Інтерфакс-Україна
13:26 23.07.2020

Регулярне контейнерне сполучення через РФ налагоджується між КНР та Україною

2 хв читати
Регулярне контейнерне сполучення через РФ налагоджується між КНР та Україною

Регулярне китайсько-українське контейнерне сполучення налагоджується через територію РФ.

На початку липня до Києва прибув перший контейнерний поїзд, що проїхав через РФ з Уханя (провінція Хубей, Центральний Китай). "Поїзд вирушатиме раз на тиждень і стане першим регулярним у сполученні двох країн", - зазначає газета. У пілотному складі у 43 сорокафутових контейнерах було доставлено на територію України 800 тонн різних вантажів - обладнання, сульфат магнію, алюмінієві рами, медичні шприци та продукцію легкої промисловості.

Як пише "Гудок 1520", поїзд проїхав до китайсько-монгольського прикордонного переходу Ерлянь - Замин-Ууд, де контейнери було переставлено на платформи для "російської" колії завширшки 1520 мм. Монгольсько-російський кордон поїзд пройшов через перехід Сухе-Батор - Наушки (Бурятія) і проїхав транзитом через РФ.

На територію України він в’їхав через прикордонний перехід Суземка-Зернове. Загальний час у дорозі становив 20 діб (спочатку планувалася доставка не більше ніж за 15 діб, але її термін збільшився через розмив колії в Монголії).

Поїзд стане першим регулярним у китайсько-українському контейнерному сполученні - він курсуватиме щотижня, заявив під час зустрічі поїзда посол КНР в Україні Фань Сянжун, пише "Гудок 1520".

За словами першого заступника голови українського Державного центру транспортного сервісу "Ліски" (філія національної залізничної адміністрації) Олександра Поліщука, слова якого наводить видання, така регулярність дасть змогу відпрацювати необхідні процедури з митними і контролюючими органами, після чого поїзд курсуватиме ще частіше. "У майбутньому це може бути два поїзди на тиждень або навіть більше, аж до чотирьох. Наш термінал здатний обробляти такий обсяг вантажів без додаткового обладнання та додаткового персоналу", - зазначив менеджер.

"Провадитимемо переговори з бізнесом щодо можливості експорту до Китаю. Ми хотіли б показати, що це більш швидкий і економічно вигідніший маршрут, ніж морський", - у свою чергу заявив виконувач обов'язків голови правління "Укрзалізниці." За його словами, говорити про те, які товари поїзд доставлятиме в Китай, можна буде за півтора-два місяці.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

"Центренерго" планує завершити 2025 рік приблизно з 4,5 млрд грн чистого прибутку – голова наглядової ради

Центр Gen.Hope відновлення українських дітей знайшов перші $7 млн у канадських та британських донорів

Україна отримала $125,2 млн за проєктами Світового банку LEARN та THRIVE на освіту та охорону здоров’я

Кредиту ЄС EUR90 млрд недостатньо, треба далі працювати над репараційним кредитом – Марченко до країн G7

Кабмін розподілив понад 460 млн грн на автономне енергоживлення та розрахунки за комунальні послуги для закладів освіти

НКРЕКП вперше з 2021р. підвищила тарифи операторів газорозподільних мереж на 2026р. для непобутових споживачів

Зміни програми пільгової іпотеки "єОселя" у 2026 році зроблять її більш доступною – думка

Індекс відновлення ділової активності бізнесу в Україні у листопаді впав до нуля - опитування ІЕД

КЗРК та "ДТЕК Дніпровські електромережі" підписали мирову угоду по боргу 91,4 млн грн

НБУ: малим держбанкам, що порушують вимоги до капіталу, слід підвищувати ефективність і мати план дій

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА