21:45 19.06.2020

Трубний бізнес "Інтерпайпу" показав збитки в I кв.-2020 року

4 хв читати
Трубний бізнес "Інтерпайпу" показав збитки в I кв.-2020 року

Міжнародна вертикально інтегрована трубно-колісна компанія (ТКК) "Інтерпайп" у першому кварталі 2020 року одержала збиток у трубному сегменті, тоді як діяльність залізничного дивізіону компанії була прибутковою.

"У перші 3 місяці 2020 року трубний дивізіон компанії продовжив негативну динаміку на тлі падіння попиту на труби для видобутку нафти і газу на українському і американському ринках", - прокоментував підсумки роботи компанії в I кварталі-2020 генеральний директор "Інтерпайпу" Фаді Храйбе, якого цитує прес-служба.

Він уточнив, що, зокрема, державна газовидобувна компанія "Укргазвидобування" істотно зменшила закупівлі OCTG-труб у зв'язку зі скороченням програми буріння в Україні, а на ринку США продажі нафтогазових труб впали через введені мита, сумарний розмір яких становить 32%".

За його словами, незважаючи на це, "Інтерпайп" збільшив EBITDA на 26% - до $ 86 млн, головним чином, за рахунок позитивних результатів залізничного дивізіону.

Топ-менеджер зазначив, що вплив пандемії COVID-19 на ринок залізничної продукції країн СНД виявився масштабніше, ніж у компанії очікували раніше. Так, зупинка машинобудівних заводів і зниження ВВП заморозили вагонобудівну галузь і ринок вагоноремонтів. Більше того, з 1 червня 2020 року Євразійська економічна комісія відновила дію 34,22%-го антидемпінгового мита на українські суцільнокатані колеса, що призведе до скорочення частки компанії на ринку і зниження продажів в обсягах.

У трубному сегменті проти українських металургів в ЄС і країнах MENA були також введені нові торговельні бар'єри. Несприятлива ринкова кон'юнктура, як у трубному, так і в сегменті залізничної продукції негативно позначиться на фінансових результатах компанії в II кварталі 2020 року, прогнозує Храйбе.

У презентації також повідомляється, що в рамках політики утримання ліквідності і скорочення витрат "Інтерпайп" відклав усі капітальні інвестиції з розширення і оптимізував до поточного рівня інвестиції в підтримку роботи, повідомив понад 1,5 тис. працівників про звільнення і перевів частину адміністративного і офісного персоналу на 4-денний робочий тиждень.

У прес-релізі уточнюється, що виручка компанії в січні-березні-2020 знизилася на 8% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року - до $ 251 млн, EBITDA виріс на 26% - до $ 86 млн, сума капітальних інвестицій збільшилася на 22% - до $ 11 млн, чистий борг зріс до $ 88 млн з коефіцієнтом чистого левериджу (чистий борг до EBITDA) в 0,32x.

У I кварталі 2020 року бізнеси компанії показали різноспрямовану динаміку. Дивізіон залізничної продукції зберіг позитивний тренд, тоді як виробничі і фінансові результати трубного сегмента продовжили падіння, яке почалося в II півріччі 2019 року.

Виручка компанії знизилася в зв'язку з низькими результатами трубного дивізіону: виручка від продажу труб впала на 40% - до $ 112 млн на тлі зниження обсягів продажів усього сортаменту трубної продукції. Одночасно виручка дивізіону залізничної продукції збільшилася на 66% - до $ 128 млн за рахунок стійкого попиту і зростання цін у країнах СНД і ЄС.

У I кварталі 2020 році EBITDA зросла на 26%, головним чином, за рахунок позитивних результатів залізничного дивізіону. EBITDA залізничного дивізіону збільшилася в 2,8 рази, склавши рекордні $ 76 млн, а його частка в загальному показнику EBITDA за I квартал досягла 89%. Водночас EBITDA трубного дивізіону продовжила скорочуватися другий квартал поспіль, склавши "мінус" $ 5 млн.

У I кварталі 2020 році "Інтерпайп" здійснив часткове погашення єврооблігацій у сумі $ 98,5 млн. (Станом на 31 березня 2020 року заборгованість з єврооблігацій становить $210,7 млн) і повністю виплатив решту заборгованості за кредитними лініями на поповнення оборотного капіталу в розмірі $ 22,5 млн. У результаті борг компанії станом на 31 березня 2020 року скоротився на 35% - до $ 221 млн, тоді як чистий борг незначно збільшився до $ 88 млн, а коефіцієнт чистого левериджу залишився на рівні 0,32x.

Як повідомлялося, "Інтерпайп" в 2019 році збільшив EBITDA на 64% - до $ 259 млн, виторг - на 4%, до $ 1,122 млрд, капінвестиції зросли на 37% - до $ 60 млн. Залишок коштів на кінець минулого року зріс на 95% у порівнянні з 2018 роком - до $ 256 млн. Після завершення реструктуризації заборгованості в жовтні 2019 року і погашення боргу в четвертому кварталі-2019, компанія скоротила свій валовий борг до $ 338 млн і чистий борг до $ 82 млн.

"Інтерпайп" - українська промислова компанія, виробник безшовних труб і залізничних коліс. Продукція компанії постачається більш ніж у 80 країн світу через мережу торговельних офісів, розміщених на ключових ринках СНД, Близького Сходу, Північної Америки та Європи. У 2019 "Інтерпайп" реалізував 823 тис. тонн готової продукції, зокрема - 202 тис. тонн залізничної продукції. Продажі залізничних продуктів здійснюються під брендом KLW. У "Інтерпайпі" працюють 11 тис. співробітників.

У структурі компанії п'ять промислових активів: "Інтерпайп Нижньодніпровський трубопрокатний завод (НТЗ)", "Інтерпайп Новомосковський трубний завод (НМТЗ)", "Інтерпайп Ніко-Тьюб", "Дніпропетровський Втормет" і електросталеплавильний комплекс "Дніпросталь" під брендом "Інтерпайп Сталь".

Кінцевим власником Interpipe Limited є український бізнесмен Віктор Пінчук і члени його сім'ї.

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Посівна-2024 випереджає на 8,3% минулорічну - посіяно 476,7 тис. га ярих

РФ останніми атаками вибила 10-12% наявної в березні потужності генерації е/е - директор ЦДЕ

Експорт українським морським коридором за 7 міс. сягнув 33,8 млн тонн - Кубраков

Українсько-польські переговори аграрних асоціацій - є розуміння щодо широкої низки продуктів, щодо зерна рішення немає

Ранній кінець опалювального сезону заощадить до 500 млн куб. м газу

Пропозиція про реструктуризацію євробондів України, ймовірно, міститиме норму про часткове списання боргу

Найбільший виробник соняшникової олії Молдови зупинив два заводи й вимагає відновлення імпорту українського соняшнику

Латвійська airBaltic через три-шість місяців після відновлення польотів може розмістити в Києві п’ять власних літаків

ВВП України зріс у 2023 році на 5,3% - Держстат

Торгівля має бути взаємовигідною для сільгоспвиробників у Польщі та Україні - заява Шмигаля і Туска

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА