Інтерфакс-Україна
09:54 25.03.2020

Rozetka відзначає зростання обсягу продажу товарів для творчості та фітнесу за час карантину

2 хв читати
Rozetka відзначає зростання обсягу продажу товарів для творчості та фітнесу за час карантину

Найбільший український інтернет-магазин Rozetka.ua (ТОВ "Розетка.Уа", Київ) відзначає зростання обсягів продажу товарів для творчості, товарів для фітнесу та настільних ігор за останні два тижні, про це йдеться в листі засновника і співвласника компанії Владислава Чечоткіна, розісланому клієнтам компанії ввечері 24 березня.

"Протягом останніх двох тижнів ми спостерігаємо небувале – майже 250% – зростання обсягів продажу товарів для фітнесу. Це означає, що ви вирішили під час карантину займатися спортом. А також на 280% виросли товари для творчості, на 156% – настільні ігри й на 40% – книги. Ми точно вийдемо з цього випробування розумнішими й згуртованішими. І, сподіваюся, в хорошій фізичній формі", – йдеться в тексті листа.

Засновник маркетплейсу також звернувся до клієнтів Rozetka з проханням постаратися перевести максимальну кількість покупок в онлайн і за можливості підтримати малий український бізнес.

"Замовляйте в онлайні їжу, одяг, посуд, що завгодно, зроблене в Україні. Для вас маленька баночка меду буде приємною дрібничкою, а для виробника може стати рятувальним колом", - йдеться в листі.

Чечоткін також наголошує, що всі замовлення, зроблені на маркетплейсі, можна отримати і адресною кур'єрською доставкою, і забрати в точках самовивезення.

"Ми в Rozetka працюємо практично 24/7. Ми прискорюємося, трансформуємося під ваші потреби, залучаємо додаткових працівників складу, операторів і кур'єрів, оптимізуємо процеси", - наголошується в листі співвласника Rozetka.

Як повідомлялося, Rozetka нарощує штат співробітників у зв'язку з лавиноподібним збільшенням кількості замовлень і попереджає про можливі затримки доставки.

Раніше група компаній "Нова пошта" спільно з інтернет-магазином Rozetka і торговельною мережею АТБ у тестовому режимі запустили послугу доставки продуктів харчування в Дніпропетровській області.

У свою чергу маркетплейс Prom.ua, що входить до групи компаній EVO, ухвалив рішення вилучити з каталогу всі медичні маски та дезінфектори, розміщені від імені нових продавців, з метою недопущення спекуляції.

17 березня президент України Володимир Зеленський повідомив про розробку разом із відомими ритейлерами та службами доставки структури для допомоги окремим уразливим категоріям громадян, що потребують допомоги в період обмежувальних заходів через коронавірус.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

"Укрзалізниця" заявляє про необхідність покриття дефіциту ліквідності 48,8 млрд грн у 2026 році без погашення євробондів

Яценюк: $300 млрд російських суверенних активів не вистачить на компенсацію втрат України

На Чернігівщині створять індустріальний парк, де виготовлятимуть варення і компоти

"Нафтогаз" та ATLANTIC-SEE LNG TRADE S.A. домовилися про співпрацю для постачання американського LNG в Україну

"Укрнафта" оновила 50% парку спецтехніки за три роки

Яценюк: Грошей в наступному році не буде стільки, скільки в поточному, до цього треба бути готовим

Ощадбанк притягне до відповідальності винних за умисне пошкодження систем життєзабезпечення ТОК Gulliver

"Інтерпайп" зміцнює відносин з країнами MENA у преміальному та напівпреміальному сегментах через стрімкий розвиток енергосектору

Яценюк: українська економіка попри певні обмеження є економікою воєнного часу

"Нафтогаз" та ORLEN узгодили поставки ще не менше 300 млн куб. м американського LNG в Україну

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА