Україна переглянула стандарти якості бензину та інших рідких палив

Кабінет міністрів України на засіданні 23 вересня вніс правки в Технічний регламент про вимоги до автомобільних бензинів, дизельного, суднового та котельного палива, зокрема, передбачив у ньому бензин E0 на додаток до E5, E7 і E10 і зобов'язав у паспорті якості зазначати гарантійний термін зберігання.
"Рішення покликане запобігти продажу неякісних палив на внутрішньому ринку, встановить єдині обов'язкові екологічні вимоги до палива відповідно до європейських стандартів", - прокоментувало це рішення Міністерство енергетики, яке виступило ініціатором змін.
Документ, зокрема, посилив граничні норми вмісту сірки в судновому паливі (до 0,1% і 0,5%), в пічному побутовому паливі (з 0,5-1,1% до 0,1%) і мазуті (з 3,5% до 1%).
Крім того, в техрегламенті уточнені визначення самого бензину і дизпалива, а також введені деякі нові терміни та визначення, що дозволить уникнути різного тлумачення положень документа.
"Постанова дозволить створити належні умови для виконання Україною вимог щодо дотримання європейських норм викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря від використання нафтопродуктів", - наголошує Міненерго.