19:07 15.05.2020

Кабмін України взявся за вирішення проблеми боргів і добудови об'єктів до Євро-2012

2 хв читати
Кабмін України взявся за вирішення проблеми боргів і добудови об'єктів до Євро-2012

Кабінет Міністрів України має намір визначити потребу в коштах і розробити дорожню карту стосовно аеропортів та об'єктів спортивної інфраструктури, будівництво яких було розпочато і не завершено в рамках Державної цільової програми з підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу.

"Це борги, які були переписані на ці структури після того, як було ліквідовано кілька державних організацій. Аеропорти частину своєї інфраструктури добудували власним коштом, але у них досі є тягар у вигляді боргових зобов'язань перед підрядниками, з якими якраз не було здійснено розрахунок. Є борги перед підрядниками, які реалізовані та підтверджені. Є борги, які перебувають на стадії оскарження, тому що не введено в експлуатацію. А є ще незавершена стадія, де взагалі проект не реалізовано", - розповів агентству "Інтерфакс-Україна" міністр Кабінету Міністрів Олег Немчінов.

Він зазначив, що стосовно стадіону "Арена Львів" у проекті була, окрім стадіону і підстанції, ціла проектована вулиця і досить багато площ благоустрою, для паркування автомобілів. "До речі, підстанція біля арени може живити цілий мікрорайон, а її не введено в експлуатацію, оскільки треба переглядати проект", - зазначив міністр.

Немчінов нагадав, що на НСК "Олімпійський" ще залишилася так звана третя черга - це зона гостинності, яка частково побудована, але не введена в експлуатацію, не здійснено її інсталяцію, немає систем безпеки.

Міністр підсумував, що в уряді здійснюють аналіз того, що є, щоб, використовуючи понад 4 млрд грн коштів, заморожених на рахунках держпідприємства "ФінІнПро" ("Фінансування інфраструктурних проектів"), яке курирувало ці об'єкти, почати ці борги закривати і вводити проекти в експлуатацію.

"На одному з останніх засідань уряду, власне, було ухвалено рішення щодо Одеського аеропорту. І прем'єр також дав доручення, щоб це був не лише один об'єкт, а розібратися, яка ситуація з аеропортом "Харків", аеропортом Львова, з двома аеропортами в Києві, а також зі стадіонами та іншими інфраструктурними об'єктами", - пояснив він.

Згідно з даними ДП "ФінІнПро", яке свого часу було створено наказом Національного агентства з підготовки та проведення в Україні Євро-2012 ("Укрєвроінфрапроект") для залучення коштів під держгарантії, борг аеропорту "Львів" ім. Данила Галицького становить 418,3 млн грн, "Арени Львів" - 114 млн грн, "Автомобільних доріг" (Львів) - 148,5 млн грн, аеропорту "Донецьк" - 122,5 млн грн, НСК "Олімпійський" - 139 млн грн.

Загрузка...

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

Завантаження...
РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Зацікавлені країни можуть оскаржити в СОТ рішення України квотувати імпорт міндобрив

Наглядова рада Lufthansa відкинула висунуті ЄС умови фіндопомоги

Представники кількох галузей виступили проти пропозицій групи "Приват" ввести мито 8,46% на імпортне паливо

Голова профільного комітету заперечує поширення правил КІК на стартапи

Протекціоністські заходи навряд чи дозволять вивести Україну з кризи

Голова "Укравтодору" передав до СБУ записи щодо тиску на діяльність агентства

Українські банки відзначають відсутність проблем із готівковою валютою

Домашні СЕС після закінчення дії "зеленого" тарифу зможуть вільно виходити на ринок е/е - представник Держенергоефективності

Українські виноградарі та винороби закликають владу країни знизити податкове навантаження і запровадити мита на імпорт для підтримки галузі

"Укрзалізниця" розробляє стратегію розвитку мультимодальних перевезень

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
Завантаження...
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА