Інтерфакс-Україна
15:46 28.04.2020

Видатки на боротьбу з COVID-19 з початку березня сягнули 1,093 млрд грн

1 хв читати
Видатки на боротьбу з COVID-19 з початку березня сягнули 1,093 млрд грн

Видатки бюджетів різних рівнів на боротьбу з COVID-19 з початку березня сягнули 1,093 млрд грн, зокрема 365,324 млн грн з держбюджету та 690,374 млн грн із місцевих бюджетів, повідомляє Рахункова палата.

Як повідомляє прес-служба з посиланням на голову відомства Валерія Пацкана, "питання, пов'язані з COVID-19, будуть предметом ретельного вивчення з боку Рахункової палати".

"Щоб не втрачати час, наші фахівці вже роблять усе, щоб ідентифікувати можливі ризики, зокрема й неефективного використання коштів. Тому було систематизовано й візуалізовано інформацію, яка дає змогу кожному побачити, як витрачаються кошти на боротьбу з пандемією", - сказав Пацкан.

Інформація про видатки бюджетів усіх рівнів на боротьбу з COVID-19 наведена на сайті Рахункової палати.

Дані ґрунтуються на інформації про проведені Державною казначейською службою України платіжні угоди на єдиному казначейському рахунку. Система обирає платіжні транзакції за даними реквізиту "Призначення платежу", в яких ідентифіковано спрямування коштів на боротьбу з COVID-19.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

IFC та "ОТП Лізинг" оголосили нову програму розвитку МСП та підтримки сталої енергетики в Україні на EUR50 млн

Уряд перерозподілив ще 30,6 млн грн на підтримку діяльності університетів Миколаївщини - Свириденко

Аграрії намолотили 24,8 млн тонн зернових з 55% площ, поки врожай на 12,8% менше аніж на цю дату торік

Товарообіг Varus.ua через "Нову пошту" у I пів.-2025 виріс в 1,61 раза

Норвегія виділила "Нафтогазу" майже $100 млн на закупівлю природного газу

АМКУ розгляне справу про набуття "Київстаром" контролю над власником сервісу Tabletki.ua "МТПК"

Заступник голови НБУ Ніколайчук став першим заступником замість Рожкової

Perfect Group вийшов із двох спільних з Saga Development проєктів ЖК

"Укрзалізниця" обговорює майбутнє вагоноремонтного напряму з бізнесом з опціями оренди, продажу та ДПП

Київський ТРЦ "РайON" розширить tenant mix завдяки оптимізації площі супермаркету

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА