Інтерфакс-Україна
18:12 10.03.2020

Голова департаменту пасажирських перевезень далекого прямування "Укрзалізниці", який розкритикував КВБЗ, покинув компанію

2 хв читати

Голова департаменту пасажирських перевезень далекого прямування "Укрзалізниці" Олександр Красноштан покинув компанію.

Про це він написав на своїй сторінці у Facebook.

"Закінчився тиждень. Його особливість - це був крайній тиждень моєї роботи у ролі ЦЛ УЗ (департамент з організації внутрішніх та міжнародних перевезень пасажирів - ІФ). Всупереч непростій ситуації вдалося недопустити погіршення ситуації та забезпечити певне зростання. Головне - всі об'єктивні показники роботи господарства стали кращими", - зазначив він.

За словами Красноштана, його команді вдалося забезпечити роботу чотирьох із ТОП-5 пасажирських поїздів УЗ, налагодити сполучення між віддаленими регіонами.

"Забезпечено потужний стрибок у розвитку сполучення Україна-ЄС: обсяги перевезень тут збільшились на порядок. Дуже важливою є зміна парадигми у процесі адаптації інфраструктури до потреб маломобільних груп пасажирів", - заявив Красноштан.

При цьому він визнав, що за 4,5 роки роботи його команді не вдалося забезпечити революційні зміни для значного покращення пасажирських перевезень, водночас вони "навіть теоретично" неможливі без державної підтримки.

"Востаннє такі зміни спостерігалися під час впровадження швидкісного руху поїздів "Інтерсіті+" під час підготовки України до УЄФА Євро-2012, і головний поштовх до них був якраз із вул. Грушевського (з боку уряду - ІФ)", - наголосив Красноштан.

Водночас він не озвучив своїх подальших планів роботи.

Як повідомлялося, раніше Красноштан розкритикував продукцію та підхід до клієнтського обслуговування Крюківського вагонобудівного заводу (КВБЗ, Полтавська обл.), заявивши, що вважає ненадійною продукцію заводу, відзначив ненадійність дизель-поїздів ДПКр, зокрема через неякісне збирання, та звинуватив завод у фальсифікації, заявивши, що КВБЗ спробував "прикрутити до вагону 2009 року випуску табличку з роком випуску 2019 і поставити старий вагон під виглядом нового".

Пізніше глава Мінінфраструктури Криклій під тиском президента Зеленського зобов'язався закупити три дизель-поїзди і 90 пасажирських вагонів виробництва КВБЗ.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Українські виробники добрив обговорили контроль імпорту та можливості збільшення експорту

Угода про інвестфонд відбудови зобов’язує Україну забезпечити захист активів та інвестицій незалежно від змін законодавства – юрист

Посли країн G7: Високо оцінюємо лідерство НБУ у впевненому проходженні через період викликів

Україна отримала 1 млрд євро від ЄС у межах програми ERA

Пролонговані ліцензії на надрокористування залишаться поза межами угоди з США про інвестфонд – Свириденко

Угода із США перспективна для українських greenfield-компаній з дозволами на поклади критичних мінералів – думка

Собівартість будівництва зросла вдвічі з початку війни - DIM

Україна розраховує на внески США в інвестфонд грошима та за рахунок військової допомоги вже цього року

Україна до кінця року планує схвалити пакет законів для інтеграції до енергоринків ЄС – Галущенко

ЄБРР може частково покрити ризики ПриватБанку, Укргазбанку та Райффайзенбанку за кредитами на EUR1,1 млрд

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА