13:23 03.06.2020

Відвідуваність київських ТРЦ у перший вікенд значно нижча за докарантинну, візити стали більш цільовими

4 хв читати
Відвідуваність київських ТРЦ у перший вікенд значно нижча за докарантинну, візити стали більш цільовими

Київські торговельно-розважальні центри (ТРЦ) за підсумками перших вихідних після зняття обмежень 30 травня не змогли досягти показників відвідуваності до введення карантину, проте зросла кількість цільової аудиторії, повідомили опитані агентством "Інтерфакс-Україна" представники торговельних центрів.

"Потік відвідувачів усе ще значно менший, ніж був до пандемії в усіх наших київських об'єктах: ТЦ Piramida, ТРЦ "Аладдін" і ТЦ Smart Plaza Obolon, де трафік у перші вихідні становив 53-60% від докарантинного. Водночас багато наших орендарів зазначають, що і коефіцієнт конверсії, і середній чек зросли, що означає, що ТЦ наразі відвідують більше цільових покупців", - зазначила комерційний директор з торгової та офісної нерухомості Dragon Capital Property Management Наталія Кравець.

Вона додала, що компанія розраховує поступово до кінця літа вийти на докарантинний рівень відвідуваності.

Наразі ТРЦ усе ще працюють без розважальної складової та закладів громадського харчування, що є істотним стримувальним чинником для багатьох відвідувачів.

Директор ТРЦ Dream Town Роман Ємець розповів, що в докризовий період об'єкт відвідували близько 1 млн покупців на місяць, у вихідні показник сягав 40-50 тис. на день, а в буденні - близько 25 тис. відвідувачів на день.

У минулі суботу-неділю першим двом поверхам вдалося досягти докарантинного показника трафіку, але за рахунок того, що третій поверх практично не працював, відвідуваність усього ТРЦ була на рівні буденного дня, тобто становила близько 50-60% від докарантинного показника.

"У нас багато потоку забезпечує третій поверх, де розташовуються ковзанка, дитячий розважальний центр, кінотеатр, ресторани з посадкою. Там також є близько п'яти магазинів, але люди туди просто не доходять", - пояснив Ємець.

За оцінкою компанії "Київ Молл Менеджмент", що управляє ТРЦ Ocean Plaza, перший вікенд після відкриття минув краще, ніж очікувалося.

"У день відкриття ТРЦ Ocean Plaza відвідали близько 30 тис. осіб. Приблизно така сама відвідуваність була й у неділю 31 травня. Якщо порівнювати з останніми вихідними травня минулого року, то відвідуваність першого вікенду після відкриття нижча на 40%, за прогнозних 70% падіння трафіку", - повідомила комерційний директор ТРЦ Дарина Завадська.

При цьому близько 35% відвідувачів приїхали автомобілями, хоча зазвичай трафік із паркінгу становить близько 17-19% від загальної кількості відвідувачів, додала вона.

"Ці дані свідчать про те, що візити до ТРЦ стали більш цільовими. Зараз ми ще аналізуємо товарообіг орендарів за 30-31 травня, але очікуємо, що цифри підтвердять зростання конверсії", - уточнила Завадська.

Відвідуваність ТРЦ Gulliver у перші дні роботи була нижча на 20-25% від попереднього періоду, проте показник є "стабільним і очікуваним" для ТРЦ, розповіла PR-директор об'єкта Тетяна Атаджанова.

"Оскільки ТРЦ відкрилися у вихідний день, а ми не є ТРЦ вихідного дня, то ми розуміємо, що люди в перші дні роботи центрів більше відвідували ТРЦ поряд із домом", - зазначила вона.

За спостереженнями ТРЦ Gulliver, у перші дні роботи у відвідувачів мали популярність спортивні магазини, магазини для дому й магазини одягу.

Як наголосила Атаджанова, наразі ТРЦ ставить перед собою завдання стати місцем цільової купівлі.

Як повідомив директор ТРЦ Lavina Mall Дмитро Лашин, за підсумками перших вихідних відвідуваність знизилася на 7% порівняно з вихідними днями у звичайному режимі до карантину.

"Трохи здивувалися, оскільки очікували більшого спаду. За даними наших датчиків, ми програли лише 7% за кількістю відвідувань. Якби об'єкт був відкритий повністю - з кінотеатром, ресторанами, а також працювали наші безкоштовні шаттл-баси, - то, напевно, навіть перевищили б торішній показник", - розповів Лашин.

За його даними, загальна відвідуваність ТРЦ за два дні роботи становила 142 тис. осіб (72 тис. у суботу і 74 тис. у неділю).

Крім того, станом на понеділок відвідуваність залишалася досить високою, незважаючи на буденний день - близько 50 тис. осіб. "Це вдвічі більше, ніж у нас зазвичай у понеділок", - констатував директор ТРЦ.

Він також акцентував увагу на тому, що ТРЦ Lavina Mall розташована далеко від метро, тому припускає, що більшість відвідувачів приїжджали власним транспортом і цілеспрямовано на здійснення купівлі.

Водночас він зазначив, що через температурний скринінг на вході до ТРЦ формувалися великі черги. ТРЦ також поки що не визначився, чи варто запускати безкоштовні шаттл-баси, оскільки через сильне завантаження в них складно дотримуватися норм безпеки.

Ємець прогнозує, що в найближчі три тижні ТРЦ матимуть непогану відвідуваність і товарообіг, оскільки за 2,5 міс. накопичився відкладений попит.

"Коли первинний відкладений попит буде задоволено, все вже залежатиме від того, скільки люди встигнуть заробити за цей час. Якщо зароблять достатньо на покупки, то прийдуть до ТРЦ, і навпаки", - зазначив директор ТРЦ Dream Town.

Крім того, пояснив він, традиційно влітку торговельні центри конкурують за споживчий гаманець із курортами. Цього року, якщо більшість городян, побоюючись вірусу, відмовляться від поїздок, то вони можуть витратити заощадження в ТРЦ.

Загрузка...

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

Завантаження...
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
Завантаження...
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА