Інтерфакс-Україна
20:09 27.05.2020

Представники кількох галузей виступили проти пропозицій групи "Приват" ввести мито 8,46% на імпортне паливо

2 хв читати
Представники кількох галузей виступили проти пропозицій групи "Приват" ввести мито 8,46% на імпортне паливо

Представники кількох галузей виступили проти пропозицій ПАТ "Укртатнафта", ПАТ "Укрнафта" і АТ "Укргазвидобування" почати антисубсидіарне розслідування щодо імпорту дизельного палива і скрапленого газу, зокрема російського походження, з метою введення імпортного мита в розмірі 8,46 % з 2020 року з подальшим підвищенням до 25,4% у 2024 році.

"Реалізація заявлених вимог призведе до монополізації ринку, руйнування стабільної системи забезпечення нафтопродуктами і неконтрольованого зростання цін на всі види палива", - йдеться в наявному в розпорядженні агентства "Інтерфакс-Україна" листі до міністра розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства Ігоря Петрашка з проханням відмовити в розслідуванні.

Звернення підписали президент ОП "Укрметалургпром" Олександр Каленков, президент Української зернової асоціації Микола Горбачов, голова Федерації роботодавців транспорту Володимир Гусак.

Автори листа зазначають, що їм стало відомо про ініціативу проведення антисубсидіарного розслідування групи "Приват", єдиною метою якого, на їхню думку, є прагнення групи вкотре забезпечити монопольне становище на українському ринку палива і отримати надприбутки.

За їх підрахунками, загальне підвищення вартості ДТ і скрапленого вуглеводневого газу складе приблизно 39 млрд грн на рік.

За оцінкою консалтингової групи "А-95", яка наводиться в листі, в разі введення імпортного мита на рівні 8,46%, ціна на ДТ російського походження виросте на 1570 грн за тонну, скрапленого газу - на 1240 грн за тонну.

При цьому автори листа наголошують, що об'єктивні підстави для проведення антисубсидіарного розслідування відсутні, оскільки, зокрема, частка російського імпорту в споживанні ДТ становила в 2019 році близько 36%, скоротившись з 42% у 2018 році, в той час як частка продукції українського походження зросла на 12%.

"Тенденція до скорочення поставок палива російського походження на ринок України зараз триває. Також фактична рентабельність виробництва дизельного палива на підприємствах АТ "Укргазвидобування" складає 70-80%, що свідчить про істотні запаси українських виробників для конкуренції з імпортною продукцією і подальшого нарощування внутрішнього споживання ДТ без обмежень імпорту", - наголошується в листі.

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Середня зарплата серед вакансій в Україні зростає на 500 грн третій місяць поспіль

Україна та ЄС ще не розпочали переговори щодо торгівлі за ст.29 DCFTA – Стефанішина

Українські виробники добрив обговорили контроль імпорту та можливості збільшення експорту

Угода про інвестфонд відбудови зобов’язує Україну забезпечити захист активів та інвестицій незалежно від змін законодавства – юрист

Посли країн G7: Високо оцінюємо лідерство НБУ у впевненому проходженні через період викликів

Україна отримала 1 млрд євро від ЄС у межах програми ERA

Пролонговані ліцензії на надрокористування залишаться поза межами угоди з США про інвестфонд – Свириденко

Угода із США перспективна для українських greenfield-компаній з дозволами на поклади критичних мінералів – думка

Собівартість будівництва зросла вдвічі з початку війни - DIM

Україна розраховує на внески США в інвестфонд грошима та за рахунок військової допомоги вже цього року

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА