Інтерфакс-Україна
11:21 22.10.2019

На утримання і розвиток залізничної інфраструктури необхідно 108 млрд грн на рік - член правління "Укрзалізниці"

2 хв читати
На утримання і розвиток залізничної інфраструктури необхідно 108 млрд грн на рік - член правління "Укрзалізниці"

Щорічні інвестиції в утримання залізничної інфраструктури та подальший її розвиток мають становити приблизно 108 млрд грн на рік, повідомив член правління АТ "Укрзалізниця" Ремігіуш Пашкевич в інтерв'ю онлайн-проекту УЗ "12 облич стратегії "Укрзалізниці".

За його словами, наразі інфраструктура потребує того рівня капітальних інвестицій, який дасть змогу на базовій мережі (близько 19 тис. км) відновити її технологічні параметри.

"Сьогодні у нас приблизно 5 000 км базової мережі характеризуються простроченим зношенням і потребують реконструкції. Додайте до цього ще й інвестиції в автоматизацію залізниці", - зазначив Пашкевич.

Для порівняння він навів статистичні дані польської залізниці: інфраструктурна мережа залізниці цієї країни майже еквівалентна українській (18,5 тис. км), вона - в набагато кращому стані, проте потребує $3,5 млрд на рік (майже 88 млрд грн).

Крім того, член правління нагадав, що "Укрзалізниця" - єдина залізнична компанія в Європі, яка платить податок на землю, розташовану під інфраструктурою.

"Це абсурд. Податок на землю під інфраструктурою повинен бути "ноль", і це має бути закріплено на законодавчому рівні. Ми комунікуємо з цього приводу з представниками політичного істеблішменту, пояснюємо нашу позицію. Більше того, ми готові кошти, що сплачуються як податок на землю до місцевих бюджетів, в пропорції 1:1 спрямувати на розвиток інфраструктури", - зазначив Пашкевич.

Крім того, він відзначив позитивний прогноз для залізничної інфраструктури на наступні п'ять років.

Як повідомлялося з посиланням на думку правління компанії, для реалізації стратегії "Укрзалізниці" на 2019-2023 рр. за базовим сценарієм необхідно близько 150 млрд грн інвестицій.

Голова компанії Євген Кравцов вважає, що закон "Про залізничний транспорт" має корелювати з планом реструктуризації УЗ, який буде представлено до кінця 2019 року. За його словами, ключовим механізмом реалізації стратегії "Укрзалізниці" на 2019-2023 рр. є реорганізація монополіста в кілька компаній відповідно до сегментів бізнесу.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

ДПС за 6міс.-2025 перевиконала план надходжень до держбюджету на 10,4% - в.о. голови Карнаух

Угода щодо лібералізації торгівлі - це новий етап у контексті процесу вступу України в ЄС - Єврокомісія

Доходи загального фонду держбюджету в червні-2025 зросли на 63,4% до червня-2024 завдяки дивідендам та ERA

Частка NPL у банківському секторі у червні скоротилась до 27,9% - НБУ

Зростання ВВП за затягування війни уповільниться 2026 р. до 2,4%, оборона потребуватиме ще 775 млрд грн – Бюджетна декларація

Узгоджено ключові принципи, на яких розбудують зону вільної торгівлі між Україною та ЄС - Стефанішина

НБУ обмежив двом КС окремі види фінансових послуг до кінця року

Кабмін прогнозує прискорення зростання ВВП України до 4,5% у 2026 р. та 5% у 2027 р. - Бюджетна декларація

ПриватБанк продасть "безнадійні" кредити на суму 5,2 млрд грн через СЕТАМ

Законопроєкт про збільшення видатків держбюджету-2025 на 449 млрд грн зареєстрований в Раді

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА