Інтерфакс-Україна
12:29 08.11.2019

Бундестаг не зміг ухвалити поправки до Газової директиви ЄС

2 хв читати
Бундестаг не зміг ухвалити поправки до Газової директиви ЄС

Бундестагу в ніч на п'ятницю не вистачило голосів для ухвалення поправок до Газової директиви ЄС, повідомляє агентство ДПА.

Перед ухваленням рішення щодо директиви фракція правої партії "Альтернатива для Німеччини" висловила сумнів у наявності кворуму і запросила поіменне голосування. Під час поіменного голосування з'ясувалося, що проголосували лише 133 парламентарії за необхідних 355 голосів.

Бундестаг здатний ухвалювати рішення лише тоді, коли в залі засідань присутні більше ніж половина зі 709 депутатів. Але цього разу засідання відбувалося вночі, тому депутатів у залі було небагато.

Тепер голосування перенесено на невизначений термін.

Оновлена директива, ухвалена Європарламентом у квітні, передбачає що частини трубопроводів, що йдуть із третіх країн, прокладені територією ЄС, включно з територіальними водами, мають відповідати вимогам, які застосовуються до внутрішніх трубопроводів ЄС. Серед головних вимог директиви - поділ компаній-постачальників газу та підприємств, що транспортують його, доступ до труби інших операторів, прозоре регулювання тарифів за прокачування.

Це означає, що компанія-оператор "Північного потоку-2" має бути незалежною від "Газпрому", а 50% його пропускної потужності мають резервуватися для альтернативних постачальників. Винятки можливі, але тільки зі схвалення Єврокомісії. Розроблений у Берліні законопроект дасть змогу "Газпрому" вважати, що проект був завершений у травні, а тому щодо нього мають діяти колишні правила.

"Північний потік 2" пройде Балтійським морем, з'єднавши постачальників у Росії із споживачами у Європі, його протяжність - понад 1,2 тис. км. Пропускна спроможність становитиме 55 млрд кубометрів газу на рік. Вартість проекту оцінюється майже в 10 млрд євро.

Засновником і власником контрольного пакета акцій компанії-оператора проекту - Nord Stream 2 AG є "Газпром". До консорціуму входять також французька Engie, австрійська OMV, британсько-нідерландська Royal Dutch Shell, німецькі Uniper і Wintershall.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Запущено в роботу після ремонту останній 9-й енергоблок АЕС на контрольованій Україною території

Мінрозвитку розпочало розробку Концепції розвитку інфраструктури зарядних станцій для електротранспорту

Працівники "Запоріжсталі" закликають не підвищувати тарифи на вонтажні перевезення, бо це вдарить по конкурентоспроможності

Київ спрямував 548 млн грн на безперебійне водопостачання й водовідведення до 2026 року

Аграрії зібрали 37,6 млн т зернових та 14,7 млн т олійних – на 16,7% та 21,2% менше, аніж на цю дату торік

Німеччина вносить EUR60 млн у Фонд підтримки енергетики України - Свириденко

Улютін виступає за запровадження добровільної накопичувальної пенсійної системи, а не обов'язкової

Закон про безпеку та інтероперабельність залізничного транспорту планується ухвалити у 2025 році

Уряд працює над відновленням Дорожнього фонду, але з включенням в нього залізниці та міського транспорту

BlaBlaCar зменшив максимальний сервісний збор на 13% у межах саморегуляції після рекомендацій АМКУ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА