Інтерфакс-Україна
16:14 14.02.2020

"Укрзалізниця" запустила концептуальний прототип нового сайту, планує запустити низку профільних порталів для пасажирів, вантажовідправників тощо

2 хв читати
"Укрзалізниця" запустила концептуальний прототип нового сайту, планує запустити низку профільних порталів для пасажирів, вантажовідправників тощо

"Укрзалізниця" запустила прототип нового корпоративного сайту, виконаний у фірмовому стилі компанії та адаптований під усі пристрої, повідомила компанія на сайті.

Новий сайт також враховує потреби осіб із вадами зору.

Усі роботи з розробки сайту виконали IT-фахівці "Укрзалізниці". При цьому буде доступна англійська версія сайту, створено розділи з ключовими проектами, конкурсами та репозиторій із бібліотекою документів компанії.

За словами члена правління "Укрзалізниці", куратора проекту Марчіна Целеєвського, слова якого наводить прес-служба, цей сайт стане прототипом майбутнього корпоративного веб-ресурсу компанії. Він розвиватиметься з урахуванням побажань і зворотного зв'язку від користувачів.

"Наша мета - створити єдиний інформаційний портал для користувачів послуг "Укрзалізниці" з простою, зрозумілою структурою та навігацією. Усі сервіси будуть згруповані за чітким та предметним позиціонуванням, а користувачам запропоновано зручний зворотний зв’язок. Наші клієнти мають відчути, що залізниця йде їм на зустріч, стає відкритою, зрозумілою та зручною", - зазначив він.

На новому сайті також реалізовано зручний, на думку компанії, модуль для купівлі квитків.

"Це найпопулярніша опція, якою користуються відвідувачі сайту "Укрзалізниці", тому вона була винесена на стартову сторінку", - зазначив Целеєвський.

Надалі, крім корпоративного веб-сайту, "Укрзалізниця" планує запустити портали для пасажирів, вантажовідправників, оператора системи розподілу е/е і центру сертифікації електронних ключів, а також портал, присвячений роботі і кар'єрі на залізничному транспорті.

"Усі ці веб-сайти будуть виконані в єдиному дизайні, відповідно до брендбуку "Укрзалізниці", зі створенням особистих кабінетів користувачів та marketplace платформ", - додав Целеєвський.

Компанія запропонувала користувачам протестувати новий сайт, оцінити зручність його використання, навігацію, дизайн та адаптовані рішення. Побажання і зауваження можна надсилати до компанії для подальшої обробки.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Валютні інтервенції НБУ в листопаді зменшились на 1%, гривня подешевшала до долара на 0,5%

НБУ виніс "Укрпошті" письмове застереження за порушення на платіжному ринку

Україна оголосила обмін $2,6 млрд ВВП-варантів на євробонди-2032 з коефіцієнтом 1,34

Доля угод продажів у бізнес-класі на первинному ринку столиці зросла до 20% у 2025 р

Мережа "ТАНО" відмовилася від "схеми" зі 144 ФОПів і стала єдиним платником ПДВ – Гетманцев

Перші 1,5 тис. родин подали заявки на житлові ваучери для переселенців з ТОТ - Кулеба

Держстимулювання на 259 млн грн одержали ще п'ять індустріальних парків

Заброньовано 1,2 з 2,2 млн куб. м/добу потужностей на постачання газу Трансбалканським маршрутом в Україну у грудні

Уряд шукає технологічне рішення для детінізації економіки та працює з держбанками для поліпшення ситуації щодо кредитування бізнесу

Мінекономіки проводить оцінку "Національного кешбеку" для зміни умов програми у 2026р. - Соболев

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА