Інтерфакс-Україна
15:30 04.07.2019

"Укрзалізниця" просить "Київпастранс" повернути на її баланс міські електрички і виділити на їх відновлення 500 млн грн

2 хв читати
"Укрзалізниця" просить "Київпастранс" повернути на її баланс міські електрички і виділити на їх відновлення 500 млн грн

АТ "Укрзалізниця" (УЗ, Київ) за підтримки влади Києва готова повернути на свій баланс міську електричку, модернізувати її та інтегрувати в проект Kyiv City Express, повідомила прес-служба УЗ у четвер.

Компанія відзначає, що в 2012 році на баланс КП "Київпастранс" для міської електрички було передано 10 електропоїздів.

"Ситуація критична. Сьогодні, наприклад, через їх незадовільний технічний стан дев'ять рейсів міської електрички було скасовано. Ми пропонуємо "Київпастрансу" повернути нам ці поїзди і виділити на їх відновлення 500 млн грн: 50 млн грн на кожен. Цих коштів буде достатньо, щоб провести капітальний ремонт із продовженням терміну експлуатації цього рухомого складу. Крім того, фактично це ті кошти, які місто витрачає щорічно на утримання цих поїздів. Подальші витрати і організацію роботи ми беремо на себе", - наводить прес-служба УЗ слова директора регіональної філії "Південно-Західна залізниця" Романа Веприцького.

Він також розповів, що проект Kyiv City Express "Укрзалізниця" планує реалізувати протягом 2019-2021 рр.

"Це не будівництво нової залізничної мережі, а модернізація існуючої і зручне сполучення між собою маршрутів. Загальна довжина проекту становитиме 343 км, він з'єднає між собою 46 залізничних станцій Київського регіону. Зокрема це броварський, білоцерківський, трипільський і бориспільський напрямки, які будуть з'єднані міською електричкою", - додав директор філії.

За попередніми підрахунками УЗ, завдяки такій організації залізничного сполучення "Укрзалізниця" зможе щодня перевозити 80 тис. пасажирів на день або близько 20 млн пасажирів на рік. Вартість цього проекту становить кілька мільярдів гривень.

"Це має бути проект з фінансуванням із бюджету Києва і міст-сателітів столиці. Ми успішно запустили бориспільський експрес і розуміємо, що є необхідність повного якісного оновлення приміського сполучення київського вузла", - додають у компанії.

Рух міської електрички в Києві було відкрито в серпні 2009 року, з жовтня 2011-го запущено кільцевий маршрут протяжністю 50,8 км. Щодня електричка перевозить близько 50,5 тис. пасажирів.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

ЄІБ надає понад EUR46 млн на підтримку українських міст

Банківська система в деяких містах переходить на режим роботи Power Banking

ПриватБанк піднявся на 37-ме місце серед найбільших еквайрів світу – Nilson Report

"Давалець" ОПЗ у 2019-21рр Agro Gas Trading подав заявку на участь в конкурсі з приватизації заводу

ЄБРР надасть Укрексімбанку гарантії для розширення кредитування на EUR200 млн

Westinghouse має намір активізувати будівництво ХАЕС-5,6 відразу після закінчення війни – топменеджер компанії

ЄБРР розглядає надання до EUR100 млн на будівництво соціального орендного житла за підтримки благодійної місії Хансена

НБУ зменшив валютні інтервенції за тиждень на 17,9% через гальмування ослаблення гривні

Бюджетний комітет схвалив до розгляду Радою у вівторок законопроєкт про збільшення видатків держбюджету-2025 на 325 млрд грн

"Нібулон" окупив $1 млн інвестицій в цифровий двійник елеваторів на базі ERP менш ніж за рік

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА