Інтерфакс-Україна
20:09 27.05.2020

Представники кількох галузей виступили проти пропозицій групи "Приват" ввести мито 8,46% на імпортне паливо

2 хв читати
Представники кількох галузей виступили проти пропозицій групи "Приват" ввести мито 8,46% на імпортне паливо

Представники кількох галузей виступили проти пропозицій ПАТ "Укртатнафта", ПАТ "Укрнафта" і АТ "Укргазвидобування" почати антисубсидіарне розслідування щодо імпорту дизельного палива і скрапленого газу, зокрема російського походження, з метою введення імпортного мита в розмірі 8,46 % з 2020 року з подальшим підвищенням до 25,4% у 2024 році.

"Реалізація заявлених вимог призведе до монополізації ринку, руйнування стабільної системи забезпечення нафтопродуктами і неконтрольованого зростання цін на всі види палива", - йдеться в наявному в розпорядженні агентства "Інтерфакс-Україна" листі до міністра розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства Ігоря Петрашка з проханням відмовити в розслідуванні.

Звернення підписали президент ОП "Укрметалургпром" Олександр Каленков, президент Української зернової асоціації Микола Горбачов, голова Федерації роботодавців транспорту Володимир Гусак.

Автори листа зазначають, що їм стало відомо про ініціативу проведення антисубсидіарного розслідування групи "Приват", єдиною метою якого, на їхню думку, є прагнення групи вкотре забезпечити монопольне становище на українському ринку палива і отримати надприбутки.

За їх підрахунками, загальне підвищення вартості ДТ і скрапленого вуглеводневого газу складе приблизно 39 млрд грн на рік.

За оцінкою консалтингової групи "А-95", яка наводиться в листі, в разі введення імпортного мита на рівні 8,46%, ціна на ДТ російського походження виросте на 1570 грн за тонну, скрапленого газу - на 1240 грн за тонну.

При цьому автори листа наголошують, що об'єктивні підстави для проведення антисубсидіарного розслідування відсутні, оскільки, зокрема, частка російського імпорту в споживанні ДТ становила в 2019 році близько 36%, скоротившись з 42% у 2018 році, в той час як частка продукції українського походження зросла на 12%.

"Тенденція до скорочення поставок палива російського походження на ринок України зараз триває. Також фактична рентабельність виробництва дизельного палива на підприємствах АТ "Укргазвидобування" складає 70-80%, що свідчить про істотні запаси українських виробників для конкуренції з імпортною продукцією і подальшого нарощування внутрішнього споживання ДТ без обмежень імпорту", - наголошується в листі.

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

"Центренерго" планує завершити 2025 рік приблизно з 4,5 млрд грн чистого прибутку – голова наглядової ради

Центр Gen.Hope відновлення українських дітей знайшов перші $7 млн у канадських та британських донорів

Україна отримала $125,2 млн за проєктами Світового банку LEARN та THRIVE на освіту та охорону здоров’я

Кредиту ЄС EUR90 млрд недостатньо, треба далі працювати над репараційним кредитом – Марченко до країн G7

Кабмін розподілив понад 460 млн грн на автономне енергоживлення та розрахунки за комунальні послуги для закладів освіти

НКРЕКП вперше з 2021р. підвищила тарифи операторів газорозподільних мереж на 2026р. для непобутових споживачів

Зміни програми пільгової іпотеки "єОселя" у 2026 році зроблять її більш доступною – думка

Індекс відновлення ділової активності бізнесу в Україні у листопаді впав до нуля - опитування ІЕД

КЗРК та "ДТЕК Дніпровські електромережі" підписали мирову угоду по боргу 91,4 млн грн

НБУ: малим держбанкам, що порушують вимоги до капіталу, слід підвищувати ефективність і мати план дій

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА