14:36 18.11.2019

Стародубцев виступає за кардинальне спрощення процедур на держслужбі

2 хв читати

 Голова Національного агентства України з питань державної служби (НАДС) Олександр Стародубцев виступає за кардинальне спрощення процедур на державній службі.

"Я вважаю, що наша країна є в абсолютно поганому стані, і ми не витримаємо, якщо рухатимемося таким повільним темпом, тому нам треба кардинально щось робити по-іншому. А по-іншому - це означає ризикувати, спрощувати звільнення і рекрутинг, наприклад... Поки що треба все спростити, оскільки пропорція перевертнів, які користуються недосконалістю різних процедур, сильно перевищує кількість нормальних людей, які від цього можуть постраждати", - повідомив Стародубцев в ексклюзивному інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна".

За словами голови НАДС, нині до конкурсних процедур на держслужбу вже внесено низку змін. Зокрема, тепер конкурсна комісія надає суб'єкту призначення перелік із кількох кандидатів, які показали найкращі результати, замість одного переможця, як це було раніше.

Також зменшувалася кількість компетенцій і їх розставляння за етапами оцінювання під час конкурсу. Отже, на сьогодні в конкурсах на держслужбу є три етапи. Перший - тестування з іноземної мови, законодавства, абстрактного мислення, які перевіряють мінімальні вимоги ментальної здатності людини. Другий - співбесіда з комісією вищого корпусу на загальнозрозумілі людські навички: лідерство, комунікація, орієнтація на результат і стресостійкість. Третій - співбесіда із суб'єктом призначення, під час якої оцінюють досвід, доброчесність і плани на конкретній позиції у тих, хто потрапив до шорт-листа за результатами конкурсу.

"Із ситуаційними завданнями ми довго думали і зробили їх необов'язковими, але очевидно, що зараз їх ніхто не використовуватиме. Саме на ситуаційних завданнях, і це абсолютний факт, зрізується більшість кандидатів із бізнесу. Це дуже неоднозначний інструмент", - додав Стародубцев.

Він зазначив, що нині більше впливу на результат конкурсів мають співбесіди, оскільки оцінюється більше компетенцій.

"Це більший суб'єктивізм, я це абсолютно розумію. Але на категорію "А" нам потрібен менеджер. І софт-скіли (м’які навички - ІФ) тут важливіші за законодавство, знання якого легко та об'єктивно перевіряється тестами. Тому, я нікого не хочу скривдити, але нам треба більше людей з бізнесу, тому що бізнес значно ефективніший в Україні, і там значно краще зі софт-скілами. І HR поки що можна навчитися лише в бізнесі", - констатував Стародубцев.

Повний текст інтерв'ю зі Стародубцевим буде оприлюднено в стрічці новин і на сайті агентства "Інтерфакс-Україна".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Голова МЗС Великої Британії обіцяє розблокувати $3 млрд заморожених коштів від продажу ФК "Челсі" для передачі Україні - ЗМІ

МХП за 2 роки планує зайняти 2,5% ринку ковбас із курятини

Фокус ОТП Банку в 2025 р.: розширення лінійки партнерських програм для бізнесу й кредитних продуктів для населення

Україна за I півріччя 2024/25 МР експортувала понад 400 тис. тонн цукру

Ударами по газовій інфраструктурі України РФ хоче добитися повернення транзиту – ексочільник "Нафтогазу" Коболєв

Збитки енергетики України від ударів РФ зросли до понад $20 млрд – віцепрезидент Energy Club з посиланням на RDNA4

Перші українці використали сертифікат “єВідновлення” для оплати першого внеску за “єОселею”

Нацкешбек за грудень-2024 та січень-2025 надійшов на рахунки користувачів програми

Лісова галузь у 2024р. отримала 23,7 млрд грн рекордного чистого доходу – звіт Держлісагентства

Кабмін виділив Мінекономіки 570 млн грн для надання державної допомоги "Зимова єПідтримка"

РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА