08:35 03.10.2019

"БелАЗ" працює над пролонгацією припинення дії мита на залізничні колеса "Інтерпайпу"

4 хв читати
"БелАЗ" працює над пролонгацією припинення дії мита на залізничні колеса "Інтерпайпу"

Виробник транспортного устаткування "БелАЗ Холдинг" (Білорусь) займається питанням подальшого призупинення дії мит на залізничні колеса виробництва трубно-колісної компанії (ТКК) "Інтерпайп".

Як повідомив генеральний директор "БелАЗ-Холдингу" Петро Пархомчик на прес-конференції, що відбулася в Києві в середу в рамках підписання угоди про співпрацю двох компаній, введення Євразійською економічною комісією (ЄЕК) антидемпінгового мита на поставки залізничних коліс з України призвело до їх значного дефіциту на ринку ЄврАзЕС, а також стрімкого зростання цін на цей товар. Зростання попиту на залізничні вагони збільшило брак коліс.

"Нами була подана відповідна заявка (на відміну дії мит - ІФ). Але для вирішення цього питання нам знадобилося трохи більше року. Рішення було прийнято, воно - позитивне. І мито скасовано поки на 1 рік. Наша компанія проводить подальшу роботу, і ми сподіваємося і впевнені, що повторно зможемо відстояти наше право на придбання коліс в Україні", - сказав топ-менеджер, додавши, що в цьому питанні знаходить підтримку колег з Казахстану, які також потребують залізничних коліс.

Пархомчик визнав, що Білорусь припустилася помилки, коли погодила документ в ЄЕК про введення мит на залізничні колеса "Інтерпайпу" - в обмін на обіцянку російської сторони про забезпечення колесами під виробничу програму "БелАЗа", яку не було виконано.

"Ми усвідомили, що припустилися помилки. У нас було зобов'язання російської сторони, що проблем із забезпеченням наших заводів залізничними колесами не буде. І наші міністри в ЄЕК узгодили документ. І (потім) ми включили задній хід. І білоруська сторона не дасть згоди (на відновлення дії мит - ІФ). Думаю, ця норма буде скасована і не буде діяти в найближчі роки", - висловив упевненість гендиректор.

При цьому він уточнив, що потреба Білорусі в залізничних колесах становить 80-100 тис. од., білоруські залізниці готові купувати 60 тис. од.

"Сьогодні є попит на вагони, і не тільки на пострадянському просторі - ми зараз опрацьовуємо контракт на поставку в Україну. Буде поставлена перша партія зерновозів приватному замовнику. Наступного року обговорюється цифра понад 1000 одиниць", - констатував Пархомчик.

Зі свого боку генеральний директор "Інтерпайпу" Фаді Храйбе зазначив, що компанія готова забезпечити всі запити "БелАЗа". За його словами, залізничні колеса поставляються за цінами, що перевищують вартість аналогічної продукції російських виробників, а також коліс деяких китайських компаній на російському ринку.

"Тому звинувачення нас у демпінгу дивні. Якщо в середині наступного року ЄЕК прийме позитивне рішення щодо мит і продовжить той режим, який діє сьогодні щодо припинення мита, то ми будемо продовжувати поставки партнерам. Але це все непередбачувано", - сказав Храйбе.

Як повідомлялося, колегія ЄЕК за підсумками повторного антидемпінгового розслідування, ініційованого АТ "Виксунський металургійний завод" і ВАТ "Євраз Нижньотагільський металургійний комбінат", в березні 2018 прийняла рішення підвищити антидемпінгове мито на українські сталеві суцільнокатані колеса до 34,22% з 4,75 % від митної вартості, яка була оголошена в кінці 2015 року. Це призвело до гострого дефіциту коліс на ринку ЄврАзЕС. Зі скаргами звернулися компанії "БелАЗ" і Казахстанська залізниця. Влітку 2019 року ЄЕК прийняла рішення про припинення антидемпінгового мита в розмірі 34,22% на поставки залізничних коліс з України. Це дозволило укласти угоду між ТКК "Інтерпайп" і "БелАЗ Холдинг" (Білорусь) про стратегічне партнерство, яке передбачає розширення співпраці між компаніями в сфері постачання залізничних коліс в 2019-2020 рр. Компанії планують наростити обсяги поставки коліс з України в Білорусь до 6 тис. од. в 2019 році і 20 тис. од. в 2020 році.

"Інтерпайп" - міжнародна вертикально інтегрована трубно-колісна компанія, що входить в десятку найбільших у світі виробників безшовних труб і є третім за величиною виробником суцільнокатаних залізничних коліс в світі.

У 2018 році "Інтерпайп" реалізував 857 тис. тонн готової продукції, зокрема - 189 тис. тонн залізничної продукції. Продажі залізничних продуктів здійснюються під брендом KLW.

У групі працюють 12 тис. співробітників. У 2018 році компанія перерахувала до бюджетів усіх рівнів 2,17 млрд грн.

У структурі компанії п'ять промислових активів: "Інтерпайп Нижньодніпровський трубопрокатний завод (НТЗ)", "Інтерпайп Новомосковський трубний завод (НМТЗ)", "Інтерпайп Ніко-Тьюб", "Дніпропетровський Втормет" і електросталеплавильний комплекс "Дніпросталь" під брендом "Інтерпайп Сталь".

Кінцевим власником Interpipe Limited є український бізнесмен Віктор Пінчук і члени його сім'ї.

ВАТ "БелАЗ" - керуюча компанія холдингу "БелАЗ - Холдинг" спеціалізується на випуску кар'єрних самоскидів великої та особливо великої вантажопідйомності, а також іншого важкого транспортного устаткування, яке застосовується в гірничодобувній і будівельній галузях промисловості.

Підприємство засноване в 1948 році. За всю історію Білоруським автомобільним заводом розроблено понад 550 модифікацій кар'єрних самоскидів вантажопідйомністю від 27 до 450 тонн, випущено понад 160 тисяч одиниць кар'єрних самоскидів, які поставлялися більш ніж у 80 країн світу.

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА