Інтерфакс-Україна
21:45 19.06.2020

Трубний бізнес "Інтерпайпу" показав збитки в I кв.-2020 року

4 хв читати
Трубний бізнес "Інтерпайпу" показав збитки в I кв.-2020 року

Міжнародна вертикально інтегрована трубно-колісна компанія (ТКК) "Інтерпайп" у першому кварталі 2020 року одержала збиток у трубному сегменті, тоді як діяльність залізничного дивізіону компанії була прибутковою.

"У перші 3 місяці 2020 року трубний дивізіон компанії продовжив негативну динаміку на тлі падіння попиту на труби для видобутку нафти і газу на українському і американському ринках", - прокоментував підсумки роботи компанії в I кварталі-2020 генеральний директор "Інтерпайпу" Фаді Храйбе, якого цитує прес-служба.

Він уточнив, що, зокрема, державна газовидобувна компанія "Укргазвидобування" істотно зменшила закупівлі OCTG-труб у зв'язку зі скороченням програми буріння в Україні, а на ринку США продажі нафтогазових труб впали через введені мита, сумарний розмір яких становить 32%".

За його словами, незважаючи на це, "Інтерпайп" збільшив EBITDA на 26% - до $ 86 млн, головним чином, за рахунок позитивних результатів залізничного дивізіону.

Топ-менеджер зазначив, що вплив пандемії COVID-19 на ринок залізничної продукції країн СНД виявився масштабніше, ніж у компанії очікували раніше. Так, зупинка машинобудівних заводів і зниження ВВП заморозили вагонобудівну галузь і ринок вагоноремонтів. Більше того, з 1 червня 2020 року Євразійська економічна комісія відновила дію 34,22%-го антидемпінгового мита на українські суцільнокатані колеса, що призведе до скорочення частки компанії на ринку і зниження продажів в обсягах.

У трубному сегменті проти українських металургів в ЄС і країнах MENA були також введені нові торговельні бар'єри. Несприятлива ринкова кон'юнктура, як у трубному, так і в сегменті залізничної продукції негативно позначиться на фінансових результатах компанії в II кварталі 2020 року, прогнозує Храйбе.

У презентації також повідомляється, що в рамках політики утримання ліквідності і скорочення витрат "Інтерпайп" відклав усі капітальні інвестиції з розширення і оптимізував до поточного рівня інвестиції в підтримку роботи, повідомив понад 1,5 тис. працівників про звільнення і перевів частину адміністративного і офісного персоналу на 4-денний робочий тиждень.

У прес-релізі уточнюється, що виручка компанії в січні-березні-2020 знизилася на 8% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року - до $ 251 млн, EBITDA виріс на 26% - до $ 86 млн, сума капітальних інвестицій збільшилася на 22% - до $ 11 млн, чистий борг зріс до $ 88 млн з коефіцієнтом чистого левериджу (чистий борг до EBITDA) в 0,32x.

У I кварталі 2020 року бізнеси компанії показали різноспрямовану динаміку. Дивізіон залізничної продукції зберіг позитивний тренд, тоді як виробничі і фінансові результати трубного сегмента продовжили падіння, яке почалося в II півріччі 2019 року.

Виручка компанії знизилася в зв'язку з низькими результатами трубного дивізіону: виручка від продажу труб впала на 40% - до $ 112 млн на тлі зниження обсягів продажів усього сортаменту трубної продукції. Одночасно виручка дивізіону залізничної продукції збільшилася на 66% - до $ 128 млн за рахунок стійкого попиту і зростання цін у країнах СНД і ЄС.

У I кварталі 2020 році EBITDA зросла на 26%, головним чином, за рахунок позитивних результатів залізничного дивізіону. EBITDA залізничного дивізіону збільшилася в 2,8 рази, склавши рекордні $ 76 млн, а його частка в загальному показнику EBITDA за I квартал досягла 89%. Водночас EBITDA трубного дивізіону продовжила скорочуватися другий квартал поспіль, склавши "мінус" $ 5 млн.

У I кварталі 2020 році "Інтерпайп" здійснив часткове погашення єврооблігацій у сумі $ 98,5 млн. (Станом на 31 березня 2020 року заборгованість з єврооблігацій становить $210,7 млн) і повністю виплатив решту заборгованості за кредитними лініями на поповнення оборотного капіталу в розмірі $ 22,5 млн. У результаті борг компанії станом на 31 березня 2020 року скоротився на 35% - до $ 221 млн, тоді як чистий борг незначно збільшився до $ 88 млн, а коефіцієнт чистого левериджу залишився на рівні 0,32x.

Як повідомлялося, "Інтерпайп" в 2019 році збільшив EBITDA на 64% - до $ 259 млн, виторг - на 4%, до $ 1,122 млрд, капінвестиції зросли на 37% - до $ 60 млн. Залишок коштів на кінець минулого року зріс на 95% у порівнянні з 2018 роком - до $ 256 млн. Після завершення реструктуризації заборгованості в жовтні 2019 року і погашення боргу в четвертому кварталі-2019, компанія скоротила свій валовий борг до $ 338 млн і чистий борг до $ 82 млн.

"Інтерпайп" - українська промислова компанія, виробник безшовних труб і залізничних коліс. Продукція компанії постачається більш ніж у 80 країн світу через мережу торговельних офісів, розміщених на ключових ринках СНД, Близького Сходу, Північної Америки та Європи. У 2019 "Інтерпайп" реалізував 823 тис. тонн готової продукції, зокрема - 202 тис. тонн залізничної продукції. Продажі залізничних продуктів здійснюються під брендом KLW. У "Інтерпайпі" працюють 11 тис. співробітників.

У структурі компанії п'ять промислових активів: "Інтерпайп Нижньодніпровський трубопрокатний завод (НТЗ)", "Інтерпайп Новомосковський трубний завод (НМТЗ)", "Інтерпайп Ніко-Тьюб", "Дніпропетровський Втормет" і електросталеплавильний комплекс "Дніпросталь" під брендом "Інтерпайп Сталь".

Кінцевим власником Interpipe Limited є український бізнесмен Віктор Пінчук і члени його сім'ї.

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Загальний обсяг виділеного від ЄБРР фінансування для України сягнув EUR7,6 млрд

ЄБРР виділив "Новій пошті" кредит до EUR50 млн

Проєкт BGV Graphite дає початок визнанню Європою потенціалу України щодо критичної сировини – топменеджер BGV Group на URC-2025

ЄБРР надає VARUS позику в розмірі $25 млн на стале енергоефективне зелене розширення

Україна в рамках Food from Ukraine буде надавати гуманітарну допомогу продуктами харчування

ЄБРР надає понад EUR65 млн кредитів на муніципальні проєкти українських міст

Україні для відновлення та розвитку потрібні безпека, забезпечення гарантій та страхування інвестицій – CCO "Метінвесту" на URC-2025

ЄІБ надасть "Укргідроенерго" EUR120 млн кредиту на модернізацію ГЕС – угода на URS-2025

ЄБРР надав ПриватБанку та Укргазбанку гарантії для залучення EUR900 млн кредитів

Покупці житла преміум-класу віддають перевагу унікальним концепціям у поєднанні з автономністю та безпекою – девелопери

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА