Інтерфакс-Україна
14:48 12.03.2020

Клієнти monobank у середу майже вдвічі збільшили покупки в продуктових магазинах і в півтора рази - в аптеках

1 хв читати
Клієнти monobank у середу майже вдвічі збільшили покупки в продуктових магазинах і в півтора рази - в аптеках

Клієнти віртуального monobank 11 березня майже вдвічі збільшили покупки в продуктових магазинах - до 120,5 млн грн і в півтора рази в аптеках - до 18,7 млн грн порівняно з середнім загальним обсягом покупок у будні дні, повідомив співзасновник банку Олег Гороховський у своєму Telegram-каналі в четвер.

Водночас він зазначив, що кількість покупок у відповідних категоріях майже не змінилася, що свідчить про збільшення середнього чека.

"Українці активно запасаються продуктами і ліками. Спостерігаємо далі", - резюмував Гороховський.

Як повідомлялося, monobank заснували у січні 2017 року колишні топ-менеджери ПриватБанку Гороховський, Дмитро Дубілет і Михайло Рогальський. До жовтня-2017 monobank випустив першу тисячу кредитних карт, у лютому 2018 року розпочав залучати гривневі депозити.

Кількість клієнтів банку в березні 2020 року збільшилась до 2 млн осіб.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Законопроєкт про оподаткування продажів через цифрові платформи ускладнить безпечну онлайн-торгівлю для приватних осіб

Бюджетний комітет Ради рекомендував до 1-го читання проєкт держбюджету-2026 з пропозицією збільшити видатки на оборону

МВФ в питанні використання заморожених активів РФ рекомендує шукати міцну правову основу

Підприємство папірпрому "Зелений парк" за 9 міс. наростило обсяг виробництва на третину

Індекс українських акцій на WSE зранку в п’ятницю підскочив на 5,4% на тлі розмови Трампа та Путіна

У переговорному процесі про вступ України в ЄС необхідно усвідомити долю транзиту газу через українську територію - Фіцо

Міністр соцполітики вважає передчасним впровадження обов’язкового накопичувального рівня пенсійної системи

Комунікація між БЕБ та бізнесом налагоджується - Цивінський

Торговельна угода з ЄС відповідає амбіціям українського експорту на наступні три роки - Качка

Група "Текстиль-Контакт" за роки війни інвестувала у розвиток близько $14,5 млн – власник

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА