Глава АМПУ спростував інформацію про відставку, підтримав оголошений Зеленським двомісячний мораторій на екологічні перевірки в портах
В. о. глави Адміністрації морських портів України (АМПУ) Райвіс Вецкаганс спростував інформацію про плани піти у відставку.
Про це він повідомив в інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна".
За словами Вецкаганса, інформація про його плани піти у відставку та перейти на роботу в одну з найбільших українських аграрних груп "Кернел" не відповідає реальності.
"Це всього лише чиїсь фантазії. Фантазії того, хто дуже далекий від розуміння реальних процесів у галузі, але, мабуть, близький, до виконання певних замовлень. Власне, такі чутки очікувані для цього періоду в Україні. Ще не таке буде!", - зазначив він.
В. о. глави АМПУ також наголосив, що за підсумками зустрічі представників морської галузі з президентом Володимиром Зеленським очікує позитивних зрушень у питанні альтернативного в'їзду до Одеського порту.
"Думаю, що тепер нарешті зрушиться довгограюче питання альтернативного в'їзду до Одеського порту і мерія розгляне можливість надання АМПУ необхідних дозволів для початку проектування ділянки, яка з'єднає плановану дорогу "Хаджибей 2" з естакадою Одеського порту в об'їзд міста", - зазначив Вецкаганс.
Він також вважає, що оголошений президентом двомісячний мораторій на проведення екологічних перевірок у портах є важливою для галузі ініціативою.
Водночас Вецкаганс наголосив, що на час дії зазначеного мораторію підрозділи екологічної безпеки АМПУ продовжать цілодобовий моніторинг стану акваторій та ліквідуватимуть забруднення у разі їх виявлення.
"У принципі всі сьогоднішні проблеми в портах вирішуються встановленням якісних законодавчих правил. І питання це системне", - заявив голова Адміністрації морпортів.
Як повідомлялося, президент України запропонував призупинити перевірки суден у морських портах країни працівниками Державної екологічної інспекції на два місяці до того, як новообраний парламент почне ухвалювати необхідні закони для врегулювання цієї проблеми.
Наприкінці квітня прем'єр-міністр України Володимир Гройсман підписав постанову Кабміну №367 від 27 березня 2019 року "Про деякі питання дерегуляції господарської діяльності", яка, зокрема, скасовує контроль суднового ізольованого баласту і необхідність узгодження з Державною екологічною інспекцією технології перевантаження щодо кожного виду вантажів для суден, що перебувають у морських портах України.
У свою чергу 9 липня координатор логістичного комітету Європейської Бізнес Асоціації Ярина Скороход повідомила, що компанії-члени асоціації майже щотижня повідомляють про спроби екологічних інспекторів накласти на власників суден штраф за забруднення акваторії морського порту, тоді як постанова Кабінету Міністрів №367 скасувала ці повноваження. "Бізнес стурбований такими діями, адже незрозуміло, якими законодавчими нормами регулюються такі перевірки та накладення штрафів", - наводить прес-служба ЄБА слова Скороход.
ЄБА звернулася до прем'єр-міністра Володимира Гройсмана та уряду з проханням узяти під контроль додержання законодавства в морських портах.
Повний текст інтерв'ю Р.Вецкаганса буде оприлюднено на сайті агентства "Інтерфакс-Україна"