Інтерфакс-Україна
18:12 10.03.2020

Голова департаменту пасажирських перевезень далекого прямування "Укрзалізниці", який розкритикував КВБЗ, покинув компанію

2 хв читати

Голова департаменту пасажирських перевезень далекого прямування "Укрзалізниці" Олександр Красноштан покинув компанію.

Про це він написав на своїй сторінці у Facebook.

"Закінчився тиждень. Його особливість - це був крайній тиждень моєї роботи у ролі ЦЛ УЗ (департамент з організації внутрішніх та міжнародних перевезень пасажирів - ІФ). Всупереч непростій ситуації вдалося недопустити погіршення ситуації та забезпечити певне зростання. Головне - всі об'єктивні показники роботи господарства стали кращими", - зазначив він.

За словами Красноштана, його команді вдалося забезпечити роботу чотирьох із ТОП-5 пасажирських поїздів УЗ, налагодити сполучення між віддаленими регіонами.

"Забезпечено потужний стрибок у розвитку сполучення Україна-ЄС: обсяги перевезень тут збільшились на порядок. Дуже важливою є зміна парадигми у процесі адаптації інфраструктури до потреб маломобільних груп пасажирів", - заявив Красноштан.

При цьому він визнав, що за 4,5 роки роботи його команді не вдалося забезпечити революційні зміни для значного покращення пасажирських перевезень, водночас вони "навіть теоретично" неможливі без державної підтримки.

"Востаннє такі зміни спостерігалися під час впровадження швидкісного руху поїздів "Інтерсіті+" під час підготовки України до УЄФА Євро-2012, і головний поштовх до них був якраз із вул. Грушевського (з боку уряду - ІФ)", - наголосив Красноштан.

Водночас він не озвучив своїх подальших планів роботи.

Як повідомлялося, раніше Красноштан розкритикував продукцію та підхід до клієнтського обслуговування Крюківського вагонобудівного заводу (КВБЗ, Полтавська обл.), заявивши, що вважає ненадійною продукцію заводу, відзначив ненадійність дизель-поїздів ДПКр, зокрема через неякісне збирання, та звинуватив завод у фальсифікації, заявивши, що КВБЗ спробував "прикрутити до вагону 2009 року випуску табличку з роком випуску 2019 і поставити старий вагон під виглядом нового".

Пізніше глава Мінінфраструктури Криклій під тиском президента Зеленського зобов'язався закупити три дизель-поїзди і 90 пасажирських вагонів виробництва КВБЗ.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Шмигаль обговорив з делегацією МВФ видатки на оборону на 2025-2026 рр.

"Нафтогаз" та уряд опрацьовують механізми вирішення боргової проблеми в теплопостачанні – глава НАК

Доходи держбюджету за 8 міс.-2025 зросли на 24,2%, видатки – на 23,7%

Більше половини підприємців очікують зростання бізнесу у 2026 році - ЄБА

НБУ має намір уніфікувати вимоги до структури власності надавачів фінпослуг в одному нормативно-правовому акті

Ситуація з падінням цін на енергоринку 1-5 вересня адекватна сезонним факторам – ексміністерка енергетики

Пишний про регулювання ринку ВА: Ми не хочемо жодного трансферу наших монетарних повноважень

ТЕС мають план Б з імпортом вугілля на випадок втрати видобутку через обстріли РФ – член наглядради "Укренерго"

Стан готовності основних секторів до опалювального сезону понад 80% - Свириденко

Керівництво та наглядова рада "Нафтогазу" зустрілися з місією МВФ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА