Інтерфакс-Україна
14:36 18.11.2019

Стародубцев виступає за кардинальне спрощення процедур на держслужбі

2 хв читати

 Голова Національного агентства України з питань державної служби (НАДС) Олександр Стародубцев виступає за кардинальне спрощення процедур на державній службі.

"Я вважаю, що наша країна є в абсолютно поганому стані, і ми не витримаємо, якщо рухатимемося таким повільним темпом, тому нам треба кардинально щось робити по-іншому. А по-іншому - це означає ризикувати, спрощувати звільнення і рекрутинг, наприклад... Поки що треба все спростити, оскільки пропорція перевертнів, які користуються недосконалістю різних процедур, сильно перевищує кількість нормальних людей, які від цього можуть постраждати", - повідомив Стародубцев в ексклюзивному інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна".

За словами голови НАДС, нині до конкурсних процедур на держслужбу вже внесено низку змін. Зокрема, тепер конкурсна комісія надає суб'єкту призначення перелік із кількох кандидатів, які показали найкращі результати, замість одного переможця, як це було раніше.

Також зменшувалася кількість компетенцій і їх розставляння за етапами оцінювання під час конкурсу. Отже, на сьогодні в конкурсах на держслужбу є три етапи. Перший - тестування з іноземної мови, законодавства, абстрактного мислення, які перевіряють мінімальні вимоги ментальної здатності людини. Другий - співбесіда з комісією вищого корпусу на загальнозрозумілі людські навички: лідерство, комунікація, орієнтація на результат і стресостійкість. Третій - співбесіда із суб'єктом призначення, під час якої оцінюють досвід, доброчесність і плани на конкретній позиції у тих, хто потрапив до шорт-листа за результатами конкурсу.

"Із ситуаційними завданнями ми довго думали і зробили їх необов'язковими, але очевидно, що зараз їх ніхто не використовуватиме. Саме на ситуаційних завданнях, і це абсолютний факт, зрізується більшість кандидатів із бізнесу. Це дуже неоднозначний інструмент", - додав Стародубцев.

Він зазначив, що нині більше впливу на результат конкурсів мають співбесіди, оскільки оцінюється більше компетенцій.

"Це більший суб'єктивізм, я це абсолютно розумію. Але на категорію "А" нам потрібен менеджер. І софт-скіли (м’які навички - ІФ) тут важливіші за законодавство, знання якого легко та об'єктивно перевіряється тестами. Тому, я нікого не хочу скривдити, але нам треба більше людей з бізнесу, тому що бізнес значно ефективніший в Україні, і там значно краще зі софт-скілами. І HR поки що можна навчитися лише в бізнесі", - констатував Стародубцев.

Повний текст інтерв'ю зі Стародубцевим буде оприлюднено в стрічці новин і на сайті агентства "Інтерфакс-Україна".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

IFC та "ОТП Лізинг" оголосили нову програму розвитку МСП та підтримки сталої енергетики в Україні на EUR50 млн

Уряд перерозподілив ще 30,6 млн грн на підтримку діяльності університетів Миколаївщини - Свириденко

Аграрії намолотили 24,8 млн тонн зернових з 55% площ, поки врожай на 12,8% менше аніж на цю дату торік

Товарообіг Varus.ua через "Нову пошту" у I пів.-2025 виріс в 1,61 раза

Норвегія виділила "Нафтогазу" майже $100 млн на закупівлю природного газу

АМКУ розгляне справу про набуття "Київстаром" контролю над власником сервісу Tabletki.ua "МТПК"

Заступник голови НБУ Ніколайчук став першим заступником замість Рожкової

Perfect Group вийшов із двох спільних з Saga Development проєктів ЖК

"Укрзалізниця" обговорює майбутнє вагоноремонтного напряму з бізнесом з опціями оренди, продажу та ДПП

Київський ТРЦ "РайON" розширить tenant mix завдяки оптимізації площі супермаркету

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА