12:48 03.07.2020

За п'ять років програми пільгового кредитування Білорусь поставила до України понад 1200 одиниць техніки машинобудування загальною вартістю понад $30 млн - посол Сокол

2 хв читати
За п'ять років програми пільгового кредитування Білорусь поставила до України понад 1200 одиниць техніки машинобудування загальною вартістю понад $30 млн - посол Сокол

За п'ять років роботи програми пільгового кредитування білоруської продукції Білорусь поставила до України понад 1200 одиниць різної техніки машинобудування: трактори, комбайни, автобуси, тролейбуси на загальну вартість понад $30 млн, повідомив посол Білорусі в Україні Ігор Сокол.

"Програма вже шостий рік працює в Україні. За п'ять років ми вже поставили понад 1200 одиниць різної техніки машинобудування: трактори, комбайни, автобуси, тролейбуси на загальну вартість понад $30 млн. Для банків це хороший бізнес, а для кінцевого споживача - значне здешевлення кредитних ресурсів", - сказав він в інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна".

За словами Сокола, вже п'ять українських банків задіяні у програмі фінансового супроводу білоруського експорту.

"Така програма була прийнята давно, вже більше 10 років тому. Але в Україні вона була запущена у 2015 році. Спочатку договори з Урядом Республіки Білорусь підписали два банки - "Укргазбанк" і "Укрексімбанк", у 2017 році до програми приєднався "Перший український міжнародний банк". Цього року - ще два комерційних банки: Альфа-Банк і банк "Глобус". Отже, вже п'ять українських банків задіяні у програмі фінансового супроводу білоруського експорту", - пояснив він.

Дипломат також зазначив, що якщо український банк бере участь у програмі пільгового кредитування білоруської продукції, то йому за рахунок бюджету Республіки Білорусь відшкодовується дві третини ставки рефінансування. За його словами, постачання білоруської техніки здійснюються до Києва, Львова, Одеси, Івано-Франківська, інших міст. Це транспорт, який виробляється не лише безпосередньо у Білорусі, а й в Україні, на спільних дев'яти білорусько-українських підприємствах.

"Наприклад, до Кривого Рогу ми постачали тролейбуси, які були зібрані у Дніпрі на базі заводу "Південмаш", а до Житомира - тролейбуси, які виробляє підприємство "Белкомунмаш" і які були зібрані у Луцьку. В окремих білоруських тролейбусах частка українських комплектувальних: метала, електрообладнання доходить до 25%. Тобто, це одночасно і локалізація, і промислова кооперація, і робочі місця для України", - наголосив він.


Повний текст інтерв'ю з Соколом буде розміщено на сайті агентства "Інтерфакс-Україна".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Мінфін підняв ставки за ринковими ОВДП на 0,5 в.п. слід за підвищенням облікової на 1 в.п.

"Укрнафта" очолила рейтинг видобувних підприємств за 2024 р., збільшивши товарообіг на 10,5%

Частка IT-компанії MODUS X в енергосекторі складає приблизно 25%, поза межами ДТЕК вона у 2024 р. залучила 14 клієнтів – СЕО

Перезапущений фондовий ринок міг би акумулювати ресурс для відновлення України – голова правління ОТП Банк

Пошкоджені РФ потужності приблизно 25% газовидобутку України можна відновити не раніше вересня-листопада – директор ЦДЕ

Новий голова Держстату має за мету здійснити цифрову трансформацію служби

"Метінвест" у війну через дефіцит кадрів відмінив конкурси на вакантні позиції та скоротив терміни навчання

Голова ОТП Банку про динаміку дропів з уведенням лімітів: раніше це були сотні, зараз - до 10 в день

Сметанін: Українська оборонка потребує скасування дублюючих штрафних санкцій

Виробники, що збільшують локалізацію, матимуть переваги у державних закупівлях

РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА