20:59 07.07.2020

Туреччина сподівається прийняти в липні до 100 тис. туристів з України

6 хв читати
Туреччина сподівається прийняти в липні до 100 тис. туристів з України

Туреччина сподівається прийняти в липні 2020 року до 100 тис. українських туристів, у той час як у липні минулого року країну відвідали понад 145 тис. українців, повідомив журналістам на зустрічі в аеропорту "Анталія" заступник директора приймаючої сторони в Туреччині туроператора Coral Travel компанії ODEON Tours Нурхан Каплан.

"Період був важким для всіх, але ми дуже швидко організувалися і розробили план, як вийти з тієї кризи, як повернутися до вдалого туристичного сезону. Фактично ми говоримо про те, щоб відновити туристичний потік, який взагалі зупинився через епідемію (...) ми раді, що українці до нас повернулися, і підготувалися до того, щоб вони змогли безпечно проводити свій відпочинок в Анталії. Сподіваємося, що вже в серпні ми зможемо досягти торішніх показників по місяцю, оскільки в Анталії дуже мало активних випадків захворювання"- сказав він.

Під час зустрічі було наголошено, що турецькі готелі і туроператори отримують сертифікацію на безпеку від COVID-19 і сподіваються на поступове відновлення турпотоку, інфекційний контроль починається з прибуття туристів в аеропорт.

Як повідомив журналістам директор маркетингу авіації аеропорту міста Анталія Егемен Атеш, нині в Туреччину прилітають рейси з дуже обмеженої кількості країн, також у червні були відновлені внутрішні рейси.

Згідно з інформацією онлайн-табло аеропорту "Анталія", нині в Анталію виконуються рейси з України, Німеччини, Казахстану, а також внутрішні рейси.

Після прибуття в Анталію пасажири проходять температурний скринінг, для цього використовується спеціальне обладнання, що дозволяє вимірювати температуру дистанційно. Якщо датчик зафіксує підвищену температуру, пасажира відправлять на тестування, результатів якого він під контролем медиків чекатиме в спеціально обладнаному приміщенні-ізоляторі.

Тестування на COVID-19 при наявності симптомів проводиться безкоштовно, а також особам, які перебували в контакті з підтвердженим COVID-19. В аеропорту також організований медичний пункт, в якому туристи можуть здати тест на коронавірус за власним бажанням за свій рахунок. У цьому пункті також можна отримати результати тестів, які туристи за власним бажанням здали в інших клініках. Як правило, такою послугою користуються мандрівники, які повертаються з відпочинку в Туреччині, щоб підтвердити свій статус після прибуття в країну проживання.

В аеропорту Анталії строго дотримуються правил інфекційної безпеки, обмежена робота закладів громадського харчування і магазинів DUTY FREE. Весь персонал аеропорту працює в масках і рукавичках, в кафе встановлені захисні екрани, що обмежують контакти персоналу з клієнтами, столики розставлені з урахуванням дотримання дистанції, крісла в залах очікування позначені відповідними знаками, що дозволяють сидіти через одне крісло.

Зі свого боку, Каплан повідомив журналістам, що Міністерство культури і туризму Туреччини ввело низку заходів, названих як "Програма безпечної сертифікації туризму". Цей сертифікат видається під керівництвом Міністерства культури і туризму, охоплює широкий спектр заходів, включно з перевезенням, проживанням, станом здоров'я працівників установи та установ, пасажирів.

До того ж, програма передбачає надання Сертифікату безпечного туризму (Safe tourism certificate), що дозволяє підтвердити високий рівень виконання гігієнічних вимог авіакомпаніями, в аеропорту, транспортними компаніями, так і в установах розміщення та громадського харчування.

Зокрема, одним з органів, які видають сертифікати безпечного туризму є міжнародний акредитований орган по сертифікації Бюро Veritas (Bureau Veritas)

Каплан повідомив, що персонал приймаючої сторони і готелів постійно нагадує туристам про необхідність дотримання правил інфекційної безпеки. Зокрема, на території готелів і пляжів туристам дозволено перебувати без масок, тоді як персонал готелів постійно в масках і рукавичках.

На вулицях Анталії турист може теж перебувати без маски, але в магазинах і торгових центрах повинен її одягти. Жителі Анталії на вулицях перебувають як у масках, так і без них. На вході в магазини і торгові центри вимірюють температуру. Більшість невеликих магазинів і кафе закриті.

Каплан також зазначив, що всі співробітники приймаючої сторони в Туреччині туроператора Coral Travel пройшли тренінги і навчання з роботи з туристами в умовах пандемії. Приймаюча сторона Cotal Travel - ODEON Тours вже отримала Сертифікат безпечного туризму для обслуговування гостей згідно з усіма нормами і правилами, однією з умов отримання якого наразі є обмеження тілесного контакту з туристами.

"Ми навіть з рук в руки не передаємо багаж, туристу потрібно поставити свій багаж на підлогу, а співробітник туроператора або готелю забере його", - сказав він.

Багаж туристів, що заселяються в готель, обробляється так званим холодним паром - спеціальним дезінфектором, безпечним для людей.

Таким же засобом обробляються номера після виселення з них туристів.

В автобусах туроператори розміщують максимум 20 людей, розсаджуючи туристів так, щоб сусідні сидіння були вільні.

Зі свого боку член правління Агентства з розвитку туризму Міністерства культури і туризму Туреччини, голова Середземноморської асоціації готельєрів та підприємців Еркан Ягджі повідомив, що в готелях, які отримали Сертифікати безпечного туризму, розроблений протокол дій на випадок виявлення у відвідувачів підозр на COVID-19.

"У кожного готеля є протокол таких дій, інакше б вони не пройшли сертифікацію безпеки", - сказав він.

За словами Ягджі, зокрема, такий протокол передбачає, що готель обов'язково повинен проінформувати про підозру на COVID-19 МОЗ Туреччини, провести опитування туристів для виявлення можливих контактів, а також провести дезінфекцію всіх зон перебування туриста з підозрою на COVID-19.

"Ми не знаємо, наскільки точно дотримується цей протокол, оскільки поки таких випадків не було. Ми почали сертифікацію безпечного туризму для того, щоб попередити таку ситуацію. Туреччина - єдина країна, яка так серйозно підійшла до проблеми туризму під час COVID-19 і зробила сертифікацію обов'язковою", - сказав він.

Ягджі підкреслив, що у всіх готелів, які нині відкриті для бронювання, є сертифікат безпечного туризму, який потрібно регулярно підтверджувати. Для підтвердження сертифіката готель інспектує представник органу сертифікації. Крім того, застосовується практика "таємного покупця", коли інспектор перевірить компанію як звичайний турист.

Вартість сертифіката залежить від кількості номерів. Він передбачає виділення певної кількості "обсервацій", де можуть бути ізольовані туристи з підтвердженим COVID-19, стан здоров'я яких не потребує лікування в стаціонарі.

Для розміщення туристів з дотриманням вимог соціальної дистанції може використовуватися тільки частина номерного фонду - від 50% до 80% у залежності від величини готелю.

"Ми не економимо на туристах. Міністерство туризму Туреччини зобов'язує готелі дотримуватися правил. Ми почали з прийому внутрішніх туристів, потім до нас приїхали туристи з України. Очікуємо групи з Великої Британії. Сподіваємося, що після того, як ми просто були закриті, ми зможемо відновитися. Все-таки люди будуть подорожувати, літати і вже не зможуть без туризму", - сказав Ягджі.

Зі свого боку директор з маркетингу та продажу OTI hotels & resort Арзу Екін підкреслила, що туристи, які приїжджають до Туреччини, повинні мати поліс медичного страхування, який передбачає покриття в разі захворювання COVID-19.

"Ми розуміємо, що жоден туроператор не може кинути туриста напризволяще. Перед тим як Туреччина відкрилася для туристів у 2020 році, всі оператори зв'язалися зі своїми страховими компаніями і підняли питання страхування від COVID-19. Наразі обсяг покриття відрізняється в залежності від страхової компанії, але, як правило, таке покриття є у всіх", - сказала Екін.

За її словами, зокрема, в деяких пакетах передбачено покриття амбулаторного лікування COVID-19 і тестування, в деяких також передбачено перенесення зворотного вильоту на більш пізній термін через необхідність пройти обсервацію

Додаткові пакети медичного страхування вартістю EUR15, EUR19 і EUR23, які покривають витрати на лікування в розмірі EUR3000, EUR5000 і EUR7000 відповідно, можна придбати в пунктах продажу квитків авіакомпаній, а також у пунктах продажу перед паспортним контролем, у туроператорів і онлайн.

 

 

Загрузка...

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

Завантаження...
РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

НБУ дозволив з 1 вересня усім банкам приймати та передавати для дослідження в центробанк сильно зношені банкноти

Група DCH гарантує збереження і розвиток виробничої бази "Мотор Січі", її технологій і прав інтелектуальної власності

ЄБА виступила категорично проти президентського законопроекту про підвищення мінімальної зарплати до 5 тис. грн

Term of pretrial investigation in Rotterdam+ case expires on Aug 8, SAPO suspends investigation – DTEK

Мінцифри й "Укрпошта" співпрацюватимуть для доступності державних послуг

"Київхліб" закрив на карантин лише пекарню, де зафіксовано спалах COVID-19

Ярославський заявляє про силовий тиск у зв'язку з операцією щодо "Мотор Січ" і просить президента Зеленського втрутитися

"Укрзалізниця" розробила програму підвищення безпеки перевезень у пасажирських поїздах

Рада НБУ призначила на посаду заступника глави центробанку директора департаменту платіжних систем

"Нова пошта" відкриє восени сортувальний центр поблизу Харкова на 15 тис. посилок/годину

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
Завантаження...
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА