Інтерфакс-Україна
11:21 22.10.2019

На утримання і розвиток залізничної інфраструктури необхідно 108 млрд грн на рік - член правління "Укрзалізниці"

2 хв читати
На утримання і розвиток залізничної інфраструктури необхідно 108 млрд грн на рік - член правління "Укрзалізниці"

Щорічні інвестиції в утримання залізничної інфраструктури та подальший її розвиток мають становити приблизно 108 млрд грн на рік, повідомив член правління АТ "Укрзалізниця" Ремігіуш Пашкевич в інтерв'ю онлайн-проекту УЗ "12 облич стратегії "Укрзалізниці".

За його словами, наразі інфраструктура потребує того рівня капітальних інвестицій, який дасть змогу на базовій мережі (близько 19 тис. км) відновити її технологічні параметри.

"Сьогодні у нас приблизно 5 000 км базової мережі характеризуються простроченим зношенням і потребують реконструкції. Додайте до цього ще й інвестиції в автоматизацію залізниці", - зазначив Пашкевич.

Для порівняння він навів статистичні дані польської залізниці: інфраструктурна мережа залізниці цієї країни майже еквівалентна українській (18,5 тис. км), вона - в набагато кращому стані, проте потребує $3,5 млрд на рік (майже 88 млрд грн).

Крім того, член правління нагадав, що "Укрзалізниця" - єдина залізнична компанія в Європі, яка платить податок на землю, розташовану під інфраструктурою.

"Це абсурд. Податок на землю під інфраструктурою повинен бути "ноль", і це має бути закріплено на законодавчому рівні. Ми комунікуємо з цього приводу з представниками політичного істеблішменту, пояснюємо нашу позицію. Більше того, ми готові кошти, що сплачуються як податок на землю до місцевих бюджетів, в пропорції 1:1 спрямувати на розвиток інфраструктури", - зазначив Пашкевич.

Крім того, він відзначив позитивний прогноз для залізничної інфраструктури на наступні п'ять років.

Як повідомлялося з посиланням на думку правління компанії, для реалізації стратегії "Укрзалізниці" на 2019-2023 рр. за базовим сценарієм необхідно близько 150 млрд грн інвестицій.

Голова компанії Євген Кравцов вважає, що закон "Про залізничний транспорт" має корелювати з планом реструктуризації УЗ, який буде представлено до кінця 2019 року. За його словами, ключовим механізмом реалізації стратегії "Укрзалізниці" на 2019-2023 рр. є реорганізація монополіста в кілька компаній відповідно до сегментів бізнесу.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

ЄБРР через зміни у статут може заблокувати "Укренерго" EUR141 млн та вимагати дострокової сплати EUR533 млн – член енергокомітету

Канада продовжила на рік безмитний режим для товарів з України

Відміна ATM у торгівлі з ЄС зачіпає 17 тарифних квот, Україна сподівається вирішити проблему днями – Свириденко

НБУ оштрафував "НоваПей" на 90,7 млн грн, ТАСкомбанк на 11 млн грн та "ПрофітГід" на 6,4 млн грн

Сума наданих енергокредитів у травні зменшилась у 5 разів, а сума схвалених зросла у 13,5 разів – НБУ

НБУ чекає від уряду додаткові аргументи подовження валютних розрахунків за групою товарів до 270 днів

Зміна статутів ОГТСУ та "Укренерго" спрямована на посилення позицій керівників компаній перед НР – Галущенко

Дефіцит жита і подорожчання житнього хлібу в 2025/2026 МР буде 100% – галузева асоціація

Мінагрополітики не обмежуватиме експорт олійних культур заради завантаження переробних підприємств – міністр агрополітики

Надходження до місцевих бюджетів по ПДФО зросли на 20%, по акцизному податку - на 38% - Шмигаль

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА