Інтерфакс-Україна
11:21 22.10.2019

На утримання і розвиток залізничної інфраструктури необхідно 108 млрд грн на рік - член правління "Укрзалізниці"

2 хв читати
На утримання і розвиток залізничної інфраструктури необхідно 108 млрд грн на рік - член правління "Укрзалізниці"

Щорічні інвестиції в утримання залізничної інфраструктури та подальший її розвиток мають становити приблизно 108 млрд грн на рік, повідомив член правління АТ "Укрзалізниця" Ремігіуш Пашкевич в інтерв'ю онлайн-проекту УЗ "12 облич стратегії "Укрзалізниці".

За його словами, наразі інфраструктура потребує того рівня капітальних інвестицій, який дасть змогу на базовій мережі (близько 19 тис. км) відновити її технологічні параметри.

"Сьогодні у нас приблизно 5 000 км базової мережі характеризуються простроченим зношенням і потребують реконструкції. Додайте до цього ще й інвестиції в автоматизацію залізниці", - зазначив Пашкевич.

Для порівняння він навів статистичні дані польської залізниці: інфраструктурна мережа залізниці цієї країни майже еквівалентна українській (18,5 тис. км), вона - в набагато кращому стані, проте потребує $3,5 млрд на рік (майже 88 млрд грн).

Крім того, член правління нагадав, що "Укрзалізниця" - єдина залізнична компанія в Європі, яка платить податок на землю, розташовану під інфраструктурою.

"Це абсурд. Податок на землю під інфраструктурою повинен бути "ноль", і це має бути закріплено на законодавчому рівні. Ми комунікуємо з цього приводу з представниками політичного істеблішменту, пояснюємо нашу позицію. Більше того, ми готові кошти, що сплачуються як податок на землю до місцевих бюджетів, в пропорції 1:1 спрямувати на розвиток інфраструктури", - зазначив Пашкевич.

Крім того, він відзначив позитивний прогноз для залізничної інфраструктури на наступні п'ять років.

Як повідомлялося з посиланням на думку правління компанії, для реалізації стратегії "Укрзалізниці" на 2019-2023 рр. за базовим сценарієм необхідно близько 150 млрд грн інвестицій.

Голова компанії Євген Кравцов вважає, що закон "Про залізничний транспорт" має корелювати з планом реструктуризації УЗ, який буде представлено до кінця 2019 року. За його словами, ключовим механізмом реалізації стратегії "Укрзалізниці" на 2019-2023 рр. є реорганізація монополіста в кілька компаній відповідно до сегментів бізнесу.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

"Аврора" планує наростити виручку у Румунії вчетверо у 2025р

ФДМУ спрямував 1,2 млрд грн від управління ТРЦ Ocean Plaza на ліквідацію наслідків збройної агресії

Ціни на молоко знижуються під впливом низької купівельної спроможності українців і ростом виробництва - аналітики

Голова НКЦПФР наполягає на IPO, SPO та обігу паперів українських компаній повністю або частково в Україні

ДТЕК за тиждень відновив електропостачання понад 151 тис. абонентів у 4 областях

Україна з початку 2024/25 МР експортувала понад 31 млн тонн зерна - Мінагрополітики

Держава має розробити механізми реалізації соціального орендного житла – думка

MODUS X готується до роботи на ринку Європи і допускає вихід на інші ринки – СЕО

Експорт вершкового масла в березні зросте на третину через низьку купівельну спроможність українців - аналітики

Підвищення облікової ставки НБУ на 1 в.п. підтримало 7 з 11 членів КМП, 4 були за 0,5 в.п.

РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА