Інтерфакс-Україна
18:12 10.03.2020

Голова департаменту пасажирських перевезень далекого прямування "Укрзалізниці", який розкритикував КВБЗ, покинув компанію

2 хв читати

Голова департаменту пасажирських перевезень далекого прямування "Укрзалізниці" Олександр Красноштан покинув компанію.

Про це він написав на своїй сторінці у Facebook.

"Закінчився тиждень. Його особливість - це був крайній тиждень моєї роботи у ролі ЦЛ УЗ (департамент з організації внутрішніх та міжнародних перевезень пасажирів - ІФ). Всупереч непростій ситуації вдалося недопустити погіршення ситуації та забезпечити певне зростання. Головне - всі об'єктивні показники роботи господарства стали кращими", - зазначив він.

За словами Красноштана, його команді вдалося забезпечити роботу чотирьох із ТОП-5 пасажирських поїздів УЗ, налагодити сполучення між віддаленими регіонами.

"Забезпечено потужний стрибок у розвитку сполучення Україна-ЄС: обсяги перевезень тут збільшились на порядок. Дуже важливою є зміна парадигми у процесі адаптації інфраструктури до потреб маломобільних груп пасажирів", - заявив Красноштан.

При цьому він визнав, що за 4,5 роки роботи його команді не вдалося забезпечити революційні зміни для значного покращення пасажирських перевезень, водночас вони "навіть теоретично" неможливі без державної підтримки.

"Востаннє такі зміни спостерігалися під час впровадження швидкісного руху поїздів "Інтерсіті+" під час підготовки України до УЄФА Євро-2012, і головний поштовх до них був якраз із вул. Грушевського (з боку уряду - ІФ)", - наголосив Красноштан.

Водночас він не озвучив своїх подальших планів роботи.

Як повідомлялося, раніше Красноштан розкритикував продукцію та підхід до клієнтського обслуговування Крюківського вагонобудівного заводу (КВБЗ, Полтавська обл.), заявивши, що вважає ненадійною продукцію заводу, відзначив ненадійність дизель-поїздів ДПКр, зокрема через неякісне збирання, та звинуватив завод у фальсифікації, заявивши, що КВБЗ спробував "прикрутити до вагону 2009 року випуску табличку з роком випуску 2019 і поставити старий вагон під виглядом нового".

Пізніше глава Мінінфраструктури Криклій під тиском президента Зеленського зобов'язався закупити три дизель-поїзди і 90 пасажирських вагонів виробництва КВБЗ.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Dragon Capital погіршив прогноз зростання ВВП у 2025р до 1,7% і у 2026р до 1% та покращив оцінку курсу гривні

Польща не скасує односторонню заборону на імпорт із України чутливих агротоварів – офіційна заява

Україна в сезоні-2025 скоротила виробництво гречки на 15%, проте підстав для ажіотажу немає – галузева асоціація

Україна нарощує виробництво пшениці дурум, макаронні вироби в 2025р буде на 50% виготовлено з вітчизняної сировини

Dragon Capital погіршив прогноз зростання ВВП України у 2025р. до 1,7% через атаки на критичну інфраструктуру

ЄБРР виділить банку "Львів" гривневий кредит EUR40 млн та гарантії на EUR31,5 млн

Набула чинності оновлена торговельна угода Україна-ЄС

Середньомісячна зарплата в Україні у вересні зросла на 2,7% - Держстат

Голова профільного комітету Ради вважає неможливим розвиток фондового ринку без оновлення НКЦПФР

Очільник фінкомітету Ради наполягатиме на допуску іноземних операторів лотерей на український ринок

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА