Інтерфакс-Україна
12:50 29.01.2020

"Укрзалізниця" хоче відремонтувати двоповерхові поїзди Skoda на власних потужностях

2 хв читати
"Укрзалізниця" хоче відремонтувати двоповерхові поїзди Skoda на власних потужностях

АТ "Укрзалізниця" (УЗ, Київ) вивчає можливість капітального ремонту електропоїздів EJ675 Skoda City Elephant на власних потужностях, повідомила прес-служба компанії в середу з посиланням на члена правління УЗ Франтішека Буреша.

Він нагадав, що "Укрзалізниця" придбала зазначені двоповерхові поїзди перед чемпіонатом Європи з футболу у 2012 році. Спочатку вони курсували на маршрутах Харків/Донецьк - Сімферополь, а після 2014 року були переведені на маршрути Київ-Харків/Тернопіль. Проте, за словами Буреша, кожен із цих поїздів уже проїхав 1,3 млн км із 2012 року, і з 2018 року вони вже не працюють через технічні несправності. Нині ці поїзди перебувають в одному з депо Києва, чекаючи на капітальний ремонт.

Член правління також повідомив, що протягом останніх кількох років "Укрзалізниця" неодноразово відкривала процедури проведення тендерів на послуги з капремонту цих поїздів, проте отримувала несподівано дорогі пропозиції від усіх міжнародних учасників торгів, оскільки всі вони мали намір здійснити повний обсяг ремонтних робіт за кордоном.

"Я категорично проти того, щоб компанія платила 200 млн грн іноземним компаніям, маючи при цьому власні потужності з ремонту локомотивів у Запоріжжі. В Україні є комплектуючі, запчастини, і головне - дуже кваліфіковані виробники і на підприємствах, що входять до складу АТ "Укрзалізниця", і в інших вітчизняних компаніях. Допомогти нам реалізувати такий важливий проект капітального ремонту електропоїздів EJ675 мають саме українські виробники", - наводить прес-служба слова Франтішека Буреша.

Він повідомив, що фахівці компанії вже підготували відповідні розрахунки, а також попередній аналіз техніко-економічного обґрунтування такого ремонту.

"Упевнений, якщо ми переконаємо Skoda поділитися своїми кресленнями, технологією ремонту та ключовими компонентами, ми зможемо відремонтувати поїзди тут, в Україні", - резюмував Буреш.

Раніше голова УЗ Євген Кравцов повідомляв, що за 2020 рік компанія хоче відремонтувати 300-500 вагонів.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

НБУ не став продовжувати адмінобмеження P2P переказів 150 тис. грн завдяки жорсткішим самообмеженням ринку

Мінагрополітики розглядає варіанти компенсацій прифронтовим аграріям відміни 30% знижки у перевезенні зерна залізницею

Мінфін понизив ставку потенційних 3,5-річних бенчмарк-ОВДП до 15-15,5% річних

Глава UBS став найбільш високооплачуваним CEO у найбільших банках континентальної Європи у 2024 р.

ПУМБ і "Тімак Агро Україна" оновили програму кредитування добрив під врожай 2025р.

"Агротрейд" почав посівну камапнію-2025 з висіву гірчиці на 600 га

Газовидобувники просять знизити вимоги до якості газу для відновлення після руйнувань внаслідок атак РФ

Заповнюваність готелів у Києві зросла до 42% за підсумками 2024р. - Hotel Matrix

ФГВФО міг би взяти у роботу портфель "поганих кредитів" держбанків – директорка-розпорядниця

ФГВФО прагне до поствоєнної гарантованої суми відшкодування EUR100 тис. та поширення гарантування на юросіб

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА