанія також визначила пріоритети для майбутніх рішень про капітальні витрати, які спрямовані на сприяння подальшій модернізації і розвитку інфраструктури залізничного транспорту.

У довгостроковій перспективі "Укрзалізниця" також планує впровадити механізм фінансової підтримки для усунення перехресного субсидування втрат при перевезенні пасажирів із прибутку від вантажних перевезень. А також розраховує на збільшення кількості приватних компаній, які володіють пасажирськими вагонами.

У компанії очікують, що в районах із низькою щільністю населення буде побудовано місцеві залізниці на основі промислового залізничного транспорту та вузькоколійних залізничних шляхів.

Другий етап передбачає також створення комерційних компаній у секторах приміських і регіональних пасажирських перевезень, які належатимуть місцевим органам влади, "Укрзалізниці" та іншим юридичним особам.

Як повідомлялося, "Укрзалізниця" планує випустити єврооблігації, кошти від розміщення яких буде спрямовано на погашення другої частини бридж-кредиту Ощадбанку і безпроцентної позики від ДП "Фінінпро", амортизацію євробондів 2016 року, а також на часткове погашення боргів у валюті.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

НБУ сподівається на вирішення зовнішньоторговельного дефіциту в середньостроковій перспективі природним шляхом

НБУ фіналізує законопроєкт для подання заявки на отримання еквівалентності в банківському регулюванні ЄС

Укргазбанк надав TBF Group EUR5 млн на енергоефективні проєкти

НБУ сподівається на прийняття Радою змінених законопроєктів щодо фінмоніторингу для вступу в SEPA

НБУ лобіює внесення РФ до "сірого списку" ЄС

НБУ вивчає питання переходу на євро, проте курсоутворюючою валютою для України залишається долар

Уряд за липень компенсує 135,9 млн грн за придбану аграріями вітчизняні с/г техніку та обладнання

Україні вдасться уникнути рецесійних явищ та мати прискорене зростання після війни, вважають у НБУ

Експортні квоти на вершкове масло не вичерпані, внутрішній попит не активізувався

Обсяг виплаченого нацкешбеку зріс на 3,5% у липні

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА