Кабмін має переглянути дивідендну політику для підтримки транспортної галузі в період кризи - Криклій

Міністерство інфраструктури України наполягає на необхідності переглянути політику дивідендів для державних компаній у транспортній галузі з метою підтримати компанії в період кризи.
"У деяких підприємств наразі справді зберігається певний рівень прибутковості, і є дивіденди, які вони мають виплатити. Але, на жаль, це не означає, що всі наступні періоди будуть для них прибутковими. Навпаки, в більшості з них унаслідок карантину очікуються дуже великі збитки, тому наразі немає сенсу забирати в них доходи у вигляді дивідендів, щоб потім екстрено шукати можливість їх дофінансувати з бюджету", - сказав міністр інфраструктури Владислав Криклій в ексклюзивному інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна".
За словами міністра, уряду важливо дати можливість підприємствам транспортної галузі вкладатися в розвиток, оскільки це дасть змогу організувати нові робочі місця, поліпшити інфраструктуру і, як наслідок, показати прибутковість у більш довгостроковій перспективі.
"Іще один варіант підтримки бізнесу зі сторони - можливість перегляду низки тарифів держкомпаній у бік тимчасового зменшення. Якщо в нас вийде знизити рівень дивідендів, то можна буде на короткий кризовий і посткризовий період переглянути й тарифи на якісь речі, дати бізнесу певну знижку, щоб галузі було простіше виходити з цього піке", - заявив Криклій.
Він також повідомив, що Мінінфраструктури вже обговорювало з ринком питання надання компаніям стабілізаційних кредитів. "Конкретно щодо стабкредитів ми вже комунікували з компаніями, і якщо з державним аеропортом питання одне, з незалежними бізнес-компаніями воно лежить дещо в іншій площині. Питання стабкредитів чутливе і для нас як держави, і для банків. Воно передбачає наявність заставного майна в компанії, оскільки жоден банк не погодиться видати дешевий кредит без застави майна", - наголосив Криклій.
Як повідомлялося, народні депутати спільно з Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства розробляють програму кредитування малого та середнього бізнесу розміром 300 млрд грн під низький відсоток із тим, щоб уберегти підприємців від банкрутства.
Авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України" ("МАУ") звернулася до уряду з проханням надати підприємству стабілізаційний кредит розміром $50 млн під 5-6% для підтримки фінансової стабільності підприємства.