Інтерфакс-Україна
12:48 03.07.2020

За п'ять років програми пільгового кредитування Білорусь поставила до України понад 1200 одиниць техніки машинобудування загальною вартістю понад $30 млн - посол Сокол

2 хв читати
За п'ять років програми пільгового кредитування Білорусь поставила до України понад 1200 одиниць техніки машинобудування загальною вартістю понад $30 млн - посол Сокол

За п'ять років роботи програми пільгового кредитування білоруської продукції Білорусь поставила до України понад 1200 одиниць різної техніки машинобудування: трактори, комбайни, автобуси, тролейбуси на загальну вартість понад $30 млн, повідомив посол Білорусі в Україні Ігор Сокол.

"Програма вже шостий рік працює в Україні. За п'ять років ми вже поставили понад 1200 одиниць різної техніки машинобудування: трактори, комбайни, автобуси, тролейбуси на загальну вартість понад $30 млн. Для банків це хороший бізнес, а для кінцевого споживача - значне здешевлення кредитних ресурсів", - сказав він в інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна".

За словами Сокола, вже п'ять українських банків задіяні у програмі фінансового супроводу білоруського експорту.

"Така програма була прийнята давно, вже більше 10 років тому. Але в Україні вона була запущена у 2015 році. Спочатку договори з Урядом Республіки Білорусь підписали два банки - "Укргазбанк" і "Укрексімбанк", у 2017 році до програми приєднався "Перший український міжнародний банк". Цього року - ще два комерційних банки: Альфа-Банк і банк "Глобус". Отже, вже п'ять українських банків задіяні у програмі фінансового супроводу білоруського експорту", - пояснив він.

Дипломат також зазначив, що якщо український банк бере участь у програмі пільгового кредитування білоруської продукції, то йому за рахунок бюджету Республіки Білорусь відшкодовується дві третини ставки рефінансування. За його словами, постачання білоруської техніки здійснюються до Києва, Львова, Одеси, Івано-Франківська, інших міст. Це транспорт, який виробляється не лише безпосередньо у Білорусі, а й в Україні, на спільних дев'яти білорусько-українських підприємствах.

"Наприклад, до Кривого Рогу ми постачали тролейбуси, які були зібрані у Дніпрі на базі заводу "Південмаш", а до Житомира - тролейбуси, які виробляє підприємство "Белкомунмаш" і які були зібрані у Луцьку. В окремих білоруських тролейбусах частка українських комплектувальних: метала, електрообладнання доходить до 25%. Тобто, це одночасно і локалізація, і промислова кооперація, і робочі місця для України", - наголосив він.


Повний текст інтерв'ю з Соколом буде розміщено на сайті агентства "Інтерфакс-Україна".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

ЄБРР надав Креді Агріколь банку гарантію для кредитування бізнесу на EUR150 млн

Швеція виділяє новий пакет цивільної допомоги Україні на суму EUR100 млн

ЄБРР надасть "Укргідроенерго" EUR75млн та розраховує на доповнення його інвестгрантами на EUR20 млн

Торговельні площі першого та мінус першого поверхів ТОК "Gulliver" відкриють з 12 грудня 2025 року

Врожай картоплі в сезоні-2025 в Україні на 50% вище за торішній – Інститут картоплярства

Мін’юст спростовує інформацію щодо "нових правил" купівлі нерухомості з 1 січня 2026 року

Клієнти банків отримали змогу в режимі 24/7 відстежувати проходження своїх платежів – НБУ

Бізнес у листопаді погіршив оцінки ділової активності нижче нейтрального рівня – НБУ

Підвищення "Укрзалізницею" тарифів на вантажоперевезення критично вплине на агроекспорт - ВАР

"Будшляхмаш" у середині 2026р. планує почати випуск автомобільних рам в Броварах в новому виробничому комплексі - Кисилевський

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА