Інтерфакс-Україна
16:14 14.02.2020

"Укрзалізниця" запустила концептуальний прототип нового сайту, планує запустити низку профільних порталів для пасажирів, вантажовідправників тощо

2 хв читати
"Укрзалізниця" запустила концептуальний прототип нового сайту, планує запустити низку профільних порталів для пасажирів, вантажовідправників тощо

"Укрзалізниця" запустила прототип нового корпоративного сайту, виконаний у фірмовому стилі компанії та адаптований під усі пристрої, повідомила компанія на сайті.

Новий сайт також враховує потреби осіб із вадами зору.

Усі роботи з розробки сайту виконали IT-фахівці "Укрзалізниці". При цьому буде доступна англійська версія сайту, створено розділи з ключовими проектами, конкурсами та репозиторій із бібліотекою документів компанії.

За словами члена правління "Укрзалізниці", куратора проекту Марчіна Целеєвського, слова якого наводить прес-служба, цей сайт стане прототипом майбутнього корпоративного веб-ресурсу компанії. Він розвиватиметься з урахуванням побажань і зворотного зв'язку від користувачів.

"Наша мета - створити єдиний інформаційний портал для користувачів послуг "Укрзалізниці" з простою, зрозумілою структурою та навігацією. Усі сервіси будуть згруповані за чітким та предметним позиціонуванням, а користувачам запропоновано зручний зворотний зв’язок. Наші клієнти мають відчути, що залізниця йде їм на зустріч, стає відкритою, зрозумілою та зручною", - зазначив він.

На новому сайті також реалізовано зручний, на думку компанії, модуль для купівлі квитків.

"Це найпопулярніша опція, якою користуються відвідувачі сайту "Укрзалізниці", тому вона була винесена на стартову сторінку", - зазначив Целеєвський.

Надалі, крім корпоративного веб-сайту, "Укрзалізниця" планує запустити портали для пасажирів, вантажовідправників, оператора системи розподілу е/е і центру сертифікації електронних ключів, а також портал, присвячений роботі і кар'єрі на залізничному транспорті.

"Усі ці веб-сайти будуть виконані в єдиному дизайні, відповідно до брендбуку "Укрзалізниці", зі створенням особистих кабінетів користувачів та marketplace платформ", - додав Целеєвський.

Компанія запропонувала користувачам протестувати новий сайт, оцінити зручність його використання, навігацію, дизайн та адаптовані рішення. Побажання і зауваження можна надсилати до компанії для подальшої обробки.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Член наглядової ради Укрексімбанку вибачилася за комунікацію про введення 500 грн комісії по валютних картках

Попит на товари автономного енергозабезпечення виріс вчетверо – Епіцентр

"Ліберті фінанс" заявляє про продовження роботи з обміну валют та готовність до співпраці з НБУ

БЕБ оголосило про вакансії фахівців на 9 керівних посад

Податкова служба закликала продавців техніки зупинити штучне підвищення цін на пристрої резервного живлення

Українські компанії для участі в держзакупівлях муситимуть доводити, що продукція дійсно вироблена в Україні – прем'єр

Уряд розширив програму "Доступні кредити 5–7–9%" на 57 прифронтових громад – прем'єр

Перші дві ліцензії PlayCity принесли держбюджету 175,2 млн грн

ДТЕК збільшив виробництво е/е, щоб мінімізувати відключення

Імпорт в Україну легкових авто за 9 міс. зріс на 27,4%

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА