Інтерфакс-Україна
11:23 09.04.2020

Авіакомпанії "МАУ" потрібен місяць на вихід з аврального режиму діалогу пасажирами, які втратили квитки, в черзі близько 27 тис. звернень

2 хв читати
Авіакомпанії "МАУ" потрібен місяць на вихід з аврального режиму діалогу пасажирами, які втратили квитки, в черзі близько 27 тис. звернень

Авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України" планує через місяць вийти в нормальний режим діалогу з пасажирами, заявив в інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна" президент авіакомпанії Євген Дихне.

"Скільки пасажирських запитів наразі задоволено, точної цифри не скажу. В нас із моменту закриття польотів у черзі перебуває близько 27 тисяч звернень. І практично така сама кількість надходила на комунікаційні майданчики "МАУ" в перші дні цього періоду", - зазначив він.

За словами Дихне, додаткова складність з обробкою пасажирських запитів полягає в тому, що "МАУ" змушена в умовах карантину відмовитися від звичної роботи через call-центри.

"Найчастіше call-центри побудовані за технологією оупенспейс, і робота в них не відповідає умовам карантину. А тому і наш власний call-центр, і зовнішні call-центри, які нас обслуговували, закрилися. Ми перейшли в режим спілкування з пасажирами через електронну пошту та в месенджерах", - повідомив президент "МАУ".

Переписку з пасажирами в авіакомпанії здійснюють сумарно до 150 осіб. В один робочий день ця кількість коливається від 60 до 110, оскільки такі співробітники працюють віддалено. Тоді як у голосових комунікаціях у call-центрі в авіакомпанії працювали одночасно на піку до 600 осіб.

"Сьогодні ми обробляємо до двох тисяч звернень на добу, але це все ще в десятки разів менше, ніж надходить. Я думаю, що нам знадобиться ще місяць роботи для того, щоб вийти в нормальний режим діалогу з пасажирами, а не авральний. Тому що переписка, звісно, - триваліший процес, ніж голосові комунікації", - наголосив він.

Раніше в соціальних мережах пасажири неодноразово скаржилися на те, що їм складно зв'язатися з авіакомпанією з питань отримання компенсації за квитки на скасовані рейси.

Як повідомлялося, на думку юристів, авіаперевізник у разі виникнення надзвичайних обставин має право без повідомлення пасажиру скасувати чи затримати рейс, а також анулювати раніше підтверджене бронювання, але повинен запропонувати альтернативу - інший рейс або повернення коштів.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

США запровадять 50% мита на товари з ЄС із 1 червня — Трамп не очікує торговельної угоди

Україна та США завершили необхідні процедури для створення Американсько-українського інвестфонду

Понад 450 МВт додаткової генерації встановлено в Україні завдяки сприянню ПРООН

Словаччина готова виділити EUR84 млн на відновлення об'єктів "Укренерго"

Девелопери підкреслюють необхідність розширення фінансування та спрощення доступу населення до "єОселі"

"Укренерго" використає досвід Ісландії як одного з лідерів технологій підвищення ефективності високовольтних електромереж

Уряд затвердив план дій для подолання кризової ситуації на ринку нафти та нафтопродуктів

Уряд запроваджує процедуру державної реєстрації ГМО

Понад 17 тис. сімей придбали житло за програмою "єОселя"

Є певне затягування з призначенням СЕО "Укренерго" через додаткову оцінку кандидатів – глава київського офісу ЕС

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА