Інтерфакс-Україна
10:51 27.08.2020

Новий глава "Укрзалізниці" за впровадження єдиного вантажного тарифу та приватизацію непрофільних активів

2 хв читати
Новий глава "Укрзалізниці" за впровадження єдиного вантажного тарифу та приватизацію непрофільних активів

Новопризначений голова правління АТ "Укрзалізниця" (УЗ) Володимир Жмак вважає необхідними симпліфікацію і стандартизацію тарифів на вантажні залізничні перевезення.

"Авіаційні компанії нараховують плату незалежно від того, що везе літак, вартість розраховується за тарифом тонно-кілометр перевезень. Так має бути і в "Укрзалізниці" для магістральних ділянок. Для руди, піску, щебеню або комп'ютерів - вартість має базуватися на тарифі тонно-кілометр. Для маневрових - просто плата за тонну", - пояснив він в інтерв'ю порталу "Ліга".

За його словами, бізнес також зацікавлений у тому, щоб вантаж доїхав швидше, оскільки за рахунок обороту компанії заробляють більше грошей, ніж заощаджують на низьких тарифах.

"Тариф тонна-кілометр має бути єдиним. Але він має бути економічно обґрунтованим і прорахованим. Наразі УЗ просто не може порахувати ці тарифи, тому що локомотиви перебувають у розпорядженні дирекції, вагони - в іншій філії або приватні, або ще якісь, і скласти економічно обґрунтовану вартість вони не можуть. Я хочу створити групу із залученням фахівців для розрахунку тарифу", - наголосив Жмак.

Він не виключив, що для деяких груп товарів тарифи при цьому не знизяться. Жмак також анонсував упровадження знижки на обсяг перевезень від єдиного тарифу.

Новопризначений глава УЗ наголосив, що хоче, щоб компанія займалася насамперед профільним бізнесом: локомотивами, вагонами, інфраструктурою і диспетчеризацією.

"Решта - це не "Укрзалізниця". Санаторії, профілакторії, лікарні, пральні, піщані кар'єри, заводи - це не УЗ, це непрофільні активи. Їх треба відчужувати - шляхом продажу і приватизації", - вважає Жмак.

На його думку, від приватизації непрофільних активів виграють усі сторони.

"Ми запропонуємо модель, за якої люди збережуть свої робочі місця, а компанія виграє: приватизація об'єктів передбачатиме збереження їх спеціалізації та робочих місць" – зазначив голова правління компанії.

Він також повідомив, що наразі у штаті УЗ близько 260 тис. співробітників.

Як повідомлялося, 26 серпня 2020 року Кабінет Міністрів України затвердив кандидатуру Володимира Жмака, який обіймає посаду голови наглядової ради аеропорту "Бориспіль", на посаду голови правління АТ "Укрзалізниця".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Аграрії зібрали 37,6 млн т зернових та 14,7 млн т олійних – на 16,7% та 21,2% менше, аніж на цю дату торік

Німеччина вносить EUR60 млн у Фонд підтримки енергетики України - Свириденко

Улютін виступає за запровадження добровільної накопичувальної пенсійної системи, а не обов'язкової

Закон про безпеку та інтероперабельність залізничного транспорту планується ухвалити у 2025 році

Уряд працює над відновленням Дорожнього фонду, але з включенням в нього залізниці та міського транспорту

BlaBlaCar зменшив максимальний сервісний збор на 13% у межах саморегуляції після рекомендацій АМКУ

Уряд виділив 8,4 млрд грн на імпорт газу для опалювального сезону – Свириденко

Інвестиції в статутний капітал в рамках стимулюючої валютної лібералізації у вересні досягли $56 млн

В НБУ бачать серед можливих нових маяків з МВФ розвиток ринку капіталів, детінізацію та приватизацію держбанків

Послаблення гривні у жовтні на 1,5% сезонне, з початку року вона зміцнилася на 0,65%, ситуація контрольована – НБУ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА