Hilton Worldwide запустить новий бренд з прицілом на молодих фахівців

Hilton Worldwide Holdings Inc. має намір запустити новий готельний бренд, орієнтований на молодих фахівців, кидаючи виклик конкурентам, таким як Mariott International Inc., у цьому все більш популярному сегменті ринку, пише газета The Wall Street Journal з посиланням на обізнані джерела.
За їхніми словами, новий бренд Hilton розроблявся приблизно протягом року. Готельний оператор тримає його назву в таємниці, але планує розкрити подробиці наступного місяця.
Hilton сподівається залучити більш заможну публіку, ніж та, на яку орієнтовані деякі з вже існуючих брендів мережі в сегменті lifestyle, такі як Motto, або бренди з обмеженим сервісом, як, наприклад, Hilton Garden Inn. Гостям будуть запропоновані більш просторі номери з більш розкішними зручностями, зазначають співрозмовники WSJ.
Запуск бренду - 18-го в портфелі компанії - свідчить про те, що Hilton, як і інші найбільші мережі готелів, розглядає відкриття нових брендів як ключовий фактор підтримки зростання виручки. Також, за словами джерел WSJ, це почасти має стати відповіддю Hilton бренду AC Hotels by Marriott, запущеному в 2011 році як спільне підприємство Marriott International і іспанської готельної групи AC Hotels.