20:19 22.05.2020

Географія експорту продукції "МХП" через коронавірус зсунулась із боку Європи у бік Азії

3 хв читати
Географія експорту продукції "МХП" через коронавірус зсунулась із боку Європи у бік Азії

У глобальному масштабі експорт продукції агрохолдингу "Миронівський хлібопродукт" (МХП) через пандемію коронавірусу не змінився, трохи зсунулась географія з боку Європи у бік Азії, повідомив власник "МХП" Юрій Косюк.

"Глобально нічого не змінилося. Трішки просіла Європа через зниження споживання, хоча всі наші розташовані там підприємства працюють. Зросли арабські ринки, Африка. Трохи Японія призакрита, але найближчим часом, я гадаю, все знову відкриється. Загалом, якщо говорити загалом, картинка без змін. Єдине - географія картинки дещо зсунулась із боку Європи у бік Азії", - сказав він в інтерв'ю виданню "Новое время".

За словами Косюка, країни Аравійського півострова вже виступили з проханням підтримати та підстрахувати їх у постачаннях м'яса.

"Особливо гостро це питання стало після відкриття ринків. Багато компаній у цих країнах закрилися через випадки коронавірусу на виробництвах. Схожа ситуація в США: закриття виробництв через спалахи коронавірусу, дефіцит на внутрішньому ринку, напівпорожні полиці у магазинах. В Україні, слава Богу, це не відбулося", - зауважив власник компанії.

Водночас Косюк не вважає, що на тлі коронакризи українські виробники отримали можливість рвонути в експорті продовольчих товарів.

"У нас наразі немає такої можливості. Нікуди ми, на жаль, не рвонемо. Так, ми можемо закривати невеликі діри у продовольчих балансах інших країн, як правило країн третього світу, але великого прориву в економіці це нам не дасть. Всі говорять про можливості, але, я гадаю, шкода, завдана коронавірусом і карантином світу, важча, ніж ті можливості, які виникають на тлі того, що відбувається", - вважає власник "МХП".

Відповідаючи на запитання про нафтові війни Косюк зауважив, що "МХП" як компанію ці торговельні війни торкнуться не сильно.

"М'ясо птиці - той необхідний мінімум, попит на який завжди є. Коли світ багатіє, то ті, хто не їли м'яса, починають їсти птицю, а споживачі птиці додають інші преміальні продукти. Коли ж світ бідніє, крива йде вниз: від преміальних продуктів люди йдуть знову до м'яса птиці", - сказав СЕО компанії.

Однак, на думку Косюка, падіння цін на нафту матиме негативний вплив на ринок зернових у перспективі двох наступних років.

"Ціна на зерно однозначно буде нижчою. Тому що дуже багато зерна перероблялося на біопаливо, а споживання палива загалом і біопалива як добавки в інші види палива сильно впало. Відповідно, зерна потрібно менше, воно залишиться на ринку, тиснутиме на склади, і я гадаю, що біржові ціни на зерно у світі будуть ще два наступних роки страждати разом із ціною на нафту. Україна в цьому випадку також програє. Мало того, цього року у нас посуха і дуже тривожна ситуація у деяких регіонах, а рівень води у водоймах впав майже на 40%. Для аграрної держави це серйозні ризики, про які потрібно наразі думати", - сказав власник "МХП".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Ранній кінець опалювального сезону заощадить до 500 млн куб. м газу

Пропозиція про реструктуризацію євробондів України, ймовірно, міститиме норму про часткове списання боргу

Найбільший виробник соняшникової олії Молдови зупинив два заводи й вимагає відновлення імпорту українського соняшнику

Латвійська airBaltic через три-шість місяців після відновлення польотів може розмістити в Києві п’ять власних літаків

ВВП України зріс у 2023 році на 5,3% - Держстат

Торгівля має бути взаємовигідною для сільгоспвиробників у Польщі та Україні - заява Шмигаля і Туска

"Запоріжкокс" продовжує капремонт коксової батареї №2 з інвестиціями в 60 млн грн, вкладення в оновлення за 2 роки перевищують 276 млн грн - СЕО

Шмигаль за результатами українсько-польських урядових консультацій: Розуміємо, як будемо рухатися

Прямі збитки українських ритейлерів через війну сягають майже $2,5 млрд - дослідження

"Укрнафта" планує завершити ребрендинг АЗК Glusco у квітні

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА