Зростання доставок "Новою Поштою" після "чорної п'ятниці" сягнуло 26%
Кількість відправлень в Україні та з-за кордону, обслужених групою компаній "Нова Пошта" (Київ) після "чорної п'ятниці", сягнула 26% порівняно з аналогічним періодом 2018 року, повідомляється на сайті перевізника.
"Пік кількості оформлених експрес-накладних припав на понеділок, коли українські інтернет-магазини підготували більшість замовлень до відправлення - в нашій системі було зареєстровано понад 1 млн посилок і вантажів за день", - зазначив директор "Нової Пошти" Олександр Бульба.
За його словами, найпопулярнішими категоріями товарів в Україні під час глобального розпродажу стали техніка, електроніка, одяг, дитячі товари та косметика.
За даними сервісу доставки із зарубіжних онлайн-магазинів NP Shopping (входить до групи "Нова Пошта"), кількість зареєстрованих відправлень протягом п'яти днів після "чорної п'ятниці" у 2019 році зросла на 36% порівняно з 2018 роком. При цьому максимальна кількість зареєстрованих посилок у піковий день збільшилася на 33%.
Найбільш затребуваними магазинами в 2019 році стали Amazon, eBay, 6pm, Victoria's secret, Carter's. Найбільш популярними зарубіжними категоріями товарів стали електроніка, одяг, косметика та дитячі товари.
У компанії також повідомили про активну підготовку до пікових навантажень передсвяткового сезону, змінюється графік роботи відділень.
"У грудні понад 1900 відділень і кур'єрів "Нової Пошти" змінюють графік роботи в неділю. Тепер відділення в обласних і деяких районних центрах і селах працюватимуть на годину довше, в Києві, Дніпрі, Львові, Одесі та Харкові - на дві години довше", - наголосили в компанії.
Як повідомлялося, в 2018 році кількість зарубіжних відправлень "Новою Поштою" після "чорної п'ятниці" зросла вдвічі, локальних - на чверть.