08:53 24.04.2020

"Інтерпайп" в 2019 р наростив капінвестиції більш ніж на третину, тимчасово призупинив низку проектів через волатильність ринку внаслідок пандемії

4 хв читати
"Інтерпайп" в 2019 р наростив капінвестиції більш ніж на третину, тимчасово призупинив низку проектів через волатильність ринку внаслідок пандемії

Міжнародна вертикально інтегрована трубно-колісна компанія (ТКК) "Інтерпайп" у 2019 році збільшила капітальні інвестиції на 37% у порівнянні з 2018 роком - до $ 60 млн.

Згідно з оприлюдненою у четвер презентацією, підготовленою на підставі консолідованої звітності компанії за 2019 рік, у минулому році основними інвестпроектами були будівництво двох фінішних ліній для випробувань, нанесення покриття і упаковки труб у двох цехах "Інтерпайп Ніко Тьюб", а також низка проектів на "Інтерпайп Нижньодніпровський трубопрокатний завод" ("Інтерпайп НТЗ", Дніпро).

Зокрема, на "Інтерпайп НТЗ" реалізований проект з підвищення продуктивності та якісних характеристик термовідділу для труб OCTG, проекти зі збільшення потужності лінії для виробництва залізничних осей, збільшення потужностей з виробництва труб нафтогазового сортаменту (OCTG) з преміальними сполуками, створено лінію для фінішної обробки коліс для стандартів ЄС.

Крім того, в рамках природоохоронних заходів реалізований проект зі створення замкнутого циклу очищення води в одному з цехів Ніко Тьюб та низка інших проектів зі зниження споживання енергоресурсів.

На 2020 рік було заплановано низку проектів, прийняття рішення за якими тимчасово відкладено до вирішення ситуації зі спалахом COVID-19. Серед таких проектів - будівництво гідропреса в цеху №4 "Інтерпайп НТЗ" і термовідділу на базі "Інтерпайп Ніко Тьюб".

Втім, низку проектів планується реалізувати. Серед них - проект з модернізації системи опалення у всіх цехах з метою підвищення енергоефективності та зниження витрат на "Інтерпайп Ніко Тьюб". Його завершення очікується в третьому кварталі 2020 року. Крім того, реалізується проект на "Інтерпайп НТЗ" щодо збільшення потужностей для збірки колісних пар - до 16 тис. колісних пар на рік. Очікуване завершення проекту - в 4 кварталі 2021р.

Під час презентації генеральний директор "Інтерпайпу" Фаді Храйбе зазначив, що компанія очікує скорочення попиту на колісну продукцію в Митному союзі (МС), а з 1 червня можливе відновлення мита на залізничні колеса в МС, що може призвести до істотного зниження поставок у цей регіон.

"Але з урахуванням поточної ситуації (з коронавірусом - ІФ) складно щось прогнозувати. ТЗ також дуже складно спрогнозувати, яким буде рішення щодо мит. Не можемо давати жодних прогнозів ані з продажів, ані з EBITDA - занадто мінлива ситуація", - сказав топ-менеджер. Він також зазначив, що, розуміючи поточну ситуацію, менеджмент повідомив профспілкам, що в разі найгіршого сценарію, компанія буде змушена розглядати можливість скорочення до 2000 співробітників.

Керівник компанії також висловив надію, що поставки металобрухту на сталеплавильний комплекс будуть стабільними.

За його словами, компанія не планує відкриття нових кредитних ліній, оскільки зараз у групі досить наявних коштів на підтримку нормальної операційної діяльності роботи.

Зі свого боку директор з економіки та фінансів "Інтерпайпу" Денис Морозов додав, що в компанії не можуть спрогнозувати ситуацію з розміром оборотного капіталу: "Ми не знаємо, що буде на ринку труб і коліс, якими будуть відстрочки оплат від клієнтів, але в поточній ситуації ми вживаємо всіх можливих заходів для зниження запасів, сировини, НЗП до оптимального рівня".

Як повідомлялося, "Інтерпайп" в 2019 р отримав $ 259 млн EBITDA, що на 64% перевищує показник попереднього року. Виручка зросла на 4%, до $ 1,122 млрд. При цьому залишок коштів на кінець минулого року зріс на 95% у порівнянні з 2018 роком - до $ 256 млн, переважно завдяки стійкому операційного потоку грошових коштів у дивізіоні залізничної продукції (особливо в четвертому кварталі 2019 року).

Після завершення реструктуризації заборгованості в жовтні 2019 року і погашення боргу в четвертому кварталі-2019, компанія скоротила свій валовий борг до $ 338 млн і чистий борг до $ 82 млн, досягнувши досить міцного і здорового коефіцієнта чистого левериджу в 0,3x станом на 31 грудня 2019 року.

"Інтерпайп" - українська промислова компанія, виробник безшовних труб і залізничних коліс. Продукція компанії постачається більш ніж у 80 країн світу через мережу торгових офісів, розміщених на провідних ринках СНД, Близького Сходу, Північної Америки та Європи. У 2019 "Інтерпайп" реалізував 823 тис. тонн готової продукції, зокрема - 202 тис. тонн залізничної продукції. Продажі залізничних продуктів здійснюються під брендом KLW.

В "Інтерпайп" працюють 11 тис. співробітників. У 2019 компанія перерахувала до бюджетів усіх рівнів 3,25 млрд грн.

У структурі компанії п'ять промислових активів: "Інтерпайп Нижньодніпровський трубопрокатний завод (НТЗ)", "Інтерпайп Новомосковський трубний завод (НМТЗ)", "Інтерпайп Ніко-Тьюб", "Дніпропетровський Втормет" і електросталеплавильний комплекс "Дніпросталь" під брендом "Інтерпайп Сталь".

Кінцевим власником Interpipe Limited є український бізнесмен Віктор Пінчук і члени його сім'ї.

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА