Інтерфакс-Україна
15:30 04.07.2019

"Укрзалізниця" просить "Київпастранс" повернути на її баланс міські електрички і виділити на їх відновлення 500 млн грн

2 хв читати
"Укрзалізниця" просить "Київпастранс" повернути на її баланс міські електрички і виділити на їх відновлення 500 млн грн

АТ "Укрзалізниця" (УЗ, Київ) за підтримки влади Києва готова повернути на свій баланс міську електричку, модернізувати її та інтегрувати в проект Kyiv City Express, повідомила прес-служба УЗ у четвер.

Компанія відзначає, що в 2012 році на баланс КП "Київпастранс" для міської електрички було передано 10 електропоїздів.

"Ситуація критична. Сьогодні, наприклад, через їх незадовільний технічний стан дев'ять рейсів міської електрички було скасовано. Ми пропонуємо "Київпастрансу" повернути нам ці поїзди і виділити на їх відновлення 500 млн грн: 50 млн грн на кожен. Цих коштів буде достатньо, щоб провести капітальний ремонт із продовженням терміну експлуатації цього рухомого складу. Крім того, фактично це ті кошти, які місто витрачає щорічно на утримання цих поїздів. Подальші витрати і організацію роботи ми беремо на себе", - наводить прес-служба УЗ слова директора регіональної філії "Південно-Західна залізниця" Романа Веприцького.

Він також розповів, що проект Kyiv City Express "Укрзалізниця" планує реалізувати протягом 2019-2021 рр.

"Це не будівництво нової залізничної мережі, а модернізація існуючої і зручне сполучення між собою маршрутів. Загальна довжина проекту становитиме 343 км, він з'єднає між собою 46 залізничних станцій Київського регіону. Зокрема це броварський, білоцерківський, трипільський і бориспільський напрямки, які будуть з'єднані міською електричкою", - додав директор філії.

За попередніми підрахунками УЗ, завдяки такій організації залізничного сполучення "Укрзалізниця" зможе щодня перевозити 80 тис. пасажирів на день або близько 20 млн пасажирів на рік. Вартість цього проекту становить кілька мільярдів гривень.

"Це має бути проект з фінансуванням із бюджету Києва і міст-сателітів столиці. Ми успішно запустили бориспільський експрес і розуміємо, що є необхідність повного якісного оновлення приміського сполучення київського вузла", - додають у компанії.

Рух міської електрички в Києві було відкрито в серпні 2009 року, з жовтня 2011-го запущено кільцевий маршрут протяжністю 50,8 км. Щодня електричка перевозить близько 50,5 тис. пасажирів.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Загальний обсяг виділеного від ЄБРР фінансування для України сягнув EUR7,6 млрд

ЄБРР виділив "Новій пошті" кредит до EUR50 млн

Проєкт BGV Graphite дає початок визнанню Європою потенціалу України щодо критичної сировини – топменеджер BGV Group на URC-2025

ЄБРР надає VARUS позику в розмірі $25 млн на стале енергоефективне зелене розширення

Україна в рамках Food from Ukraine буде надавати гуманітарну допомогу продуктами харчування

ЄБРР надає понад EUR65 млн кредитів на муніципальні проєкти українських міст

Україні для відновлення та розвитку потрібні безпека, забезпечення гарантій та страхування інвестицій – CCO "Метінвесту" на URC-2025

ЄІБ надасть "Укргідроенерго" EUR120 млн кредиту на модернізацію ГЕС – угода на URS-2025

ЄБРР надав ПриватБанку та Укргазбанку гарантії для залучення EUR900 млн кредитів

Покупці житла преміум-класу віддають перевагу унікальним концепціям у поєднанні з автономністю та безпекою – девелопери

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА