Інтерфакс-Україна
18:12 10.03.2020

Голова департаменту пасажирських перевезень далекого прямування "Укрзалізниці", який розкритикував КВБЗ, покинув компанію

2 хв читати

Голова департаменту пасажирських перевезень далекого прямування "Укрзалізниці" Олександр Красноштан покинув компанію.

Про це він написав на своїй сторінці у Facebook.

"Закінчився тиждень. Його особливість - це був крайній тиждень моєї роботи у ролі ЦЛ УЗ (департамент з організації внутрішніх та міжнародних перевезень пасажирів - ІФ). Всупереч непростій ситуації вдалося недопустити погіршення ситуації та забезпечити певне зростання. Головне - всі об'єктивні показники роботи господарства стали кращими", - зазначив він.

За словами Красноштана, його команді вдалося забезпечити роботу чотирьох із ТОП-5 пасажирських поїздів УЗ, налагодити сполучення між віддаленими регіонами.

"Забезпечено потужний стрибок у розвитку сполучення Україна-ЄС: обсяги перевезень тут збільшились на порядок. Дуже важливою є зміна парадигми у процесі адаптації інфраструктури до потреб маломобільних груп пасажирів", - заявив Красноштан.

При цьому він визнав, що за 4,5 роки роботи його команді не вдалося забезпечити революційні зміни для значного покращення пасажирських перевезень, водночас вони "навіть теоретично" неможливі без державної підтримки.

"Востаннє такі зміни спостерігалися під час впровадження швидкісного руху поїздів "Інтерсіті+" під час підготовки України до УЄФА Євро-2012, і головний поштовх до них був якраз із вул. Грушевського (з боку уряду - ІФ)", - наголосив Красноштан.

Водночас він не озвучив своїх подальших планів роботи.

Як повідомлялося, раніше Красноштан розкритикував продукцію та підхід до клієнтського обслуговування Крюківського вагонобудівного заводу (КВБЗ, Полтавська обл.), заявивши, що вважає ненадійною продукцію заводу, відзначив ненадійність дизель-поїздів ДПКр, зокрема через неякісне збирання, та звинуватив завод у фальсифікації, заявивши, що КВБЗ спробував "прикрутити до вагону 2009 року випуску табличку з роком випуску 2019 і поставити старий вагон під виглядом нового".

Пізніше глава Мінінфраструктури Криклій під тиском президента Зеленського зобов'язався закупити три дизель-поїзди і 90 пасажирських вагонів виробництва КВБЗ.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Рада директорів МВФ планує розгляд 8-го перегляду програми EFF для України 30 червня – джерело

Верховний суд вдруге підтвердив рішення податківців щодо сплати Південним ГЗК 3,7 млрд грн до бюджету за неправильно виплачені дивіденди

Кредит Європа Банк змінив назву на Нексент Банк

Темпи жнив-2025 відстають від минулорічних у 3,8 раза, врожайність зернових суттєво нижча

Верховний Суд підтвердив правомірність рішень НБУ про виведення з ринку Мегабанку

IFC планує частково покрити ризики ПриватБанку щодо портфелю нових кредитів та гарантій на $100 млн

Кількість виявлених фактів незаконного переправлення наркотичних засобів за 5міс.-2025 зросла в зросла в 1,2 рази - ДМС

Переробні підприємства отримають від держави 127 млн грн грантів за 25 заявками на розвиток та модернізацію

ЄБРР покриє ризики Укрексімбанку на EUR50 млн за новими кредитами для МСП

Переробні підприємства отримають від держави 127 млн грн грантів за 25 заявками на розвиток та модернізацію

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА