Інтерфакс-Україна
14:36 18.11.2019

Стародубцев виступає за кардинальне спрощення процедур на держслужбі

2 хв читати

 Голова Національного агентства України з питань державної служби (НАДС) Олександр Стародубцев виступає за кардинальне спрощення процедур на державній службі.

"Я вважаю, що наша країна є в абсолютно поганому стані, і ми не витримаємо, якщо рухатимемося таким повільним темпом, тому нам треба кардинально щось робити по-іншому. А по-іншому - це означає ризикувати, спрощувати звільнення і рекрутинг, наприклад... Поки що треба все спростити, оскільки пропорція перевертнів, які користуються недосконалістю різних процедур, сильно перевищує кількість нормальних людей, які від цього можуть постраждати", - повідомив Стародубцев в ексклюзивному інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна".

За словами голови НАДС, нині до конкурсних процедур на держслужбу вже внесено низку змін. Зокрема, тепер конкурсна комісія надає суб'єкту призначення перелік із кількох кандидатів, які показали найкращі результати, замість одного переможця, як це було раніше.

Також зменшувалася кількість компетенцій і їх розставляння за етапами оцінювання під час конкурсу. Отже, на сьогодні в конкурсах на держслужбу є три етапи. Перший - тестування з іноземної мови, законодавства, абстрактного мислення, які перевіряють мінімальні вимоги ментальної здатності людини. Другий - співбесіда з комісією вищого корпусу на загальнозрозумілі людські навички: лідерство, комунікація, орієнтація на результат і стресостійкість. Третій - співбесіда із суб'єктом призначення, під час якої оцінюють досвід, доброчесність і плани на конкретній позиції у тих, хто потрапив до шорт-листа за результатами конкурсу.

"Із ситуаційними завданнями ми довго думали і зробили їх необов'язковими, але очевидно, що зараз їх ніхто не використовуватиме. Саме на ситуаційних завданнях, і це абсолютний факт, зрізується більшість кандидатів із бізнесу. Це дуже неоднозначний інструмент", - додав Стародубцев.

Він зазначив, що нині більше впливу на результат конкурсів мають співбесіди, оскільки оцінюється більше компетенцій.

"Це більший суб'єктивізм, я це абсолютно розумію. Але на категорію "А" нам потрібен менеджер. І софт-скіли (м’які навички - ІФ) тут важливіші за законодавство, знання якого легко та об'єктивно перевіряється тестами. Тому, я нікого не хочу скривдити, але нам треба більше людей з бізнесу, тому що бізнес значно ефективніший в Україні, і там значно краще зі софт-скілами. І HR поки що можна навчитися лише в бізнесі", - констатував Стародубцев.

Повний текст інтерв'ю зі Стародубцевим буде оприлюднено в стрічці новин і на сайті агентства "Інтерфакс-Україна".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Шмигаль обговорив з делегацією МВФ видатки на оборону на 2025-2026 рр.

"Нафтогаз" та уряд опрацьовують механізми вирішення боргової проблеми в теплопостачанні – глава НАК

Доходи держбюджету за 8 міс.-2025 зросли на 24,2%, видатки – на 23,7%

Більше половини підприємців очікують зростання бізнесу у 2026 році - ЄБА

НБУ має намір уніфікувати вимоги до структури власності надавачів фінпослуг в одному нормативно-правовому акті

Ситуація з падінням цін на енергоринку 1-5 вересня адекватна сезонним факторам – ексміністерка енергетики

Пишний про регулювання ринку ВА: Ми не хочемо жодного трансферу наших монетарних повноважень

ТЕС мають план Б з імпортом вугілля на випадок втрати видобутку через обстріли РФ – член наглядради "Укренерго"

Стан готовності основних секторів до опалювального сезону понад 80% - Свириденко

Керівництво та наглядова рада "Нафтогазу" зустрілися з місією МВФ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА