Інтерфакс-Україна
16:28 17.06.2020

Введення мита на імпортне дизпаливо загрожує збору врожаю - УКАБ

2 хв читати

Асоціація "Український клуб аграрного бізнесу" закликала президента України Володимира Зеленського та прем'єр-міністра Дениса Шмигаля не вводити мита на імпорт дизельного палива.

"Це подорожчання вартості ДП серйозно вплине на агросектор, особливо на порозі кампанії зі збору врожаїв. У такому разі підвищення цін призведе до додаткових витрат аграріїв на пальне у розмірі +1,9 млрд грн", - пояснює генеральний директор УКАБ Роман Сластьон у відповідній заяві, розміщеній на офіційній сторінці організації.

Як зазначає УКАБ за даними 2018 року, агросектор є другим найбільшим споживачем ДП - 1,13 млн тонн дизеля, що становить майже 20% від загального споживання ДП в Україні.

"У разі введення навіть мінімального рівня мита, запропонованого ПАТ "Укртатнафта", ціна за один літр дизельного пального може збільшитись на 1,77 грн (нинішня середня ціна 21,2 грн/л)", - йдеться в заяві асоціації.

В УКАБ також зазначають, що на сьогодні в Україні нормально функціонують лише два нафтопереробні заводи - Кременчуцький НПЗ "Укртатнафти" (група "Приват") та Шебелинський ГПЗ "Укргазвидобування", які покривають майже 45% потреб українського ринку в бензині і лише 15% - у дизельному паливі, яке є основним засобом виробництва в АПК.

"Очевидно, що обмеження імпорту не вирішить проблеми ефективності українських нафтопереробних заводів і не призведе до відновлення роботи зупинених заводів, адже цей сектор потребує значних інвестицій в оновлення та збільшення власних виробничих потужностей", - йдеться в заяві УКАБ.

Представники УКАБ звертають увагу, що схожа історія наразі відбувається з добривами, коли окремі олігархічні бізнес-структури намагаються ввести обмеження імпорту, квоти, мита і за рахунок аграріїв збільшити свої прибутки. Варто також зазначити, що так само як і з добривами, питання обмеження імпорту вже неодноразово порушувалося. Зокрема, у 2018 році ПАТ "Укртатнафта" вже зверталося до Мінекономрозвитку обмежити імпорт бензину та дизпалива, що фактично призвело б до монополізації ринку палива одним виробником.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Держслужба зайнятості вперше виплатила ФОПу з інвалідністю компенсацію за облаштування робочого місця

Перехід до проєктного фінансування підвищить безпеку інвесторів в житло - думка

"Укрнафта" тренує власні моделі штучного інтелекту на даних нафтогазовидобутку за 65 років

Китай заборонив місцевим авіакомпаніям прийом поставок літаків Boeing

МЕА під тиском торговельних війн знизило оцінку зростання світового попиту на нафту в 2025 р. на 300 тис. б/д

ЄС опублікує план припинення імпорту російської нафти та газу в травні

ЄБРР надає Райффайзен Банку гарантію розподілу портфельних ризиків для інвестицій EUR100 млн в енергетику

Audi і Porsche відкличуть понад 60 тис. автомобілів

ДТЕК за тиждень повернув енергопостачання для 75,5 тис. абонентів в Донецькій і Дніпропетровській областях

Переговори з Болгарією про закупівлю обладнання для ХАЕС-3,4 все ще тривають через її ініціативу підвищити суму угоди – нардеп

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА