21:05 19.12.2019

"Інтерпайп" за 9 міс.-2019 збільшив EBITDA на 45% і виручку на 5% всупереч спаду на світовому трубному ринку

4 хв читати
"Інтерпайп" за 9 міс.-2019 збільшив EBITDA на 45% і виручку на 5% всупереч спаду на світовому трубному ринку

Міжнародна вертикально інтегрована трубно-колісна компанія (ТКК) "Інтерпайп" у січні-вересні поточного року отримала $ 200 млн EBITDA, що на 45% перевищує показник за аналогічний період минулого року за рахунок високого попиту на залізничну продукцію на ринках СНД і Європи.

Як повідомляється в прес-релізі компанії в четвер на підставі оприлюднених неаудованих консолідованих фінансових результатів діяльності за стандартом МСФЗ, глобальний виробник сталевих труб і залізничної продукції "Інтерпайп" поліпшив фінансові показники за 9 місяців 2019 року.

Виручка компанії за звітний період зросла на 5% - до $ 863 млн, сума капітальних інвестицій збільшилася на 8% - до $ 42 млн, кошти склали $ 219 млн - зростання на 67% до початку року.

При цьому уточнюється, що виручка компанії збільшилася за рахунок зростання продажів залізничної продукції на 36 - до $ 297 млн, забезпеченої високим попитом на ринку СНД. Водночас виручка від продажів труб знизилася на 7% - до $ 535 млн, головним чином, через падіння обсягів продажів труб нафтогазового сортаменту (OCTG) на 27%.

EBITDA збільшилася, переважно, за рахунок позитивних результатів залізничного дивізіону: частка залізничного дивізіону в загальному показнику EBITDA за 9 місяців 2019 року сягнула 61%. Показник EBITDA залізничного сегмента досяг $ 123 млн (зростання майже в 4,5 рази) - такі результати стали можливі завдяки високому попиту на залізничну продукцію на ринку СНД і припинення в серпні дії 34,22% -ого антидемпінгового мита на залізничні колеса в Митному союзі.

Показник EBITDA трубного дивізіону збільшився на 2% - до $ 48 млн. Негативно на результатах дивізіону позначився спад буріння в Україні і низький попит в інших регіонах, наприклад, на ринку США. Додатковим негативним фактором стало закінчення терміну дії угоди (Suspension Agreement) про незастосування 7,5% -го антидемпінгового мита в США щодо труб OCTG у липні 2019 року - ці фактори вплинули як на обсяги продажів, так і маржу.

За 9 місяців 2019 року капінвестиції "Інтерпайпу" зросли на 8% - до $ 42 млн. За цих обставин інвестиції в стратегічні проекти збільшилися на 19% - до $ 19 млн, заразом інвестиції в проекти підтримки основних фондів залишилися на торішньому рівні і склали $ 22 млн. Пріоритетом компанії було розширення потужностей з фінішної обробки, нарізки і термообробки труб на "Інтерпайп - НТЗ" і "Інтерпайп Ніко Тьюб", а також інвестиції в лінії з виробництва нових видів коліс і осей.

Станом на 30 вересня 2019 року баланс грошових коштів склав $ 219 млн, що вище на 67% у порівнянні з 31 грудня 2018 року завдяки стійкому операційному грошовому потоку. "Це дозволяє нам впевнено подолати ринкову волатильність у майбутньому, зберігати фокус на стратегічні інвестиції і залишатися конкурентоспроможними в довгостроковій перспективі", - зазначив генеральний директор "Інтерпайпу" Фаді Храйбе, слова якого наводяться в релізі.

Він вказав, що компанія за 9 місяців поточного року збільшила дохід і EBITDA, незважаючи на загальний спад на світовому трубному ринку.

"Ми завершили реструктуризацію боргових зобов'язань компанії і продовжуємо інвестувати в сучасне обладнання з виробництва труб і коліс. Серед пріоритетів компанії - географічна диверсифікація та розвиток преміальних продуктів для нафтогазової та залізничної галузі", - підкреслив гендиректор.

У поданій до релізу таблиці вказується, що "Інтерпайп" за 9 міс.-2019 знизив виплавку сталі на 5% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року - до 702 тис. тонн, скоротив випуск труб на 8% - до 477 тис. тонн, але збільшив виробництво залізничної продукції на 6% - до 153 тис. тонн.

Як повідомлялося, "Інтерпайп" у першому півріччі 2019 року отримав $ 125,44 млн EBITDA, що на 37,4% перевищує показник першого півріччя минулого року.

Раніше в меморандумі про реструктуризацію боргу "Інтерпайп" пояснював, що на фінансові показники групи в попередні роки істотно вплинули несприятливі ринкові зміни, викликані зниженням цін на нафту та інші товари, а також відбулися в останні роки геополітичні події в регіоні. У період з 2012 до 2016 року виручка і EBITDA групи скоротилися на 71% і 85% відповідно, що призвело до зниження здатності компанії погашати борг. У 2013 році група не виконала деякі фінансові зобов'язання і пропустила заплановані виплати основного боргу розміром $ 106 млн. Це призвело до перехресних дефолтів з позиків групи і початку процесу фінансової реструктуризації.

Як зазначала компанія, відтоді дохід і EBITDA відновилися, збільшившись у 2017 році на 59% і 158% відповідно в порівнянні з 2016 роком. У 2018 році загальний виторг групи зріс на 33,3% - до $ 1 млрд 74,2 млн, EBITDA - на 31,8%, до $ 157,6 млн, а чистий збиток скоротився на 28,5% - до $ 48 млн.

"Інтерпайп" входить до десятка найбільших у світі виробників безшовних труб, є третім за величиною виробником суцільнокатаних залізничних коліс у світі.

У структурі компанії - п'ять промислових активів: "Інтерпайп Нижньодніпровський трубопрокатний завод (НТЗ)", "Інтерпайп Новомосковський трубний завод (НМТЗ)", "Інтерпайп Ніко-Тьюб", "Дніпропетровський Втормет" і електросталеплавильний комплекс "Дніпросталь" під брендом "Інтерпайп Сталь".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА