Інтерфакс-Україна
16:14 14.02.2020

"Укрзалізниця" запустила концептуальний прототип нового сайту, планує запустити низку профільних порталів для пасажирів, вантажовідправників тощо

2 хв читати
"Укрзалізниця" запустила концептуальний прототип нового сайту, планує запустити низку профільних порталів для пасажирів, вантажовідправників тощо

"Укрзалізниця" запустила прототип нового корпоративного сайту, виконаний у фірмовому стилі компанії та адаптований під усі пристрої, повідомила компанія на сайті.

Новий сайт також враховує потреби осіб із вадами зору.

Усі роботи з розробки сайту виконали IT-фахівці "Укрзалізниці". При цьому буде доступна англійська версія сайту, створено розділи з ключовими проектами, конкурсами та репозиторій із бібліотекою документів компанії.

За словами члена правління "Укрзалізниці", куратора проекту Марчіна Целеєвського, слова якого наводить прес-служба, цей сайт стане прототипом майбутнього корпоративного веб-ресурсу компанії. Він розвиватиметься з урахуванням побажань і зворотного зв'язку від користувачів.

"Наша мета - створити єдиний інформаційний портал для користувачів послуг "Укрзалізниці" з простою, зрозумілою структурою та навігацією. Усі сервіси будуть згруповані за чітким та предметним позиціонуванням, а користувачам запропоновано зручний зворотний зв’язок. Наші клієнти мають відчути, що залізниця йде їм на зустріч, стає відкритою, зрозумілою та зручною", - зазначив він.

На новому сайті також реалізовано зручний, на думку компанії, модуль для купівлі квитків.

"Це найпопулярніша опція, якою користуються відвідувачі сайту "Укрзалізниці", тому вона була винесена на стартову сторінку", - зазначив Целеєвський.

Надалі, крім корпоративного веб-сайту, "Укрзалізниця" планує запустити портали для пасажирів, вантажовідправників, оператора системи розподілу е/е і центру сертифікації електронних ключів, а також портал, присвячений роботі і кар'єрі на залізничному транспорті.

"Усі ці веб-сайти будуть виконані в єдиному дизайні, відповідно до брендбуку "Укрзалізниці", зі створенням особистих кабінетів користувачів та marketplace платформ", - додав Целеєвський.

Компанія запропонувала користувачам протестувати новий сайт, оцінити зручність його використання, навігацію, дизайн та адаптовані рішення. Побажання і зауваження можна надсилати до компанії для подальшої обробки.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Ціни на подобову оренду житла в Карпатах напередодні свят зросли на 67% - OLX

"Запоріжсталь" аварійно зупинила виробництво через блекаут унаслідок масованих російських обстрілів по об’єктах енергоінфраструктури України

РФ атакувала ТЕС "ДТЕК", внаслідок чого вони зазнали пошкоджень

АЕС вимушено знизили потужність через масовану атаку РФ – глава Міненерго

Через масовану атаку РФ майже повінстю знеструмлені Рівненська, Тернопільська та Хмельницька області – глава Міненерго

Нафта помірно дешевшає, Brent торгується трохи нижче ніж $62 за барель

Держбюджет-2026 у разі продовження війни потребує збільшення видатків мінімум на 325 млрд грн – Підласа

Корпорація "Еталон" планує вихід на ринок вантажівок повною масою до 3,5 тонни

Revolut попередив про закриття рахунків українців з 22 лютого 2026 року

Обсяг іпотечного кредитування в Україні в жовтні-2025 зменшився на 3,2% порівняно з вереснем – НБУ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА