15:58 11.11.2019

Пасажири купують через інтернет 60% залізничних квитків - Кравцов

1 хв читати
Пасажири купують через інтернет 60% залізничних квитків - Кравцов

 "Укрзалізниця" (УЗ, Київ) із початку 2019 року продала більше ніж 25 млн залізничних квитків, при цьому на кінець жовтня вже 60% квитків реалізовано через онлайн-сервіси, повідомила прес-служба УЗ із посиланням на голову компанії Євгена Кравцова.

"Із моменту впровадження онлайн-продажу квитків у 2009 році через інтернет уже оформлено майже 117 млн квитків. Щорічно ми спостерігаємо збільшення популярності цієї послуги. Так, ще рік тому через інтернет купували 50% наших клієнтів, а у 2017 році - 41%", - наводить прес-служба слова Кравцова.

У компанії зазначили, що через інтернет можна придбати квитки на всі потяги внутрішнього сполучення, поїзди міжнародного сполучення, які курсують до Польщі, а також потяг "Чотири столиці" Київ-Мінськ-Вільнюс-Рига.

На міжнародні потяги, що курсують у сполученні з країнами СНД, пасажири в режимі онлайн можуть оформити та сплатити проїзд, після чого отримають бланк замовлення на електронну пошту, який обов'язково необхідно обміняти у залізничній касі України на звичайний квиток.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Ранній кінець опалювального сезону заощадить до 500 млн куб. м газу

Пропозиція про реструктуризацію євробондів України, ймовірно, міститиме норму про часткове списання боргу

Найбільший виробник соняшникової олії Молдови зупинив два заводи й вимагає відновлення імпорту українського соняшнику

Латвійська airBaltic через три-шість місяців після відновлення польотів може розмістити в Києві п’ять власних літаків

ВВП України зріс у 2023 році на 5,3% - Держстат

Торгівля має бути взаємовигідною для сільгоспвиробників у Польщі та Україні - заява Шмигаля і Туска

"Запоріжкокс" продовжує капремонт коксової батареї №2 з інвестиціями в 60 млн грн, вкладення в оновлення за 2 роки перевищують 276 млн грн - СЕО

Шмигаль за результатами українсько-польських урядових консультацій: Розуміємо, як будемо рухатися

Прямі збитки українських ритейлерів через війну сягають майже $2,5 млрд - дослідження

"Укрнафта" планує завершити ребрендинг АЗК Glusco у квітні

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА