Інтерфакс-Україна
11:46 25.07.2019

Авіакомпанії-резиденти аеропорту "Бориспіль" проти передання прав роботи з вантажами приватному інвестору вантажотермінала

2 хв читати
Авіакомпанії-резиденти аеропорту "Бориспіль" проти передання прав роботи з вантажами приватному інвестору вантажотермінала

Комітет авіаперевізників Міжнародного аеропорту "Бориспіль" (Київ) в особі понад 20 авіакомпаній і галузевих організацій вважає умови конкурсу з передання виключного права на експлуатацію і розвиток вантажних терміналів аеропорту приватній компанії недоцільними та непрозорими, просить його керівництво припинити конкурс із подальшим погодженням його умов з авіаперевізниками.

Як повідомив агентству "Інтерфакс-Україна" один з учасників комітету, за результатами конкурсу вантажні термінали й відповідні види діяльності перейдуть у приватне управління терміном на 25 років. При цьому переможець отримає виключне право на обробку вантажу в терміналах, укладання угод з авіакомпаніями й отримання належного доходу в аеропорту "Бориспіль". Відповідно, аеропорт втратить право провадити цю діяльність.

"Авіаперевізники будуть зобов'язані розірвати угоди з державним аеропортом і переукласти їх із приватною компанією, відібраною Мінінфраструктури. Визначення переможця конкурсу відбудеться в міністерстві в закритому режимі", - наголосив співрозмовник агентства.

За його словами, великі авіакомпанії, наприклад "МАУ", зацікавлені в тому, щоб вартість обробки вантажів в аеропорту знижувалася в умовах постійного зростання обсягу, тоді як в оприлюднених умовах конкурсу авіакомпанії вбачають зворотні тенденції.

"Вартість обробки вантажів у терміналі за таких умов може значно зрости. Важливо зрозуміти: за збільшення вартості в результаті заплатить саме споживач", - цитує джерело агентства віце-президента "МАУ" Володимира Семенченка.

Українська авіатранспортна асоціація, у свою чергу, наголошує, що рішення про передання в приватну компанію майна аеропорту й доходів від одного з основних видів діяльності аеропорту ухвалювалося без обговорення з авіаперевізниками, тоді як норми ICAO і Європейські норми вимагають обов'язкових консультацій з авіаперевізниками.

В обговоренні потенційних ризиків умов конкурсу з передання вантажних терміналів аеропорту та профільної діяльності приватній компанії взяли участь представники 20 авіакомпаній, зокрема "МАУ", "Азур Ейр Україна", KLM, Air France, Flydubai, Air Astana, Lufthansa, Ryanair, Elinair Windrose, Belavia та ін., а також представники авіатранспортних компаній.

За даними джерела агентства, умови конкурсу передбачають, що частину отриманих протягом 25 років коштів приватна компанія має інвестувати в будівництво додаткового вантажного термінала. Інша частина надходитиме до держбюджету і в аеропорт "Бориспіль" для компенсації його втрат.

Крім того, переможця конкурсу зобов'яжуть сплатити на користь іншої приватної компанії (ТОВ "Сілквей Карго Юа") компенсацію за підготовку зазначеного проекту будівництва та реконструкції - 2,5% від сукупної суми інвестицій за період 25 років.

Раніше Міністерство інфраструктури України оголосило конкурс із вибору компанії для державно-приватного партнерства щодо реалізації проекту "Реконструкція існуючого та створення нового вантажного термінала в міжнародному аеропорту "Бориспіль".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Валютні інтервенції НБУ в листопаді зменшились на 1%, гривня подешевшала до долара на 0,5%

НБУ виніс "Укрпошті" письмове застереження за порушення на платіжному ринку

Україна оголосила обмін $2,6 млрд ВВП-варантів на євробонди-2032 з коефіцієнтом 1,34

Доля угод продажів у бізнес-класі на первинному ринку столиці зросла до 20% у 2025 р

Мережа "ТАНО" відмовилася від "схеми" зі 144 ФОПів і стала єдиним платником ПДВ – Гетманцев

Перші 1,5 тис. родин подали заявки на житлові ваучери для переселенців з ТОТ - Кулеба

Держстимулювання на 259 млн грн одержали ще п'ять індустріальних парків

Заброньовано 1,2 з 2,2 млн куб. м/добу потужностей на постачання газу Трансбалканським маршрутом в Україну у грудні

Уряд шукає технологічне рішення для детінізації економіки та працює з держбанками для поліпшення ситуації щодо кредитування бізнесу

Мінекономіки проводить оцінку "Національного кешбеку" для зміни умов програми у 2026р. - Соболев

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА