Інтерфакс-Україна
16:55 22.07.2019

Порти Азовського регіону за час агресії РФ недоотримали майже 6 млрд грн доходу - глава АМПУ

2 хв читати
Порти Азовського регіону за час агресії РФ недоотримали майже 6 млрд грн доходу - глава АМПУ

Українські морські порти на Азовському морі в зв'язку з агресією Росії з 2014 року недоотримали майже 6 млрд грн доходу, повідомив керівник Адміністрації морських портів України (АМПУ) Райвіс Вецкаганс.

"За час агресії з боку Росії азовські порти втратили практично половину вантажів, а кількість суднозаходів зменшилася більше ніж удвічі. У підсумку з 2014 року, за нашими підрахунками, порти недоотримали доходу на суму близько 6 млрд грн. І тут не враховано збитки і додвитрати експортерів, пов'язані з простоєм і переорієнтацією вантажопотоків", - сказав він в інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна".

На думку Вецкаганса, українські порти на Азові потребують комплексної підтримки на державному та міжнародному рівнях. Він зазначив, що завдяки саме такому об'єднанню зусиль у 2018 році вдалося зняти блокаду з портів "Маріуполь" і "Бердянськ".

"Зараз ми намагаємося максимально поліпшити ситуацію в портах Азова, допомогти їм залишатися конкурентними. Обсяг інвестицій АМПУ в порти "Маріуполь" і "Бердянськ" за 2018-2020 рр. перевищить 1 млрд грн. На початку липня в "Маріуполь" зайшло перше судно днопоглиблювального флоту підрядника, який виконуватиме роботи з підтримання паспортних глибин у наших портах на Азові. До кінця року ми завершимо реконструкцію причалу №4 у Маріупольському порту. Цей проект реалізується паралельно з будівництвом державною стивідорною компанією нового зернового терміналу. Введення в експлуатацію цих об'єктів дасть змогу диверсифікувати номенклатуру вантажів, які перевалює порт, і відкрити нові можливості для бізнесу в цьому регіоні", - додав керівник АМПУ.

Як повідомлялося, тарифна комісія АТ "Укрзалізниця" в травні 2019 року погодила 20-відсоткову знижку на вантажні тарифи проходженням у морські порти "Маріуполь" і "Бердянськ".

За словами заступника міністра інфраструктури Юрія Лавренюка, лише Бердянський порт у 2018 році втратив майже 840 тис. тонн вантажів. Він вважає, що зниження залізничного тарифу на доставку вантажів дасть змогу нівелювати зростання фрахту в загальному логістичному ланцюгу й збільшити обсяг вантажоперевалки.

Як повідомлялося, Маріупольський порт втратив 33% флоту внаслідок будівництва Росією Керченського мосту.

На думку АМПУ, порти Азова можуть збільшити вантажоперевалку на 800 тис. тонн у рік за умови безперешкодного пропуску суден через Керченську протоку.

Повний текст інтерв'ю буде розміщено на сайті агентства "Інтерфакс-Україна"

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Свириденко: Бізнес очікує від уряду кроки з дерегуляції, тому починаємо аудит усіх держвидатків

Консорціум державний Ощадбанку та Укрексімбанку набув право власності на ТОК "Гулівер"

Аналітик Concorde Capital оцінює потребу України у зовнішній допомозі в 2025-26рр у $90 млрд щорічно

Щонайменше шість областей України потерпають від посухи

Мережа "Аврора" за I пів.-2025 збільшила виторг на 27,8%

НКЦПФР очікує запуску механізму повернення активів клієнтам "Фрідом Фінанс" за 10 днів

Транш Ukraine Facility уріжуть, бо Київ виконав 13 реформ з 16 - речник ЄК

Вдосконалення НАБУ і САП - не в посиленні політичного контролю, а в підвищенні професійності і прозорості - УКАБ

Асоціація грального бізнесу вітає аудит Рахункової палати й радить більше уваги приділити боротьбі з чорним ринком

Половина суб’єктів грального бізнесу збиткова, виграші у 2024 р. отримали 640 тис. осіб – Рахункова палата

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА