20:23 26.03.2020

Частка витрат клієнтів Monobank на продукти в карантин зросла в 1,5 раза

1 хв читати
Частка витрат клієнтів Monobank на продукти в карантин зросла в 1,5 раза

Частка витрат клієнтів віртуального Monobank з початку карантину зросла у півтора раза, зокрема за тиждень з 16 до 22 лютого з 32,6% до 43,67%, такі дані оприлюднив співзасновник банку Олег Гороховський в Telegram-каналі в четвер.

Згідно з його статистикою, з 16 до 22 березня витрати клієнтів Monobank на одяг і взуття у порівнянні з тижнем раніше знизилися в 3,7 рази (до 1,8%), на кафе і ресторани - в 2,7 рази (менше 3%) , а на подорожі - в 2,5 рази (1,9%).

Крім продуктів, основними статтями витрат у статистиці банку залишаються категорії "розваги і спорт", а також "краса і медицина", показники яких за тиждень карантину майже не змінилися - 9,7% і 7,9% відповідно.

Раніше повідомлялося, що в день оголошення карантину 11 березня клієнти Monobank майже вдвічі в порівнянні із середнім об'ємом покупок в будні дні збільшили покупки в продуктових магазинах - до 120,5 млн грн і в півтора рази - в аптеках, до 18,7 млн грн.

Кількість клієнтів банку в березні 2020 року збільшилась до 2 млн людей.

 

 

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА