Інтерфакс-Україна
15:33 24.07.2019

Олена Філинюк з AbbottLaboratories стала директором комерційного департаменту "Дарниці"

2 хв читати
Олена Філинюк з AbbottLaboratories стала директором комерційного департаменту "Дарниці"

Олена Філинюк, колишній регіональний директор по маркетингу міжнародної фармацевтичної корпорації Abbott Laboratories GmbH, призначена новим керівником комерційного департаменту фармацевтичної компанії "Дарниця". Про це повідомляє прес-служба компанії.

Вона стала третім топ-менджером з досвідом світового рівня, які прийшли в компанію за останній рік. У січні 2019 року Андрій Обрізан, керівник з досвідом роботи в міжнародних компаніях, був призначений гендиректором компанії. До цього, у вересні 2018 року до "Дарниці" приєднався колишній глава Адміністрації Президента України Дмитро Шимків. Він очолив раду керуючої компанії "Дарниці".

Раніше Олена Філинюк працювала в міжнародних компаніях Bayer, Janssen, MSD (Merk), Pfizer, Abbott. Ключовими досягненнями Олени є забезпечення стійкої бізнес-моделі і стратегії просування основних груп продуктів компанії. Також вона досягла успіху в розробці реалізації річних стратегічних планів, забезпеченні органічного та неорганічного зростання з оптимальним розподілом ресурсів в регіоні, розширенни продуктового портфеля.

Олена Філинюк здобула медичну освіту за спеціальністю акушерство і гінекологія і ступінь магістра економіки. Також новий комерційний директор "Дарниці" пройшла курс маркетингу Edinburg Business School, курс побудови ефективної команди Columbia Business School і курс стратегічних маркетингових комунікацій в еру Діджитал при Kellogg School of Marketing в Чикаго.

"До команди Дарниці приєдналася справжній лідер з цінним досвідом роботи в глобальному фармацевтичному бізнесі. Це призначення підтверджує готовність "Дарниці" стати міжнародною компанією і досягти абсолютного лідерства на українському ринку. Управлінський досвід Олени, її компетенція в розвитку бізнесу і стратегічному плануванні, допоможе компанії досягти цих цілей в умовах високої конкуренції якомога швидше", - прокоментував нове призначення генеральний директор фармацевтичної компанії "Дарниця" Андрій Обрізан.

Олена Філинюк вважає, що Україна зараз проходить етап розвитку і зростання в різних галузях. І одна з сфер, в яких наша країна повинна вийти на якісно новий рівень - це фармацевтичний бізнес, стверджує вона.

"Сьогодні я роблю ставку на національний фармацевтичний бізнес, а саме на "Дарницю", - цитує Олену Філинюк прес-служба компанії. - По-перше, це успішна фармацевтична компанія з багаторічною історією і традиціями. По-друге, "Дарниця" є виробником 250 найменувань високоякісних лікарських засобів. Кожен п'ятий українець отримує медичну допомогу завдяки лікарським засобам від "Дарниці".

Фармацевтична компанія "Дарниця" - лідер з реалізації лікарських засобів в натуральному вираженні з 1998 року. Продуктовий портфель "Дарниці" включає близько 250 найменувань готових лікарських засобів. Стратегічні напрямки розвитку портфеля компанії - кардіологія, неврологія і проблеми болю. Продукція експортується в 16 країн світу. Чистий дохід компанії від реалізації продукції в 2018 році зріс на 18,7%, до 3,002 млрд. грн. Бенефіціаром компанії є Гліб Загорій.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

МВФ взяв до відома пропозицію України щодо реструктуризації ВВП-варантів

Україна має скасувати пільги в реєстрації платника ПДВ та закрити митні лазівки для спожтоварів – prior actions МВФ

МВФ щодо використання активів РФ радить дотримуватися законодавства та не підривати міжнародну валютну систему

Україна вперше від початку війни запроваджує спільні довгострокові аукціони для імпорту-експорту е/е – "Укренерго"

Аграрії впродовж 2024-2025рр нерівномірно отримували держдопомогу – Рахункова палата

НБУ проти загального репрофайлінгу портфелю ОВДП, але опрацьовує з Мінфіном можливість обміну інфляційних ОВДП

IFC оцінює в EUR4 млрд потенціал України у залученні приватних інвестицій завдяки інноваційному будівництву

НКРЕКП планує у п’ятницю затвердити тариф "Укренерго" на передачу на 2026р в розмірі 785,39 грн/МВт*год

Уряд ФРН виділяє Україні ще EUR100 млн на відновлення енергетичної інфраструктури

EFI Group планує запустити монобрендові точки Beehive Cosmetics у Києві до кінця 2025р.

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА