10:18 17.12.2019

Netflix оприлюднив нові дані про передплатників та виручку за межами США

2 хв читати
Netflix оприлюднив нові дані про передплатників та виручку за межами США

Найбільший у світі сервіс потокового відео за підпискою Netflix Inc. оприлюднив нові детальні дані про передплатників та виручку за межами США, прагнучи загострити увагу аналітиків й інвесторів Уолл-стріт на зростанні компанії на інших ринках.

Кількість передплатників Netflix у Європі, на Близькому Сході й в Африці, об'єднаних в одну групу, зросла більше ніж удвічі з початку 2017 року, при цьому ця група є для Netflix найбільшою за межами США. Кількість передплатників у Латинській Америці також суттєво зросла, тоді як на частку Азії, як і раніше, припадає незначна частина бізнесу компанії.

Загалом кількість передплатників Netflix у світі налічує 158,3 млн осіб.

Зростання кількості користувачів сервісу в США довгий час було ключовим фактором для Уолл-стріт і основним драйвером зростання акцій компанії, пише The Wall Street Journal. Але останнім часом воно стало сповільнюватися: компанія зіткнулася з конкуренцією, що посилилася, коли на ринок почали виходити нові стримінгові сервіси.

Акції Netflix знизилися на 16% із середини липня, коли компанія оприлюднила звітність за другий квартал, повідомивши про перше зниження кількості передплатників у США майже за десятиліття.

У рамках нової схеми фінансової звітності Netflix об'єднала показники в США та Канаді. У кварталі, що завершився 30 вересня, загальна кількість передплатників у цих країнах зросла на 613 тис. і становить 67 млн. У звітності за аналогічний період, яку було оприлюднено у жовтні, йшлося, що кількість передплатників у США збільшилася на 520 тис., до близько 60 млн.

Кількість передплатників Netflix у Європі, Африці та на Близькому Сході становила 47,4 млн станом на 30 вересня порівняно з 19,7 млн станом на 31 березня 2017 року. Отже, показник за цей період зріс на 140%. При цьому виручка збільшилася майже втричі, до $4 млрд.

Кількість передплатників у Латинській Америці за аналогічний період зросла майже вдвічі - до 29,4 млн із 15,4 млн, виручка збільшилася більше ніж удвічі, до $2 млрд.

В Азіатсько-Тихоокеанському регіоні компанія збільшила кількість передплатників більш як утричі - до 14,5 млн проти 4,7 млн, виручка зросла до $1 млрд з $116 млрд.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Молдова чекає на допомогу зарубіжних партнерів для подолання енергокризи

Уже 10 млн українців подали заявки на отримання виплат за програмою "Зимова єПідтримка" в застосунку "Дія"

ЄБРР надав Україні у 2024 р. рекордне фінансування на майже EUR2,4 млрд

"УЗ" у 2025 р. впровадить два пілоти - маршрутизацію вантажоперевезень і відстій вагонів на залізничних станціях

Сотні тисяч економічно неактивних українців можуть бути залучені на ринок праці за допомогою перекваліфікації

Рада прийняла за основу законопроєкт про виключення права орендаря на викуп майна у неконкурентний спосіб

Брак робітників, безпека та проблеми з електропостачанням стали головними перешкодами для бізнесу у грудні 2024 р. - ІЕД

Шмигаль: ООН у 2025 році планує залучити понад $2,6 млрд для допомоги українцям, зокрема $492 млн - на опалювальний сезон

Бізнес-об'єднання закликають Раду відмовитися від скасування "правок Лозового" до консультацій із бізнесом

Велика Британія виділить GBP40 млн на нову програму економічного відновлення України

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА