Інтерфакс-Україна
09:54 25.03.2020

Rozetka відзначає зростання обсягу продажу товарів для творчості та фітнесу за час карантину

2 хв читати
Rozetka відзначає зростання обсягу продажу товарів для творчості та фітнесу за час карантину

Найбільший український інтернет-магазин Rozetka.ua (ТОВ "Розетка.Уа", Київ) відзначає зростання обсягів продажу товарів для творчості, товарів для фітнесу та настільних ігор за останні два тижні, про це йдеться в листі засновника і співвласника компанії Владислава Чечоткіна, розісланому клієнтам компанії ввечері 24 березня.

"Протягом останніх двох тижнів ми спостерігаємо небувале – майже 250% – зростання обсягів продажу товарів для фітнесу. Це означає, що ви вирішили під час карантину займатися спортом. А також на 280% виросли товари для творчості, на 156% – настільні ігри й на 40% – книги. Ми точно вийдемо з цього випробування розумнішими й згуртованішими. І, сподіваюся, в хорошій фізичній формі", – йдеться в тексті листа.

Засновник маркетплейсу також звернувся до клієнтів Rozetka з проханням постаратися перевести максимальну кількість покупок в онлайн і за можливості підтримати малий український бізнес.

"Замовляйте в онлайні їжу, одяг, посуд, що завгодно, зроблене в Україні. Для вас маленька баночка меду буде приємною дрібничкою, а для виробника може стати рятувальним колом", - йдеться в листі.

Чечоткін також наголошує, що всі замовлення, зроблені на маркетплейсі, можна отримати і адресною кур'єрською доставкою, і забрати в точках самовивезення.

"Ми в Rozetka працюємо практично 24/7. Ми прискорюємося, трансформуємося під ваші потреби, залучаємо додаткових працівників складу, операторів і кур'єрів, оптимізуємо процеси", - наголошується в листі співвласника Rozetka.

Як повідомлялося, Rozetka нарощує штат співробітників у зв'язку з лавиноподібним збільшенням кількості замовлень і попереджає про можливі затримки доставки.

Раніше група компаній "Нова пошта" спільно з інтернет-магазином Rozetka і торговельною мережею АТБ у тестовому режимі запустили послугу доставки продуктів харчування в Дніпропетровській області.

У свою чергу маркетплейс Prom.ua, що входить до групи компаній EVO, ухвалив рішення вилучити з каталогу всі медичні маски та дезінфектори, розміщені від імені нових продавців, з метою недопущення спекуляції.

17 березня президент України Володимир Зеленський повідомив про розробку разом із відомими ритейлерами та службами доставки структури для допомоги окремим уразливим категоріям громадян, що потребують допомоги в період обмежувальних заходів через коронавірус.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Колегія ДІЯРУ визнала можливою експлуатацію СВЯП-1 з відпрацьованим паливом ЧАЕС до кінця 2034р.

Мінекономіки оцінює зростання ВВП України в листопаді на рівні 5,3% проти 2,3% у жовтні

Антикорупційна стратегія НАЗК потребує відкритого та прозорого узгодження з громадськістю - Національна асоціація лобістів України

Нацбанк поки зберігає припущення щодо 5-6% дефіциту електроенергії у I кв.-2026

Питання фінансування України на 2026-2027рр. та продовження терміну іммобілізації росактивів треба розглядати окремо – європейський дипломат

НБУ запропонував для обговорення зміни щодо авторизації надавачів фінансових послуг

НБУ очікувано зберіг облікову ставку 15,5%

Держгенонадра реалізувала "ГБЛ-1" Козицького та Карела Острівську нафтогазову площу з перевищенням ціни в 5,5 раза

МЕА підвищило прогноз зростання попиту на нафту у світі у 2025р на 47 тис. б/д, у 2026р - на 93 тис. б/д

Бізнес очікує на готову систему еАкцизу включно із застосунком та рештою компонентів

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА