Зниження цін на одяг в США на тлі пандемії можна порівняти з різдвяними знижками
Ціни на одяг у США в квітні були на 12% нижче березневого рівня, що можна порівняти з різдвяними знижками, пише MarketWatch з посиланням на дані Adobe Digital Economy.
Це стало максимальним падінням за останні п'ять років, що пояснюється впливом спалаху коронавірусу на роздрібні продажі. В середньому зниження ціни в квітні в порівнянні з березнем становить 2,9%.
"У квітні зниження цін на одяг можна порівняти з рівнем знижок у деяких категоріях як у період від чорної п'ятниці до кіберпонеділка", - зазначив віце-президент з маркетингу та вивчення споживчих переваг Adobe Джон Копленд.
При цьому, за даними Adobe, онлайн продажі підскочили на 34%.
Згідно з дослідженням Wells Fargo & Co. (SPB: WFC), більше 70% споживачів не будуть здійснювати покупки в звичайних магазинах протягом тривалого часу. Проникнення електронної торгівлі може вирости до 30% з 25%, зафіксованих до спалаху коронавірусу.
Три чверті покупців будуть витрачати в магазинах менше, ніж до пандемії.
За оцінкою аналітиків Wells Fargo, купівельна поведінка, яка спостерігалася раніше, навряд чи відновиться до Різдва.